cypress Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #921 Skrevet 6. oktober 2009 Oppdaget nå at jeg har gjort feil når jeg har tatt EL-testene. De anbefales ikke tatt med morgenurin, så HVIS jeg har hatt EL, så er det ikke rart at det ikke har syntes på testene. Flott..
cypress Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #923 Skrevet 8. oktober 2009 Våknet med vooond hals og hodepine i dag, så da bestemte jeg meg for å bli hjemme og sove ut. Har funnet ut før at det er den beste medisinen. Hjelper litt å slappe av da, selv om halsen fortsatt er sår..
Sekretæren Skrevet 8. oktober 2009 #924 Skrevet 8. oktober 2009 Æsj, snørre-sesongen er i full gang! God bedring
Mazilla Skrevet 8. oktober 2009 #926 Skrevet 8. oktober 2009 Bare innom og danser bli-frisk-fort-dansen for deg! Legger i samme slengen igjen og som du kan kose deg med, hvis du klarer å få ned noe i den vonde halsen din..
cypress Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #927 Skrevet 8. oktober 2009 Takk søtnoser!!! Litt bedre allerede, blir nok jobb på meg i morgen..
Gjest Neferet Skrevet 9. oktober 2009 #928 Skrevet 9. oktober 2009 Hvordan er formen i dag cypress? Håper du får en fantasisk fredag og helg!
cypress Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #929 Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Joda, en dag i senga var alt som skulle til heldigvis. Jeg er på plass på jobb igjen - og kjenner at det skal bli utrolig godt med helg!! I kveld skal jeg og mannen kose oss med god mat og hverandre ( ), og i morgen blir det fest med venninner. Tror det blir moro! Bollenytt: Jeg har ikke klart å finne noen EL med de teststripsene jeg kjøpte. Det betyr imidlertid ikke at jeg ikke har hatt EL, siden jeg tok testene feil de første dagene (med morgenurin, det skulle man visst ikke), og deretter har jeg vært litt sløv og ikke gjort det ordentlig da heller. Et par ganger har jeg lagt testen til side før jeg skulle lese av resultatet, og så har jeg helt glemt den, og ikke kommet på det igjen før etter det står på pakningsvedlegget at det er for sent.. Haha.. jada, så det var vel anvendte penger kan du si... I går og i dag har jeg hatt en litt merkelig trykk-følelse i "underlivsregionen" som jeg ikke kan huske å ha kjent før. Mulig det er sånn det kjennes ut som når man har EL? :klø: Jeg har vel omtrent ikke hatt EL noen gang før, så jeg vet ikke hvordan det føles? Blodprøvene neste uke vil vel gi svaret på dette tenker jeg. Spennende! Måtte overtale mannen til igjen i går. Han er så treig om dagen, og skulle absolutt se på noe på tv som varte til over kl 12, og da vi endelig var i senga var han trøtt. Jeg sa jeg gidder ikke holde på å proppe i meg masse piller og drit hvis vi ikke skal ha sex, det holder liksom ikke bare med pillene! Så da ble han med! (Tror ikke han syns det var så grusomt når vi først var i gang da.. ) Okay, det var dagens utlevering om mitt sexliv! Til glede for nye og gamle lesere antar jeg! Endret 9. oktober 2009 av cypress
DDuck Skrevet 9. oktober 2009 #930 Skrevet 9. oktober 2009 Det er kjekt med sexliv Så du skal bare lange ut Ha en fin dag
Redbird Skrevet 9. oktober 2009 #931 Skrevet 9. oktober 2009 med deg er skikkelig grusomt. Hallo. Nei, jeg skulle vel tro at han tar fort til fornuft!! Og hvorfor vente til han er ferdig med å se på TV om kvelden? Man kan da gjøre to ting på en gang?? Håper du får en produktiv helg!
Gjest Ansjoni Skrevet 9. oktober 2009 #932 Skrevet 9. oktober 2009 (endret) med deg er skikkelig grusomt. Hallo. Nei, jeg skulle vel tro at han tar fort til fornuft!! Og hvorfor vente til han er ferdig med å se på TV om kvelden? Man kan da gjøre to ting på en gang?? Ja, Bloodhound Gang mener det iallefall: And then we'll do it doggy style So we can both watch "X-Files" http://www.youtube.com/watch?v=V4EfvnMzJzc Bra det ble action til slutt vaffal! Krysser fingrene for en produktiv helg Endret 9. oktober 2009 av Ansjoni
Redbird Skrevet 9. oktober 2009 #934 Skrevet 9. oktober 2009 Jah! Nemlig Ansjoni!! Den sangen er jo bare rå.
cypress Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #935 Skrevet 9. oktober 2009 Fint, nå har jeg den sangen på hjernen!!!!!!!
cypress Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #936 Skrevet 9. oktober 2009 Nå MÅ jeg da eggløsning! Det kjennes så rart ut, stikker litt og trykker og er generelt litt ubehagelig! :klø: Aldri hatt sånn før jeg, så
Redbird Skrevet 9. oktober 2009 #937 Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Fint, nå har jeg den sangen på hjernen!!!!!!! Nå MÅ jeg da eggløsning! Det kjennes så rart ut, stikker litt og trykker og er generelt litt ubehagelig! :klø: Aldri hatt sånn før jeg, så Da har du sikkert EL nå veeeldig straks! Hadde sånn jeg også, stikking, bobling, lett trykk, rett og slett en litt rar følelse. EL! Endret 9. oktober 2009 av Redbird
DDuck Skrevet 9. oktober 2009 #938 Skrevet 9. oktober 2009 Min eggløsning føltes som det samme som jeg har før mensen skal komme.. Men jeg hadde heller aldri kjent hvordan det var før... Hadde vel gått meg hus forbi siden jeg ikke visste hva eggløsning var omtrent Trodde nemlig det skjedde samtidig som mensen... For det er jo i teorien merkelig at egge skal slippe så skal det ta 2 uker før man begynner å blø? Den egglederen er jo ike sååå lang liksom.. Men det viste seg jo at det ikke var helt rett..
cypress Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #939 Skrevet 9. oktober 2009 Haha, kongeforklaring DD! Håper det er lenge siden du oppdaget at det ikke var helt sånn!!
DDuck Skrevet 9. oktober 2009 #940 Skrevet 9. oktober 2009 Tja... lenge siden.. vet ikke jeg.. Har du spennende planer for helga?
Fremhevede innlegg