Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skjedd noe spennende i helgen? Ser du ikke har vært innom her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mazzi er priceless :hoho:

"Sette inn støtet" :skratte: Det er nok et ordtrix :Nikke:

Jeg skal krysse og flette alt jeg makter :klemmer: Håper det blir annengangs intervju på deg :jepp:

Det tror jeg definitivt var et ordtrix ja!! :ler:

Skjedd noe spennende i helgen? Ser du ikke har vært innom her :)

Tja, det har vært en ganske rolig helg i grunn! Var på kino og så Jenta som lekte med ilden på lørdag. Den var veldig bra syns jeg! Jeg har jo lest boken for et par år siden, og husket heldigvis ikke alt, så det var spennende!

Ellers måtte vi jo passe på å få tid til litt :sengekos: fordi det vel nærmer seg eggløsning her, hvis Pergoen har funket som den skal.. Jeg tar eggløsningstester, og hvis jeg skal tro dem har det ikke vært noe EL enda. Men jeg syns streken var litt sterkere i dag tidlig enn i går, så kanskje det betyr at det nærmer seg?? :klø:

Fortsettelse følger!!

Gjest Ansjoni
Skrevet

:nigo: Her var det jo flere ordtrix som hadde gått meg hus forbi!

Sterkere strek høres absolutt ut som et godt tegn! Nå får du, men kanskje aller mest mannen stå på :popcorn:

:fnise:

Skrevet

Spennende :popcorn:

Hvordan går det på mandagen? :klemmer:

Skrevet

Jobben går litt trått i dag, finner liksom ikke inspirasjonen noe sted.. :lete:

Gleder meg til jeg skal hjem etterpå, vi har kjøpt inn lammekottiser, og skal lage en babylagevennlig kveld! :lur:

Skrevet

Babylagevennlig :fnise: :fnise:

Tror jeg stjeler oppskrifta :lur:

Skrevet

Stakkars mannen var nesten klar til å gå hjem fra jobb, og så låste dataen seg og slettet alt han har gjort... Og han har en frist i morgen til å sende inn noe til retten... :klaske: Typ en frist man IKKE oversitter. Heldigvis hadde han en utskrift, så nå sitter han og skriver alt på nytt. Dette lover dårlig for kosekvelden vår!! :sur:

Skrevet

Usj, så typisk!! :klaske: Det holder ikke å scanne det?

Det får bli kosenatt istedet for kosekveld da! :sjarmor:

Skrevet

Æææh! Får frysninger av å høre om det! Det er så utrolig frustrerende! Ingen sikkerhetskopier eller noe?

"tommelopp" for kosenatt :nigo:

Skrevet

Du verden, her skjer det saker! Snart EL (håper vi), kosekvelder og jobbintervju!! Uff, håper mannen klarer å redde inn arbeidet sitt, det der er utrolig kjipt :( Håper det blir noe av kosekvelden da!! :sengekos:

Skrevet

Han hadde visst lagret en gang for en stund siden, men hadde endringer her og der over 9 sider han måtte gå gjennom. Men det gikk heldigvis raskere enn forventet, så han har vært hjemme hos meg en stund nå. Vi har spist middag og kikket litt på leiligheter på Finn.no og snakket koselig. Og snart må vi vel legge oss.. :lur:

Skrevet

Så bra at han fikk ordnet det fort :jepp:

God natt! :lur:

Skrevet

Åh, så kjedelig med pc-kræsj! Godt det ordnet seg tålig greit. Bra dere rakk å ha en fin kosekveld. :lur:

Skrevet

Okay, nå skal dere få høre hva som skjedde i går. Vi satt jo og kikket på leiligheter på finn.no, og plutselig lå det en del som kan være aktuelt for oss ute. Så vips var kokken nesten 12 før vi fikk lagt oss. Jeg hadde allikevel ikke gitt opp håpet om litt :sengekos: , men det hadde tydelgivis mannen! Han begynte sånn "åå.. jeg er så trøtt, og orker ikke nå.." :hakeslepp: Altså, sånn går ikke an med en kone som nesten (?) har eggløsning!! :reglene: Jeg hadde ikke så lyst til å få det til å bli pliktløp, så jeg måtte jo bare late som jeg hadde så utroooolig lyst. Så da klarte jeg og overtale han.. :lur:

Haha, jeg er så smart... ;)

Sånn, da var dere oppdatert! :ler:

Skrevet

Lurer litt på de eggløsningstestene forresten, den jeg tok i dag tidlig hadde like svak strek som før. Kanskje jeg gjør det feil? Skal de ikke tas om morgenen mon tro?? :klø: Eller kanskje jeg rett og slett ikke får EL? :vetikke:

Time (og blodprøve) will show!

Skrevet

Du måtte late som du hadde lyst faktisk.. :ler: Fant dere noen aktuelle leiligheter da?

Skrevet

Ingen som var midt i smørøyet, enten lå de for langt ut fra byen, eller så lå de rett ved en veldig trafikkert vei.. Så vi kikker videre! :jepp:

Gjest Neferet
Skrevet

Utrolig hva man må gjøre i denne prøvefasen skjønner jeg... :skratte:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...