Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka

Fremhevede innlegg

Skrevet
:klemmer:

Trøst deg med det, du kan lage deg noe mye mye bedre etter treninga :jepp:

Ja, det var akkurat det jeg endte opp med å gjøre! :jepp:

Treningen var BEINhard, jeg trodde jeg skulle stryke med halvveis.. :dåne: Var på en StepStyrke-time, der de kjører annen hver sang på stepkassa, og med vektstang. Det er en time jeg ikke har vært på på mange måneder, og det kunne jeg merke!! Styrken gikk greit, for det har jeg jo trent en del, med hoppe opp pg ned på kassa, det sleit jeg med gitt!!

Men det er deilig nå etterpå da.. :lur:

Hurra for ingen bivirkninger! :strix:

Lykke til fremover mot EL :hug:

Ja, det fortjener faktisk litt feiring! :strix: Nå har jeg bare én pille igjen, så jeg regner ikke med det blir noen bivirkninger når jeg først har kommet så langt som dette uten. :tommelopp: Håper jeg får EL nå da!

Har forresten gått til anskaffelse av EL-tester, så her skal jeg følge med! Temping dropper jeg, det syns jeg blir for mye mas.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lenge siden jeg har vært her nå, det er jo ikke meningen!! legger ihvertfall igjen :klemmer: til deg og ønsker deg en flott dag!! :hug:

Skrevet

Når er det dere skal sette inn :sengekos: -støtet egentlig? :fnise:

Skrevet
lenge siden jeg har vært her nå, det er jo ikke meningen!! legger ihvertfall igjen :klemmer: til deg og ønsker deg en flott dag!! :hug:

Det går så bra Misomor! Jeg skjønner godt at det går i bølger! Håper alt er bra med deg!! :klemmer:

Krysser og fletter for at du får EL :klem:

Ja, det krysser og fletter jeg for og!! :hoppe:

Når er det dere skal sette inn :sengekos: -støtet egentlig? :fnise:

:hoho:

Vi startet i går! :opplyser: Og så sa jeg til mannen at fra nå må vi gjøre det annenhver dag. Han var ikke vond å be, for å si det sånn... :rolleyes:

:fnise:

Skrevet

Annenhver dag?? Hvilken regel tilsier at det er det beste intervallet for :babysmokk: ?

Håper du får en fortreffelig onsdag cypress! :klemmer:

Skrevet

Jeg vet ikke egentlig, men en venninne av meg som også prøver hadde fått beskjed om det fra gynekologen sin! De hadde gått skikkelig grundig til verks, hun hadde fått en plan der legen hadde skrevet opp at de skulle ha sex "dag 9, dag 11, dag 13" etc.. :ler:

Det er visst bra for svømmerne å få "bygget seg opp" på et vis. Aner ikke hvorfor.. Og hvis vi har lyst oftere kommer vi vel bare til å gjøre det, jeg ser ikke for meg at vi lar være bare fordi det blir "for ofte".. ;)

Skrevet

:hoho: Jeg :hjerte: Forbruker og Økonomiforumet. Det er så sinnsykt mange idiotiske spørsmål der... Stor humor..

:flau: Unnskyld at jeg har det litt gøy på andres bekostning... :sjenert:

Kjenner jeg gruer meg litt til KG kommer i nytt design etter den "Totale makeoveren" som varsles i morgen. Hater å lete etter ting på en nettside jeg tror jeg kjenner! Forventer altså det verste her, så kan jeg bare blir positivt overrasket! :nigo:

Skrevet

:kari: Jeg har jo helt glemt å fortelle at jeg skal på (enda ett) jobbintervju i morgen!! :nigo: Dette begynner i grunn å bli kjedelig å fortelle om, men så lenge det ikke skjer noe utover intervjuene, må jeg jo bare stå på! Akkurat nå om dagen er ikke jobbe så kjip heller, så jeg stresser ikke så mye. Misforstå meg rett - sjefen er fortsatt en bais, men siden jeg har masse å gjøre om dagen er han off my back. :cool:

Så jenter, you know what you have to do: FLETT som dere aldri har flettet før!!! :ler:

Gjest Neferet
Skrevet

:opplyser: Jeg har flettet! :jepp:

Kjempemasse lykke til! Når er intervjuet? Synes forsåvidt ikke det er så verst med intervju jeg da, selv om det har blitt mange av dem på deg, det er lengre enn jeg har kommet!

Satser på at det klaffer nå!!

Skrevet

Lykke til på intervju! :klemmer:

Å fnise litt av andres uvitenhet uten at de vet det er ikke slemt vel? :sjenert:;)

Skrevet

Lykke til på intervju idag :klem:

:opplyser: Jeg krysser og fletter!!

Skrevet

Takk jenter!!

Det var det raskeste intervuet jeg noengang har vært på, kun en halv time hadde de satt av. Det føltes litt som jeg tror speed-dating må være. :fnise: Tidligere har jeg fått tilbakemelding på at jeg virker litt reservert i intervjusituasjonen, ikke direkte sjenert, men litt lukket på et vis. Jeg prøvde å gjøre noe med det nå, og føler at jeg klarte å fremstå som ganske trygg. Men man vet jo aldri... :sukk: De skulle ha mange på intervju, så det er nok mange om beinet. Og det tar en uke eller to før jeg vet om det blir et annengangs-intervju på meg.

Skrevet

Overraskelsen var stor da jeg logget inn på KG i dag morres.. Jeg savner trådene som er mest populære og mest kommentert..

Håper de ikke er helt ferdig enda, med det nye utseende sitt :jepp:

Jeg har fletter i håret og krysser fingre, tær og bein.. Ja, man kan faktisk gjøre det når man bor hos svigermor - krysse beina altså :sukk:

Skrevet

Hei søta :)

sniker innom med en :klem: til deg :) håper du har hatt en bra dag!! :kose:

Skrevet

Spennende med speed-intervju! Hvordan virka de da, bortsett fra at de var kjappe? ;)

Ha en fin dag videre! :klemmer:

Skrevet

Nytt intervju? :hoppe: jeg krysser!!!!! helt til du hører noe :nigo:

Skrevet

Mazzi er priceless :hoho:

"Sette inn støtet" :skratte: Det er nok et ordtrix :Nikke:

Jeg skal krysse og flette alt jeg makter :klemmer: Håper det blir annengangs intervju på deg :jepp:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...