DDuck Skrevet 11. september 2009 #761 Skrevet 11. september 2009 Det er første gangen jeg ser noen som hopper for GU
cypress Skrevet 11. september 2009 Forfatter #762 Skrevet 11. september 2009 Det er første gangen jeg ser noen som hopper for GU Ja, det er kanskje litt spesielt... Nå fikk jeg melding om at fotoboka fra bryllupet er klar til henting!! High expectations!!!
eleit Skrevet 11. september 2009 #763 Skrevet 11. september 2009 Åh! Så spennende Det er ei du har laget selv på nett ja?
TuttaV Skrevet 11. september 2009 #764 Skrevet 11. september 2009 Oh! Fotoalbum! Du må fortelle hvordan det ble! Vi skal jo bestille fra samme sted... Så du bestilte Convertible Dress du å! Hvilken farge ble det? Ha en riktig flott helg! Selv om den virket rimelig fullpakket, så hørtes det ut som mye kos og moro!
Mazilla Skrevet 11. september 2009 #765 Skrevet 11. september 2009 God helg! Har du fått henta fotoboka? Ble den fin?
Muffin! Skrevet 11. september 2009 #766 Skrevet 11. september 2009 Fotobok! Så gøy! Ønsker deg en fin helg, cypress.
cypress Skrevet 11. september 2009 Forfatter #767 Skrevet 11. september 2009 Åh! Så spennende Det er ei du har laget selv på nett ja? Ja, på japanfoto.no Oh! Fotoalbum! Du må fortelle hvordan det ble! Vi skal jo bestille fra samme sted... Så du bestilte Convertible Dress du å! Hvilken farge ble det? Ha en riktig flott helg! Selv om den virket rimelig fullpakket, så hørtes det ut som mye kos og moro! Jeg kjøpte svart kjole jeg. Den er kjempefin!!! Fotoboken ble super!!! (se mer under) God helg! Har du fått henta fotoboka? Ble den fin? Ja, har hentet den nå. Den ble veldig fin faktisk!!! Vi kjøpte den typen som printes på fotopapir, så det er skikkelig bra kvalitet! Så den anbefales! Fotobok! Så gøy! Ønsker deg en fin helg, cypress. Tusen takk!!! God helg til deg og!!!!
cypress Skrevet 11. september 2009 Forfatter #768 Skrevet 11. september 2009 Fab five on a friday: 1. jeg fikk telefon fra retten i dag, og har nå berammet min tredje rettsak! Det er den siste jeg trenger før jeg får bevilling. 2. fotoboken er hentet! 3. vi har spist deilig indisk mat som jeg har lagd 4. Vaffel til lunsj 5. Vi skal i bursdag i morgen, og jeg kjøpte gavekort på restaurant Eik til bursdagsbarnet. Det så skikkelig fancy ut, og jeg gleder meg til å gi det!
TuttaV Skrevet 13. september 2009 #772 Skrevet 13. september 2009 Jeg kjøpte svart kjole jeg. Den er kjempefin!!! Fotoboken ble super!!! (se mer under) Ja, har hentet den nå. Den ble veldig fin faktisk!!! Vi kjøpte den typen som printes på fotopapir, så det er skikkelig bra kvalitet! Så den anbefales! Tusen takk!!! God helg til deg og!!!! Har fått en venninne til å bestille kjolen også! Hun valgte også svart Så bra at fotoboken ble vellykket! Gleder meg til å sitte med bildene fra bryllupet vårt om 4 uker
Muffin! Skrevet 13. september 2009 #773 Skrevet 13. september 2009 Gratulerer med 3. rettssak! Snart bevilling!
cypress Skrevet 14. september 2009 Forfatter #774 Skrevet 14. september 2009 Dagens 5 feiende flotte: 1. Valgdag! (ser ikke ut som det er de riktige som kommer til å få flertall akkurat nå, men.. ) 2. Vi har bestilt takkekort! 3. Vi har bestilt flere fotobøker, som foreldrene våre skal få 4. Pumpet jern! 5. Kosekveld med mannen min! :rødme:
mocci Skrevet 15. september 2009 #775 Skrevet 15. september 2009 Gratulera så masse med 3 rettssak, GO Cypress
cypress Skrevet 15. september 2009 Forfatter #776 Skrevet 15. september 2009 Snart på vei til gynekologen nå!! Dette blir spennende!! Innser at det er litt rart å glede seg til GU, men jeg gjør det litt allikevel, for det betyr at vi er i gang! Gleder meg ikke kjempemye til ultralyden, en venninne fortalte at den foregår ved å putte noe som ser ut som en Kjempelang dildo oppi der... Ca 3 ganger så lang som en dildo. Jeg skjønner at ikke hele skal oppi da, men kan tenke meg den ser litt skremmende ut.. Kommer tilbake med oppdatering når jeg kommer tilbake selvsagt..
LilleEkorn Skrevet 15. september 2009 #777 Skrevet 15. september 2009 Lykke til Cypress Skjønner godt at du gleder deg litt, siden dere da kan komme videre med tanke på en mini-cypress
Sekretæren Skrevet 15. september 2009 #778 Skrevet 15. september 2009 Lykke til med håndteringen av kjempedildoen!!
cypress Skrevet 15. september 2009 Forfatter #779 Skrevet 15. september 2009 Nå har jeg vært hos legen. Veldig hyggelig mann. Han kikket på eggstokkene (med et apparat som på langt nær var så skummelt som min venninne skulle ha det til… Pysa.), og kunne umiddelbart slå fast at jeg har ”typiske PCO-eggstokker”. Det var masse svarte flekker på dem, som var cystene, eller eggposene som han kalte dem. Så da var det bare å skive ut resept! Først skal jeg ta noe som heter Primolut, som skal gi meg en blødning. På blødningens 3 dag skal jeg ta Pergotime. Og da får jeg forhåpentligvis eggløsning. Så på dag 15 er det bare å stå på med ! Jeg begynte på Primoluten i dag likesågodt, ingen grunn til å vente! Så nå er vi rett og slett i gang!! :hoppe:
Fremhevede innlegg