Lilywhite Skrevet 30. august 2009 #681 Skrevet 30. august 2009 Så bra at de ba om referanseperson! Og det er jo veldig bra å bli kalt inn som 1 av 5 når det var såpass mange søkere Jeg krysser fingrene fortsatt Høres ut som en super helg! Og mannen din er snill som kjøper jakke til deg, høres kult ut!
Gjest Neferet Skrevet 31. august 2009 #682 Skrevet 31. august 2009 for referanse! Får håpe du ikke må vente i en evighet før du hører noe mer!!
cypress Skrevet 31. august 2009 Forfatter #683 Skrevet 31. august 2009 Oioi, nå fikk jeg akkurat telefon fra han jeg har satt opp som referanseperson, han hadde blitt oppringt av hun jeg var på intervju hos!!! Han hadde smørt på, og fortalt hvor mye jeg kan og hvor flink jeg er.. hehe.. så vi får se da, og det kanskje blir et tilbud på meg denne gang!! *flette flette*
Devilina Skrevet 31. august 2009 #685 Skrevet 31. august 2009 Oioi, nå fikk jeg akkurat telefon fra han jeg har satt opp som referanseperson, han hadde blitt oppringt av hun jeg var på intervju hos!!! Han hadde smørt på, og fortalt hvor mye jeg kan og hvor flink jeg er.. hehe.. så vi får se da, og det kanskje blir et tilbud på meg denne gang!! *flette flette* Dette høres utrolig bra ut
Sekretæren Skrevet 31. august 2009 #686 Skrevet 31. august 2009 Oioi, nå fikk jeg akkurat telefon fra han jeg har satt opp som referanseperson, han hadde blitt oppringt av hun jeg var på intervju hos!!! Han hadde smørt på, og fortalt hvor mye jeg kan og hvor flink jeg er.. hehe.. så vi får se da, og det kanskje blir et tilbud på meg denne gang!! *flette flette* Dæven, jeg håper'u får'n!!!
Mazilla Skrevet 31. august 2009 #689 Skrevet 31. august 2009 *kryss kryss* Du vil ha den hvis du får den..?
LilleEkorn Skrevet 31. august 2009 #690 Skrevet 31. august 2009 ooooooooo, så spennnede !!! Det må være din tur nå Cypress
cypress Skrevet 31. august 2009 Forfatter #691 Skrevet 31. august 2009 *kryss kryss* Du vil ha den hvis du får den..? Ja, ganske sikker på det. Litt avhengig av lønn og sånn naturligvis, det har vi ikke snakket om i det hele tatt. Men jeg tror jeg faktisk er villig til å gå litt ned i lønn for å få skifte jobb. Kommunen betaler jo generelt mindre enn privat. Men på den annen side er det en del fordeler og. Overtidsbetalt og avspasering bl.a. regner jeg med. Me like!
cypress Skrevet 31. august 2009 Forfatter #693 Skrevet 31. august 2009 Snart håper jeg!! Vet ikke nøyaktig.. Og nå er jo denne måneden gått også, så nå er det ikke noe kjempehast..
mocci Skrevet 31. august 2009 #694 Skrevet 31. august 2009 Jobb i offentlig sektor - kommunal eller statlig kan anbefales
Disco Biscuit Skrevet 1. september 2009 #695 Skrevet 1. september 2009 Så spennende med både referanser, intervjuer og alt det andre Håper du får jobben !
Devilina Skrevet 2. september 2009 #696 Skrevet 2. september 2009 Håper du får jobben ja... når skulle de gi et mer svar? Er like spent jeg vettu hehe Er det ikke gu time for deg snart? :klø: vet du har skrevet det før her... men er spent på det og jeg....
cypress Skrevet 2. september 2009 Forfatter #697 Skrevet 2. september 2009 Jeg vet i grunn ikke når de kommer med svar... Og jo lenger tid som går, jo dårligere tegn tenker jeg det er.. Men, det er kommunen da, de er treige... GU er tirsdag om nesten to uker. Det blri veldig spennende!! Kom på nå at jeg har glemt å sende deg PM med resten av testresultatene mine - det skal jeg gjøre nå! *** I går sendte vi (endelig) bestilling på fotobok fra bryllupet. Gleder meg til å få den!! Vi la ned ganske mye jobb i å lage den, så jeg håper den blir fin! Vi bestilte fra Japan Foto, 82 sider ble den! :dåne: *** I morgen reiser jeg på tur med jobben, vi skal være borte til lørdag. Mannen har sagt at jeg ikke må drikke så mye, fordi jeg har en tendens til å bli unødvendig ærlig i fylla, og det kan jeg kanskje vente med å være til etter jeg har levert oppsigelsen... Det er nok et godt råd!! Men jeg tror det blir en kul tur, vi skal på paintball og masse annet gøy! Men det blir nok ikke noe KG-tid før på søndag da.. (kanskje jeg sniker til me glitt på jobb i morgen.. Vi reiser ikke før etter arbeidstid..)
cypress Skrevet 2. september 2009 Forfatter #700 Skrevet 2. september 2009 Basillen sprer seg, her skal det tenkes positivt!! 5 fine ting for 2. september 1. vi fikk en ny kollega på jobben i dag, og han er veldig hyggelig! 2. Mannen er på vei inn døra i dette sekund!! 3. Jeg har hatt en herlig treningsøkt, og er mør og god i musklene 4. paradise hotel slutter i morgen, så jeg kan endelig begynne å legge meg i litt fornuftlig tid igjen! Prgrammer som slutter kl 23.30 er for sent! 5. mannen er klar for bebis!! Han sier jeg må ligge med baken høyt i 20 minutter etter hver .. Det gidder jeg ikke da, men det er gøy at han sier det.
Fremhevede innlegg