cypress Skrevet 6. august 2009 Forfatter #421 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg kjøpte mine på Ark! De engelske var på 3 for 2-tilbud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. august 2009 #422 Del Skrevet 6. august 2009 Ja! Treff snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 6. august 2009 #423 Del Skrevet 6. august 2009 Siden det er din bok, Cypress, kom med et bråkjekt og tøft forslag på treffdato, da! Er ettermiddager det som passer best for de fleste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. august 2009 #424 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg kan være med på ettermiddagstid ja, det er lettest å få meg med på mandager og torsdager! Men ikke neste uke for da er jeg allerede bissi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. august 2009 Forfatter #425 Del Skrevet 6. august 2009 Vent litt, jeg må bare slå opp i den flotte nye almanakken min!! ... ... ... ... Hva med mandag 17. august da? Etter jobb, kanskje sånn kl 17? Så kan vi kanskje gå et sted og spise? For eksempel på Yayas? (når jeg først er i gang med å foreslå, så gjør jeg det likegjerne ordentlig! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 6. august 2009 #426 Del Skrevet 6. august 2009 Vent litt, jeg må bare slå opp i den flotte nye almanakken min!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. august 2009 #427 Del Skrevet 6. august 2009 Vent litt, jeg må bare slå opp i den flotte nye almanakken min!! ... ... ... ... Hva med mandag 17. august da? Etter jobb, kanskje sånn kl 17? Så kan vi kanskje gå et sted og spise? For eksempel på Yayas? (når jeg først er i gang med å foreslå, så gjør jeg det likegjerne ordentlig! ) Æsj, jeg skal ha visning da..... Hva med mandagen etter? Det blir vel 24? Kan du da?? *krysse fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. august 2009 Forfatter #428 Del Skrevet 6. august 2009 Æsj, jeg skal ha visning da..... Hva med mandagen etter? Det blir vel 24? Kan du da?? *krysse fingrene* Da har jeg litt etterlengtet ferie, så jeg håper vi får ut finger'n og bestiller tur til sydligere trakter... Men mandag 31. kan jeg! Eller torsdag 20. (Nå foreslår jeg bare mandager og torsdager jeg, siden du sa de er best for deg.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 6. august 2009 #429 Del Skrevet 6. august 2009 Torsdag 20. august høres bra ut. 31. drar jeg til Berlin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. august 2009 Forfatter #430 Del Skrevet 6. august 2009 Torsdag 20. august høres bra ut. 31. drar jeg til Berlin Å shit, skal du gifte deg allerede!!??! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. august 2009 #431 Del Skrevet 6. august 2009 Torsdag 20 tror jeg skal fungere helt utmerket! Vet ikke om noe som skjer da, så er klar for å sette av KG-treff-tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. august 2009 Forfatter #432 Del Skrevet 6. august 2009 Okay, da skriver jeg det ned i almanakken min!! Med kulepenn, så da går det ikke an å trekke seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 6. august 2009 #433 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg er med 20 august Og Yayas er jo bare et utmerket sted!! Noterer med kulepenn jeg også Nå hadde jeg virkelig trengt en :juhu: For; jeg gleder meg sånn til å treffe dere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. august 2009 Forfatter #434 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg er med 20 august Og Yayas er jo bare et utmerket sted!! Noterer med kulepenn jeg også Nå hadde jeg virkelig trengt en :juhu: For; jeg gleder meg sånn til å treffe dere!!! Å så gøy!!! Gleder meg til å treffe deg og!!! Håper flere også slenger seg med!! Jeg savner også :juhu:.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jack Sparrow Skrevet 6. august 2009 #435 Del Skrevet 6. august 2009 :juhu: skulle aldri vært tatt vekk Menmen! What to do, what to do Skulle egentlig bare inn og oppdatere meg litt jeg, God helg cypress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 6. august 2009 #436 Del Skrevet 6. august 2009 Da skriver jeg dere opp i pinup-kalenderen min den 20. august! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 6. august 2009 #437 Del Skrevet 6. august 2009 Å shit, skal du gifte deg allerede!!??! :dåne: Jupp!! Tida flyr Da jeg traff deg sist, var du frøken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 6. august 2009 #438 Del Skrevet 6. august 2009 Yayas Majorstua eller Vika? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 6. august 2009 #439 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Dumme Oslo som ligger for langt unna Trondheim *furte* Endret 6. august 2009 av Store My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 6. august 2009 #440 Del Skrevet 6. august 2009 Åh, nå ble jeg nesten litt misunnelig på at ikke jeg bor i Oslo, når dere skal ha treff Jaja, dere får kose dere Skjønner du gleder deg til mer ferie Jeg har bare noen få dager til jeg skal tilbake til universitetet... Føler meg ikke så motivert foreløpig, men det kommer vel Leste faktisk litt bed.øk. på sengen i går, siden jeg skal ta det ved siden av i år Hvis du seriøst vurderer å skifte beite kan du ta skatterett (om du ikke allerede har det), så tar det deg bare ett år å få master i revisjon (vent litt, kanskje du som sa du syntes sånt virket tørt? :klø: Jeg synes i allefall det er kjempespennende det jeg vet fra vgs og av å kikke i boken foreløpig, så krysser fingrene for at jeg ikke skifter mening ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg