Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka


cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God mandag!!!!

You go girl!!! Fikser han skjefsreka du vettu ;)

Trenger du å omgås han så mye da... så lenge du gjør ditt og det du skal mener jeg :)

sender en :klem: og tenker stygge tanker om sjefsreka... var nå man skulle ønske man kunne Voodoo :lur::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke normalt lenger å si hade til kollegaene sine når man går fra jobb??

Vi er sørenmeg bare 4 stk på kontoret om dagen, jeg og mr. Dick (nytt navn på drittsekken gitt!!) sitter i den ene enden av bygget, og de to andre som er på jobb i den andre. En av de to som sitter på andre siden kom bort og sa takk for i dag og ha en fin kveld, men Mr. Dick?? Nei, han sniker seg ut. Selv om han bare kunne sagt hade med normal stemme, hadde ikke trengt å gå en eneste omvei. Herregud... Trodde virkelig det var normal folkeskikk jeg!!

Men men.. on the bright side - nå er det bare 4 arbeidsdager igjen til han drar på ferie igjen!! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mannen har et autoritetsproblem eller noe jeg... altså... at han ikke kan være normal mot de som han har under seg....eller kanskje han skjønner han har tråkka litt i salaten og bæsja på leggen... men er en sånn type som ikke kan innrømme sine feil etc...

Vel... sånne mennsker er rare....

Men som du sier... 4 dager!!! nedtelling til sjefsreka MR Dick stikker igjen ;) Er det full fest da eller? :ler:

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooo, yeah!! Allerede nå lyst til å ta en skikkelig runde med champis på fredag!!

:danse::skaal::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God bedring! :kose:

Reis åt skogen på sejfsreka! :sinna:

Godt å høre du har blitt frisk :klemmer:

Og, BRENN I HELVETTE Mr. Dick :trampe:

Der har jeg fått oppsummert alt siden sist jeg var her :Nikke:

Håper du har det fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt kvass i munnen ser jeg... :sjenert:

Neida, Mr Dick er nordfra han og, så han tåler det!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ærlighet varer lengst!! :ler:

Klart det :nigo:

Og skal man være en tett Mr dick så bør man søren meg få høre også.....

Men....... to dager igjen :lur:

Har du kjøpt champis? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Her har jeg ikke vært før. Så utrolig koselig at dere er blitt prøvere dere også. Håper ikke dere bruker like lang tid som oss. :overrasket::sjenert:

Huff, så utrolig kjipt å ha en slik mann på jobb da. Godt han reiser på ferie snart. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det :nigo:

Og skal man være en tett Mr dick så bør man søren meg få høre også.....

Men....... to dager igjen :lur:

Har du kjøpt champis? :ler:

:duskedame: To dager igjen ja!! Jippiii!! :strix:

I går baksnakket han resepsjonisten vår så til de grader, jeg ble helt sjokkert! Så det er ikke bare jeg som får gjennomgå!

:vinke:

Her har jeg ikke vært før. Så utrolig koselig at dere er blitt prøvere dere også. Håper ikke dere bruker like lang tid som oss. :overrasket::sjenert:

Huff, så utrolig kjipt å ha en slik mann på jobb da. Godt han reiser på ferie snart. :ler:

:velkommen: Nei, jeg må ærlig si jeg ikke håper vi må bruke så lang tid før dette sitter. Men langt inne i hodet (eller hjertet?) føler jeg at vi må det. Av en eller annen grunn har jeg bare følelesen av at det vil bli vanskelig å få barn. Jeg har liksom alltid hatt den følelsen. Vanskelig å forklare...

Men nå om dagen er det dette med jobben som faktisk opptar meg mest, og det er utrolig irriterende! Jeg er egentlig en person som er veldig pliktoppfyllende og omgjengelig, og jeg har ALDRI hatt problemer med noen arbeidsgiver før! Det er litt surrealistisk for meg å oppleve dette, for det er så langt fra hva jeg trodde jeg skulle måtte gå gjennom! Og så irriterer det meg så fælt! Jeg har seriøst litt vondt i magen hver morgen når jeg må stå opp og gå på jobb, for jeg gruer meg til å møte mr. Dick & co. Og jeg tar meg selv i å snike meg rundt i gangene for å unngå å møte på han for mange ganger i løpet av en dag. Det er jo ikke bra!!

Huff, jeg har fortsatt ikke hørt noe fra det stedet jeg var på intervju forrige uke. Det er et dårlig tegn... Da fikk jeg sikkert ikke den heller.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...