Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka

cypress

Anbefalte innlegg

Jaaa!! Opptil flere ganger så vi de! :jepp: Satt jo ved gjerdet langs ruta, så så alt! :ler: Var dere i gjengen med gamle militære sykebiler og åpne jeeper ala M.A.S.H?? For de var jo skikkelig kule! ;) Så morsomt, kan jo hende jeg faktisk så deg da. :fnise:

Og det med fremdeles mangel på TR etter pilleslutt: Er en her som sluttet på p-stav for litt over en måned siden og ennå ikke fått TR og hun er jaggu gravid alt. :lur: *sladris sladris!* :fnise:

Jada, jeg satt oppi en av de åpne Jeepene!! :jepp: Noen av "tilskuerne" ropte Hot lips etter meg - jeg skjønte ikke hva de mente før kjære minnet meg på at det var dét hun legen i MASH ble kalt! :fnise:

:vinke:

Hørtes hyggelig ut med vin og andre morsomme aktiviteter også da :ler:

Vi er iallefall flere som venter på TR... :sjenert:

Ha en fortsatt fin mandag!

:klemmer:

Takk! Håper du hadde en fin mandag og! Og at du har en fin tirsdag! :ler:

Uff, nå ble jeg skikkelig sint inni meg på den dumme jobben din :kjefte: De er jo i ferd med å gjøre noe alvorlig, burde ikke de kunne § og slikt på rams? :frustrert:

Håper du finner deg noe annet snart! :klemmer:

Jo, skulle jo tro at de, av alle, skulle kunne slike regler... Men heldigvis jobber min kjære nettopp med sånne ting, så han har hjulpet meg å skrive noe til dem som jeg håper er lurt.. Men dette tar skikkelig på, jeg blir så utrolig lei meg av det her. I går kveld lå jeg bare i sengen og gråt, for jeg ser ingen løsning på dette. Med mindre jeg får meg ny jobb fort som f da. :sukk:

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff!! er fælt å måtte gå til en jobb man mistrives så veldig i!! :troest:

håper virkelig det dukker opp en ny jobb til deg snart, så du kommer deg vekk!! masse :klemmer: til deg snuppa!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for all oppmuntring og klemmer snillingene mine!

Nå skal jeg skrive masse åpne søknader og sende ut i øst og vest!! Jeg har søkt det som er av utlyste stillinger nå. Det er dessverre ikke så mange, det er jo tross alt juli.. Men jeg må bare holde ut til høsten, da kommer det sikkert masse nytt ut på finn! *håper jeg*

I mellomtiden :humpe: vi som bare det, i håp om at det skal "løse problemet". :ler:

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Se der ja, der hadde du prøverdagbok også - selvom jeg egentlig visste at dere skulle begynne prøvinga etter bryllupet så har jeg vært så langt inne i min egen bryllupsrus at jeg ikke la merke til den nye boka di engang :kose:

Håper det klaffer fort og greit for dere, samt at ikke "tilstanden" din ødelegger for mye av gleden :klem: Dette blir spennende å følge med på :hoppe:

Satser også på at du klarer å få deg en ny og bedre jobb snart :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MaiL!!

Jada, her er prøvingen i gang! Foreløpig resultatløs, men det er moro å øve seg litt også!! :ler:

Jeg har full forståelse for at leting etter nye bøker ikke har topp prioritet når man er midt i sitt eget bryllup! :jepp:

Men hva med dere?? Ser du skriver noe om ny dagbok i signaturen din, hvor skal jeg lete etter den etter hvert?? :lur: (eller husker jeg helt feil, har dere barn fra før??? :klø: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme meg er treig med å sjekke privat-mailen.. Jeg har fått en innkalling til intervju!!!! Og den har ligget der og ventet på meg helt siden kl 14 i dag!! A

:hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Gratulerer! :hoppe: Når skal du?? Så spennende! :popcorn:

Nå ble jeg glad! Håper det går skikkelig bra, at jobben blir din, og at det er tidenes drømmejobb med verdens beste kolleger! :strix:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke nøyaktig når, det sto bare at damen hadde prøvd å ringe meg i dag, men ikke fått tak i meg, og ba meg ringe henne i morgen for Å AVTALE INTERVJU NESTE UKE!!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt da, og ikke minst spennende! :)

Håper det går veien! Krysser fingre og bein for deg

Ellers synes jeg ikke at mail klokken 14 er så himla lenge siden. Ingen krise, for man må jo ha forståelse for at man kan være opptatt. Men gurimin, jeg skjønner deg veldig godt. Du har jo fått tilbakemelding på noe du håper skal bli en positiv endring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg satt faktisk i møte med en klient på jobben, så det er gyldig grunn til ikke å ta telefonen syns jeg!! Tipper det må være helt greit hvis jeg ringer i morgen formiddag!

Dette er spennende!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hot Lips!! Åja!! Jeg digget den serien! Du kan godt være hot lips, helt i orden for meg :gjeiper:

Håper VIRKELIG at det klaffer på dette jobbintervjuet!! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

krysser alt jeg har vennen :strix: :strix: håper virkelig du får denne jobben, så kommer du deg vekk fra dustesjefen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...