Gå til innhold

Døde Pingviner går på ski


Dødspingvinen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei du

Godt å se deg igjen.

Små, lodne pelsdyr er herlige. Jeg har to av sorten som sier "mjau". Det er koselig når de legger seg tilrette i fanget og maler og sover.

Ønsker deg en god kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bettie :hoppe:

Ja, Smillemor er veldig god. I natt har ho sovi sammen med meg og mannen, og kapret til seg puta mi, en cm om gangen :ler:

Vi har sett på feriepriser til sommeren :) Jeg og han har jo nesten aldri fått reise vekk sammen, men til sommeren har vi veldig lyst til det. Tur retur Praha med sasbraathens får vi for 2400 som billigste pris. Norwegian har ikke lagt opp ruter for sommeren enda, så der veit jeg ikke. Hotell i uke i Praha kunne vi få ned til 1500 kroner :danse:

Så nå er det spare,spare,spare. Hadde vært skikkelig kjekt å fått reist vekk en tur.

Vi tok en liten tur med englandsbåten nå i sommer, men da fikk vi bare være i land i noen få timer, så det blir ikke akkurat noe avbrekkfølelse av det heller. Men turen var billig, og vi ville vekk litt, så det var absolutt verdt det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, Oi, Oi som jeg vil på kino i kveld... Vil se Charlie og Sjokoladefabrikken :sur: Jeg vil, jeg vil, jeg vil :sur:

Tror jaggu meg jeg skal gå i kveld, jeg. Med mann eller uten. Ha. Da er det bestemt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker. Av og til blir jeg så muggen av å være her inne. Man skal liksom ikke få lov til å mene noe, i hvertfall ikke så lenge det går i mot det visse andre mener. Blir sur og muggen og lei.

De to gangene jeg har hatt lange pauser her inne var pga av at jeg var drittlei dette, men det forandrer seg jo aldri. Lurer på om jeg bare skal slutte å svare folk på innlegg, og heller spy ut edder og galle i dagboka mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helvete som alt skal gå på tverke i dag da.. Nå er mannen irritert, for han vil ikke på kino. Den ene forestillinga som er mulig å gå på er for tidlig (for da for han ikke spilt nok Battlefield etter jobb...), den andre er for seint :roll:

Møkkadag... ¨nå ble jeg muggen igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med denne dagen her :frustrert:

Det regner, blåser og er surt ute. Jeg er fortsatt muggen, og det virker som om mannen min har pms eller noe..

Bare krangling og tull i dag, jo :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne dager skulle man kunne trekke ei dyne over, og så skulle man kunne titte ut på verden etter en stund for å se om det var blitt bedre.

Håper kvelden din blir bedre enn dagen har vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvelden begynner å se litt lysere ut, ja ;)

Vi har skværet opp for nå, i hvertfall så godt det lar seg gjøre. Og har kost oss med film og snop. Det hjelper jo litt. Men jeg stivner alltid så voldsomt til i ryggen når jeg føler meg stresset (og det blir jeg når vi krangler), så jeg klarer ikke noe mer i kveld. Sitter i den gode datastolen og slapper av.

Svigerfar er på besøk for å hjelpe mannen med å fikse noen vannrør, men jeg lar bare de to holde på på egenhånd. Har trekt meg stille og rolig vekk.

Jeg er sliten i hodet mitt av denne dagen :forvirret:

Heldigvis har jeg fri i morra, så jeg skal bare slappe av. Lese god bok, drikke god te, og sitte her inne :) Gleder meg til i morra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliiitsom dag.. Men ganske positivt slitsom. Tidlig i dag for mannen avgårde på Ikea, og kjøpte deilige, myke, nye madrasser til dobbelsenga. Våre var så vonde at når jeg har vondt i ryggen, kan jeg ikke ligge på de.

Og de nye var såååå gode. Og så billige. To nye 90x200 fjærmadrasser, med overmadrass til 2000 kroner, kan jeg ikke klage på :)

Også har han montert oppvaskmaskin, og ordnet med vanntilførselen på kjøkkenet som nesten var gått. Og det er digg med oppvaskmaskin. Skikkelig digg :hoppe:

I morgen må jeg vaske massevis og lassvis med klær. Vi har vært uten tilgang på vann til vaskemaskina, så det har hopa seg opp en del. Sikkert fire fulle maskiner som må taes. Men, men... Det skal nok gå seg til.

Ellers har vi bare kost oss sammen. Drikki vin, spist hjemmelagd pizza. Sett på gamle sopranosepisoder på DVD. Som jeg forresten har greid å gjøre sonefri. Helt selv. Pga av en tråd inne på ene forumet her. Er stolt av mine DVDspiller kunnskaper :cool:

Nå ligger mannen og sover, men jeg er ikke trøtt nok enda, så da er det greit med litt pludring her inne. Skal køye snart, så god natt til dere som leser dette fra meg :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg stått opp...sånn litt ihvertfall (sitter her pakka inn i dyna og gjesper).

Tror det blir pizzarester til frokost i dag :) Lagde pizza i går, og det ble alt for mya, og pizza er skikkelig godt dagen derpå :sikle:

Tror jeg vet en grunn til at jeg har hatt så møkkevondt i ryggen i det siste. Jeg har visst gått med feber. Uten å merke det. Mannen min merka det i går kveld at jeg var innmari varm, og jaggu meg hadde jeg ikke nesten 39 i feber :syk: Har av og til hatt feber tidligere uten å merke noenting, men pleier å bli støl og lemster da, så det er vel kanskje noe slikt. Så lenge det ikke plager meg bryr jeg meg ikke om det heller :)

Har hatt en koselig natt. Jeg, Mannen og Smille har testen de nye madrassene. Og Smille gikk å la seg oppe i mellom putene våre, så hun kunne få mest mulig kos. Der lå ho fortsatt når jeg våkna i dag :kose:

Fine babyen vår :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres digg ut med nye madrasser. Skulle hatt et par vi og tror jeg. Eller egentlig bytta ut hele senga.

Jeg synes navnet på dagboka di og nicket ditt er dødskult. Sånn, så fikk jeg sagt det ;)

Ha en god søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj da. Merker du ikke at du har feber? Jeg fater helt ut når termometeret nærmer seg 38 grader, jeg, så jeg er ikke i tvil om når jeg har feber. Du får pleie deg selv godt.

Er det ikke deilig med nye madrasser? Gratulerer.

Ønsker deg en fortsatt god søndagskveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei monja :)

Tusen takk, I aim to please :ler:

Det er fortsatt like godt med nye madrasser. Både av den ene og av den andre grunnen :sjarmor:

Det er übersjeldent at jeg ikke merker det når jeg har feber, Bettie. Som oftest blir jeg skikkelig slapp og frysete, men i helga var jeg bare lemster. Ganske merkelig egentlig. Men skal man først ha feber, kan man like greit ha en umerkbar en :ler:

Har kommer hjem fra skikkelig kjedelig forelsning i dag... Vet ikke hvorfor den var så kjedelig, sosiologi pleier å være innmar morsomt, men syns det ble innmari ensidig i dag. Kvinneroller og mannsroller. Tredje forelesningen på rad om samme tema, så det begynner å bli litt treigt etterhvert. Men, men.. Må vel gjennom det og om jeg skal bli en flink sosiolog.

Men hadde det kjempegøy etter skolen, for da reiste jeg på kino å så "Charlie og Sjokoladefabrikken". Og den var akkurat like skjønn og fantastisk som jeg håpte den skulle være. Koste meg masse, og lo masse. Det var meg, ett par, og en hel videregående klasse som tydeligvis hadde det kjempegøy med filmen de og. Johnny Depp er innmari morsom og flink. Og Tim Burton har et sykt, sykt hode og det er jeg veldig glad for :ler:

Nå vasker jeg dyna mi. Skal vaske og tørke dynene i dag, for med nye madrasser vil jeg ha helt reine dyner. Det er digg (og litt for lenge siden sist jeg gjorde...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten i hodet og ryggen... Har sitti og lest fag i to timer nå, og det kverker all energien jeg har. Kan noen forklare meg hvorfor fagstoff alltid skal skrives så innmai tungt og innvikla?? Er bare Thomas Hylland Eriksen som skriver litt lett virker det som, og han har vi bare 80 sider av i ett pensum på veldig, veldig masse :grine:

Gidder ikke lese mer nå... Har egentlig nærmere 200 sider pensum til forelesninga i morra, men nå sier hjernen min NEI. Får uansett se det an om jeg går på forelsninga i morra, for siden jeg er så stiv for tida. I dag var det møkkvondt å sitte så lenge. Heldigvis skal jeg på behandling i morra, og stikkes og gnies og gnaes, så da løser det seg vel etterhvert :)

Så på nyhetene for en stund siden at i Oslo var det mange av sykepleierstudentene som kom seg gjennom hele studiet, sto på eksamen etc, uten å ha lest noe pensum. Det var satt så lite krav til dem. Og jeg har gått en måned på fag som har mye likt stoff og allerede pløyet meg i gjennom masse, masse pensum. Kan ikke skjønne at folk signer seg opp på slike studium når de ikke gidder å jobbe noe for det?

Gjeeeeeeespeee.... Vil sove... Skal legge meg om en liten stund. Må bare vente på at dyna mi kommer ut av tørketrommelen. Da er den ren og varm og god. Gleeeeeder meg :sove:

Endret av Dødspingvinen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny madrass, nyvasket dyne. Det bare må bli deilig å legge seg da.

Synd du er så stiv, for da er det slitsomt (ekstra slitsomt) å sitte på forelesninger.

Jeg forstår heller ikke at folk bare kan gå gjennom studier uten å lese. Jeg er slik laga at jeg må vite hva jeg snakker om når jeg snakker fag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ganske skjønt å legge seg, ja :) Og dermed slo jeg av vekkeklokka i søvne, og ble liggende og snorke til rundt 10.. Ja,ja.. Vi kaller det en lesedag :ler:

Hadde vel kanskje ikke klart å sitte så lenge som vi skulle i dag uansett, så vi får heller se i morgen. I ettermiddag skal jeg stikkes i, og så blir det nok bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...