Gå til innhold

Døde Pingviner går på ski


Dødspingvinen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for hilsen, my Lady, og det er da klart at KG's eneste ape blir elsket. Kommer jo som en selvfølge :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nå bevise at jeg er en meget fordomsfull og hatefull ung dame. Så her er alle de tignene jeg generellt ikke liker A-Å

A - Totalt anarkister. Noen regler må man faktisk ha i samfunnet.

B - Bygdetullinger (alle som bor på bygda vet hvilke type mennesker eg snakker om)

C - Coulmbus. Har sett filmen om hans liv og han virker ikke som en veldig hyggelig mann.

D - Delbrøk... :kjempesinna:

E - Edderkopper

F - Faenskap av den ondsinnede typen

G - Grisete spising fra voksne (sorry, men da bare krymper jeg meg..)

H - Hastverk

I - Idioter

J - Jantelov

K -Knatrende snacks på kino...

L - Lano of liten, og Lano for stor- reklamene

M - Mandager..

N - Neseblod (hadde dette daglig når jeg var liten. Hater det!)

O - Overbærende mennesker

P - Paranoide mennesker

Q - Qul umulig å inne på noe her...

R - Rasande bilsjåfører som mener de er verdensmestre i å kjøre!

S - Satanister som brenne gamle, fine kirker.

T - Tredjegradsforbrenninger...Auuuuu!

U - Ulvepelser :kjempesinna: (ikke når de fortsatt er på ulvene da..)

V - Vaselin.. Høres ekkelt ut

W - Was is Das? Hele det tyske språk..

X - X-ord som jeg ikke har sjans på å klare

Y - "Yksen" En bensinstasjon hvor hele Askøys råners-befolkning kan finnes.

Z - :o

Æ - Ærkebitchene fra ungdomsskolen/videregående

Ø - Ørkenvarme..

Å - Ål! Æsj....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vond rygg - det er ikke noe godt!!!!

Man blir sliten av å ha vondt, og sliten av at man ikke kan gjøre så mye.

Håper de finner ut hva som gjør at ryggen din krangler. Er det en prolaps hender det at de opererer, hvis de ikke velger å la den "tørke".

Siden du har hatt inntekt hele tiden regner jeg med at du kan få attføringspenger eller rehabiliteringspenger, for du må vel kanskje regne med både medisinsk og yrkesmessig rehabilitering.

Håper smertene slipper taket rask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal søke så snart jeg har tatt CT. Vil ha alle papirene i orden først. Ellers går det greit nok så lenge jeg husker at jeg har vondt i ryggen,, og tar hensyn til det. Men jeg er ikke alltid så flink til å ta slike hensyn, og særlig ikke når leiligheten renner over av dritt og lort :wink:

Takk for hilsen, Bettie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner jobben min i dag. Jeg savner alle ungene mine (ja, jeg kaller ungene i barnehagen for ungene mine..). Har veldig lyst til å gå tilbake på jobb, men vet ikke om ryggen tåler det akkurat nå. Deprimert.

Er så innmari kjedelig å bare gå her hjemme. Og sture. Hadde det ikke vært for KG, hadde jeg blitt fullstendig gal av å bare sitte her. Har i hvertfall bestemt meg for en ting. Jeg vil tilbake på jobb så fort som mulig. Og om jeg ender opp på medisinsk attføring, så skal jeg i hvertfall bruke tiden min godt. Da skal jeg bruke tida på studere som privatist. Virkelig prøve å skjerpe meg. Og klare eksamener som kan gi meg en god jobb etterpå. Tenkte bare jeg skulle si det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Vigfa,

tenkte jeg måtte stikke innom dagboken din en tur og hilse på sånn rett før helgen.

Ha en kjempefin helg! Lad batteriene dine skikkelig så du har noe å ta fatt på ny uke med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Stikker bare innom for å takke for koselige bananhilsener i boken min - til tross for at du altså ikke er en apekatt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Samboere har bare godt av å ta ansvar for litt husarbeid - de er jo ofte med å å rote til, da.

Det er kjempelett å ta i på dagen hvor det går bra, men - som du har erfart - det straffer seg.

Et godt hjelpemiddel mot vonde rygger er tålmodighet. Skal jeg sende deg noen gram ubrukt tålmodighet? Kan dessverre ikke sende så mye, for jeg har ikke fått alt for mye av den varen selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært på jobb intervju. Er så lei av å sitte her hjemme, at jeg bare vil begynne å jobbe igjen. Var ikke i barnehage denne gangen da. Er litt vanskelig å få tak i full stilling der.

Dersom jeg får jobben, skal jeg i hvertfall prøve. Får håpe ryggen klarer det. Er ingen tunge løft, og jeg får bevegd meg en del. Så det kan jo hende jeg kommer til å klare det fint. Det finner jeg jo ut av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vigfa, og takk for besøket i dagboka mi. :wink:

Vi håper dyrlegen finner ut av kløen til Zantho i morgen, og jeg skal komme med referat i dagboka.

Han har fått den trøsteklemmen du ga ham,og jeg skulle hilse og si takk! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for meldinger i boka, Bettie og Barbie. Jeg må nok bli litt strengere med sambo... syns godt han kan gjøre det husarbeidet han lover å ta på forhand i hvertfall..

Nå skal jeg prøve å jobbe igjen.. Får håpe det går bra. Er litt lei av å sitte her hjemme, og jeg syns egentlig ikke at jeg blir noe særlig mye bedre av å ligge på sofaen heller, så jeg får bare begynne igjen. Det kan jo ikke bli så mye verre av det heller.

Håper alt ordner seg i morgen Barbie! Skal se at det ikke er noe farlig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må bare så i fra til mine kjære damer, at JA!!!! Jeg fikk jobben! Begynner på mandag. Eneste minuset er at jeg må helt utrolig tidlig opp.. Men det får jeg bare lære meg til :wink:

Nå reiser jeg vekk for helgen, men er godt tilbake på søndagen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry:

Måtte avbryte i helga. Vondt i ryggen min, gjorde at jeg måtte reise hjem en dag før... Men, men. Får bruke resten av helga til hvile ut og trene ryggen, så den er bedre til mandagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...