Gå til innhold

Døde Pingviner går på ski


Dødspingvinen

Anbefalte innlegg

Tja... bra er å ta det litt hardt i, men jeg tror det skal gå en stund til. Får håpe på det beste.

Takk for hyggelig hilsen, Bettie :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Vigfa! Måtte jo innom å se i dagboka di, og det er jo så hyggelig at du har fått deg ny jobb.

GRATULERER!!!

Håper du kommer til trives og at ryggen ikke krangler for mye da :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker damer!

Jobben går egentlig greit. Enenste problemet er at jeg får fryktelig vondt i bena. Står på betong hele dagen... Har helsesko, men de fungerer dårlig nå siden det er så uvant.

I går fikk jeg betennelse i venstre foten min pga av det fryktelige gulvet. Måtte ta meg fri fra jobben i dag... Fikk betennelsesdempende, og det er mye bedre nå. Syns det var så flaut å måtte ringe inn syk i dag allerede. Har liksom bare vært der noen dager. Men foten var så vond at jeg ikke klarte å gå på den.. Håper ingen blir forbanna på meg der borte. Er jo alltid litt redd for å gjøre folk sinte, jeg da. Men, men. Jeg kan jo faktisk ikke noe for det.

Ellers så er jeg bare midlertidig ansatt. I desember må jeg begynne å lete på nytt igjen :-? Det er litt surt, for i annosen sto det at det var fast jobb. Ingenting om at det bare var midlertidig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så synd det går ut over beina nå.

Husker jeg hadde to par sko når jeg hadde sånn stå-på-hardt-gulv-jobb, og så byttet jeg sko noen ganger i løpet av dagen. Hjalp både på føtter og rydd, det.

Ha en god kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Er bare innom å ønsker deg en riktig god helg - forhåpentligvis uten vondt i rygg eller bein......

Tusen takk for hyggelig hilsen i dagboka mi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nope... Innen De la igjenn beskjed, så hadde apekatten sovnet... Har et snev av influensa. Meget irriterende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vigfa!

Jeg var på Askøy i helgen en tur og besøkte venner på Flagget. bor du i nærheten? (prøvde å følge bananskallene...) jobber du på askøy også? Grattis med ny jobb, forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vigfa!

Jeg var på Askøy i helgen en tur og besøkte venner på Flagget. bor du i nærheten? (prøvde å følge bananskallene...) jobber du på askøy også? Grattis med ny jobb, forresten!

Vet ikke helt hvor Flagget er... Har ikke blitt så godt kjent her ute enda :oops:

Men jobber på Kokstad for øyeblikket. Laaang vei til jobben :-?

Håper du hadde en hyggelig helg på Flagget, da i hvertfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest mattahara

heisan

Kommer innom sånn på morgenkvisten for å si ........

Goood helg :D siden du liker drager som meg hehe...

Takk for hilsen i dagboken min... Du er velkommen igjen når som helst:)

Grattis med ny jobb da...kjipt at den bare er til Desember...men da har du jo litt å gjøre...

Håper betennelsen i benet er bedre og at ryggen ikke krangler med deg i helgen :D

Gooooooooooooooooood Heeeeeeeeeeeelg da :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for hilsen Mattahara! Klart jeg digger drager! Har du sett på Avalon, forresten? Vet ikke om du bor i nærheten av en slik butikk men ellers kan du gå inn på siden deres:

www.avalon.no

Der har de flotte dragelamper! Liker best den dragen som sover, og vokter over perlen sin :hjerter:

Men; I dag skal jeg visstnok bli med ut å slakte villsau-lam!! Mesteparten av influensaen/bihulebetennelsen er borte, så jeg skal kanskje være med min "soon to be" svoger og svigerinne ut for å hjelpe dem å slakte. Veit ikke om jeg klarer det, for jeg syns lam er så søte..

Er jo litt dobbeltmoral hos meg da. Kan fint spise det, men vil liksom ikke se det dø :-?

Æsj... kanskje jeg skal bli med allikevel? Da kan i hvertfall ingen si at jeg ikke er villig til å gjøre drittarbeidet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp å slakte sauer... influensaen tok seg en oppsving igjen, så jeg lå i hele går kveld og svima på sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke moro å ha influensa. Det er vondt og kjedelig og ..... i det hele tatt.

Ønsker deg rikgit god bedring. Håper du blir puslet rundt og tatt vare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...