Gå til innhold

Døde Pingviner går på ski


Dødspingvinen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for koselige hilsener Bettie! Neida, den er her fortsatt.. En liten miks av influensa og bihuler som ikke vil gi seg. Tar livet med ro nå. Har akkurat snakket med de på legekontoret. Legen min har reist vekk, så jeg får ikke komme inn å treffe han i dag, men får forlenget sykemeldingen min ganske mye for det. Fikk beskjed om å slappe helt av. Så da gjør jeg det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj da.

Influensarester med bihule - det er ille greier.

Synes legen høres fornuftig ut.

Slapp av - og god bedring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Hvordan går det med bihuler og influensa? Håper du har fått tatt knekken på virusene, og begynner å kjenne en stigende form.

Ønsker deg en riktig god helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 måneder senere...

Hei igjen. Nå er det lenge siden jeg har vært her inne, og jeg må bare beklage at jeg forsvant uten ett ord til noen. Har vært igjennom en tung tid, og isolerte meg fra alle jeg kjente, da også dere her inne. Trengte en pause fra alt.

Men nå har jeg kommet meg over det verste, og vil naturligvis bli mer aktiv i livet her inne. Med blanke ark og fargestifter til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her litt sjokkkskadet nå, etter å ha sett en link inne på graviditetsforumet. En jeg kjenner, eller kjenner og kjenner, vet godt hvem er, har blitt pappa. Vi er fra nesten samme stedet. Han er fra nabokommunen liksom, men vet godt hvem han og familien hans er. Han og samboeren fikk barn. Uten at de visste at ho var gravid!!

:o :o :o :o :o :o :o :o :o

Åssen går det ann??

Skjekket naturligvis i lokalavisa, for å sjekke om det var han jeg trodde. Der var de nemlig avbildet. Joda! Det var han jeg trodde... er litt sjokka nå...

http://www.ta.no/nyheter/article881454.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter her inne og oppdaterer meg så godt jeg kan etter fraværsperioden min. Har kommet mange nye brukere, mange av mine gamle venner er vekk, og ting er derfor litt rart. Men tror det skal bli veldig gøy å¨bli kjent med alle de nye som er kommet hit :Nikke:

Ellers føler jeg meg verpesjuk i dag.. Har litt lyst til å bli en prøver her inne jeg og. Men har egentlig blitt enig med min kjære om at vi skal prøve å vente litt til. Sånn at økonomien er litt bedre.. Men egentlig så tror jeg at økonomien aldri kommer til å bli bedre, så det er like greit å begynne nå. Men, men...skal prøve å holde ut til etter sommeren i hvertfall. Selv om jeg har lyst. Har akkurat tjuvlest i alle graviditetsdagbøkene og er misunnelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere man kan eksplodere dersom man blir sint nok? Eller spontant selvantenne? Har på følelsen at det snart kommer til å skje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Etter å ha tilbrakt nesten hele dagen min her inne (har fri..) føler jeg meg som en klok sjel. Har aldri deltatt så aktivt på kranglete tråder, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg gått tur i solskinnet. En hel time :-) Syns det er flott, jeg. Og særlig med tanke på hvor grusomt mange bakker som finnes her på Vestlandet. Jeg trodde vi hadde mange hjemme, men neida..

Sånn ser jeg ut mens jeg presser meg oppover bakkene: :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliiiiiiten og trøtt nå... Har vaska ørten maskiner med klær i dag. Hengt opp og slengt noe i tørketrommelen. Vaska bad og soverom. Lagd middag og tatt oppvask. Spilt basket i halvannen time. Trøtt nå. :hakeslepp: (det var forresten et kjempegjesp)

Skal legge meg snart. Sove leeeeenge. Eller i hvertfall til klokka fem i morra tidlig :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...