Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?


Gjest irr

Anbefalte innlegg

Har politi og lignende (spesielt lignende) alltid med seg to forskjellige par håndjern? Et vanlig og et som er langt som gir fangen mer bevegelsesfrihet. Det virker som om de vet når fangen (uansett om denne er ond eller god) gjør seg bedre stående enn sittende, for eksempel. (Ser ukens episode av Marvel's Agents of Shield der de har en lang lenke på håndjernene).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hvis det sitter noen folk i ett rom. Deretter kommer det noen andre personer inn, og spør om å snakke med ein av de som sitter der. Denne personen reiser seg, og de går begge ut på gangen eller inn på ett annet værelse / sted. I løpet av de få sekundene det tar å gå fra ett sted til ett annet, så har klærne deres forandret seg. Skuespillerne går faktisk med vidt forskjellige klær i ett rom, enn de brukte ett par sekunder tidligere i det andre rommet!

Dette er sikkert fordi ein regissør eller noen av de andre folka som sitter bak kamera, bestemmer seg for at akkurat denne scenen måtte filmes på nytt. Men de gidder ikke å sørge for at skuespillerne faktisk har på seg like klær. Slike scener blir bare seende idiotisk ut, og det er veldig irriterende at de som har produsert dette ikke gidder å fikse slike små-feil...

Anonymkode: 3b27c...704

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de kjører fra et sted til et annet, innen samme byen, så går det plutselig fra solrik dag, til mørk natt (eller motsatt). Det virker som de har bare kjørt rundt i flere timer bare for moro skyld.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de gode bestandig vinner over de "onde"

Eller det at de onde nesten alltid har et stygt utseende. Mens de gode alltid er vakre. 

Anonymkode: 0bdbc...ae8

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller det at de onde nesten alltid har et stygt utseende. Mens de gode alltid er vakre. 

Anonymkode: 0bdbc...ae8

Og at hun usynlige på skolen ser super bra ut med litt sminke og pene klær. Samt at hun populære jenta bestandig være en bitch. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de har vært i sjøen eller i styrtregn er de ingen som fryser etterpå og i scenen rett etter de har kommet seg opp av vannet eller i ly er de knust tørre!

 

En annen irriterende ting er at mange i The walking dead går rundt med kronisk fett hår og har brukt de samme klærne i måneder, nå er de i en by og jeg er ganske sikker på at de har såpe. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At fødsler ALLTID starter med at vannet går og sekunder etterpå får de intenst vondt! 

og at det alltid er styrtfødsel nesten i og med når vannet går er det om og gjøre å komme seg fortest mulig til sykehus. Og når ungen kommer ut er den gjerne fra 3 mnd og eldre, ofte uten blod eller noe gøgg :P 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og at det alltid er styrtfødsel nesten i og med når vannet går er det om og gjøre å komme seg fortest mulig til sykehus. Og når ungen kommer ut er den gjerne fra 3 mnd og eldre, ofte uten blod eller noe gøgg :P 

Vel det er jo en opplagt grunn til at man ikke bruker nyfødte unger.

Anonymkode: 0bdbc...ae8

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen leser en bok og blir avbrutt, legger de som regel ikke inn et bokmerke eller lager et eseløre eller noe sånt. De bare avslutter der og da. Som bokleser blir jeg "litt" crazy.

Endret av sofie777
En bokstav manglet.
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen leser en bok og blir abrutt, legger de som regel ikke inn et bokmerke eller lager et eseløre eller noe sånt. De bare avslutter der og da. Som bokleser blir jeg "litt" crazy.

Jeg bruker ikke alltid bokmerker, jeg pleier kjapt å finne igjen hvor jeg var, iallfall om boken ikke er for tjukk :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis noen er begravet (som nå sist, under et berg av søppelposer) skal de alltid strekke en arm i været som om det er der man drar inn luft.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

 Fryktelig mange detektiver / etterforskere i politiet er alkoholiserte fylliker.....

Anonymkode: 3b27c...704

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk gjør det slutt pga de merkeligste ting. Rachel og Ross, jeg skjønte aldri hvorfor det ble slutt mellom dem hele tiden.

 

"We were on a brake!!!!"

Jeg liker Friends, men det er veldig typisk amerikansk - ikke alltid så lett å følge med på dobbeltmoralen.

 

Jeg liker ikke sykehusserier. Alt er på død og liv, ingen normale sykdommer som behandles med medikamenter. Alt er så overdrevet. Også romantikk mellom leger og sykepleiere. Har man sett en så har man sett alle. 

Anonymkode: 47e4e...941

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1

 

 hvis en person ligger på gulvet, og liksom skal være død.
 men det er tydelig at personen fremdeles puster, og øyelokkene beveger på seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 hvis en person ligger på gulvet, og liksom skal være død.
 men det er tydelig at personen fremdeles puster, og øyelokkene beveger på seg...

Vel de kan jo ikke akkurat drepe personen på ordentlig.

Anonymkode: bf5b5...489

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...