Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?


Gjest irr

Anbefalte innlegg

Det er så irriterende når de ikke kan bestemme seg! I en episode har de konkludert med hvem som skal være med på laget, mens neste episode så har de ikke bestemt seg. Grr, det er irriterende det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 5.1.2016 at 14.09, RompeRusk skrev:

Når et fly krasjer eller et tre faller ned (ellernlignende) løper de alltid rett frem. hvorfor ikke løpe til siden?!

Legg til dampveivals så har vi en brukende parodi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som også er morsomt, er når en person er med som biperson i to forskjellige serier to dager etter hverandre, særlig når det er et relativt kjent ansikt (for meg ihvertfall). Det gjelder i dag Raphael Sbarge som jeg først så i Once Upon a Time, og så har sett i større og mindre roller andre steder. Denne uken så jeg ham i NCIS Los Angeles og i dag ser jeg ham i Elementary. Det er greit nok når det går uker mellom jeg ser en viss person, men når det er så tett, legger jeg spesielt merke til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
1 minutt siden, sofie777 skrev:

Det som også er morsomt, er når en person er med som biperson i to forskjellige serier to dager etter hverandre, særlig når det er et relativt kjent ansikt (for meg ihvertfall). Det gjelder i dag Raphael Sbarge som jeg først så i Once Upon a Time, og så har sett i større og mindre roller andre steder. Denne uken så jeg ham i NCIS Los Angeles og i dag ser jeg ham i Elementary. Det er greit nok når det går uker mellom jeg ser en viss person, men når det er så tett, legger jeg spesielt merke til det.

 

Det er tydelig at det er mange her som ikke vet hva jobben til en skuespiller er.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Balian de Ibelin skrev:

 

Det er tydelig at det er mange her som ikke vet hva jobben til en skuespiller er.

 

Selvfølgelig vet vi det, vi bare påpeker ting som er rart og irriterende og som det femte ordet jeg bruker i mitt innlegg: "morsomt". Det har ingenting med yrket å gjøre, det har bare med hvordan vi ser på det fra denne siden. Jeg vet at ting som er så tette gjerne er tatt opp ganske rett etter hverandre (samme uke eller ikke langt unna) og det er, igjen "morsomt" og artig og verdt å påpeke i en tråd som denne.

Endret av sofie777
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de kjører bil kan de ta blikket av veien leeeeeenge.... Og svenske damer i amerikanske filmer heter "alltid" Inga, enda det ikke er et veldig vanlig svensk navn. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bossa Nova
Den 6.1.2016 at 23.06, Lutetium 71 skrev:

Legg til dampveivals så har vi en brukende parodi.

Kan du legge ut flere sånne? Jeg liker så godt parodi-humor :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Kan du legge ut flere sånne? Jeg liker så godt parodi-humor :) 

Du har sett Austin Powers filmene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova
9 minutter siden, Lutetium 71 skrev:

Du har sett Austin Powers filmene?

Ja, har det for lenge siden. Men fant noen klipp selv fra The naked gun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Sofw skrev:

Når de kjører bil kan de ta blikket av veien leeeeeenge.... Og svenske damer i amerikanske filmer heter "alltid" Inga, enda det ikke er et veldig vanlig svensk navn. 

Eller Olga... Og de er alltid blonde!

Endret av Brimi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste gjennom trådene, tror jeg er enig med alt :fnise: Kommentar til latterboksene ("publikum" som ler) Lest studier og det er en grunn til at de ikke slutter å bruke det, uansett hvor falskt og helt latterlig det høres ut så går folk fem på!

Anonymkode: e2e1a...358

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At kjeltringene alltid er dumme, og gjør helt idiotiske feil som fører til at de blir tatt.

Samtidig som politi-etterforskerne / detektivene er veldig smarte og flinke, som finner veldig nyttige ledetråder på de helt latterlige måter.....

Anonymkode: 3b27c...704

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
14 timer siden, sofie777 skrev:

En grei oppsummering av denne tråden...

Hahahaha fantastisk. Spesielt nummer 14 kom jeg på at har irritert meg før, hvor jeg har sittet måpende og tenkt etter hvor i alle dager får de alle pengene fra. Eller fattige studenter med fattige foreldre som er dekket med dyre designklær. 

Endret av Steve Rogers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, sofie777 skrev:

En grei oppsummering av denne tråden...

Nydelig.  Har tenkt på alle de der, og spesielt den om å zoome inn på et hvert bilde, uansett hvor kornete og dårlig det måtte være i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eksempel: "Helten" tar vare på en mishandlet/fremmed hund. Hunden følger villig med, og fotfølger den for hunden fremmede personen over alt. Som om de har vært eier og hund i årevis. Og alltid uten bånd, fra første øyeblikk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de aldri tørker opp sæden etter sex. Alle vet jo for et gris det blir, men på film har de seg, blir bare liggende og sovner, og når de står opp er sæden på magisk vis forsvunnet fra både underliv og sengeklær.

Anonymkode: c24cd...882

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en arbeidsplass, evt et nabolag (Private practice, Friends, Hotell Cæsar, Frustrerte fruer, Grey's anatomy osv), har de ikke andre venner eller kjærester enn de som holder til på samme sted. Og kjærester/sengepartnere går gjerne på rundgang. (Bortsett fra når de har fest, da er det plutselig en masse random gjester.)

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I amerikanske serier drikker de alkohol og kjører etterpå, foruroligende ofte. Har de så liberale promillegrenser i USA? 

Og man slår til hverandre i øst og vest, for en fornærmelse eller frekkhet. Hvor ofte skjer det i det virkelige liv at noen slår til noen? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...