Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?


Gjest irr

Anbefalte innlegg

Når mat står på bordet er det ingen som spiser. Enten om det er frokost eller hva det er. 

Når en tyv sniker seg inn hos noen, så tar de seg god tid. Går igjennom alt av skuffer og ser seg godt rundt.  Ikke er de særlig stille og snakker gjerne med seg selv å. Veldig rart de som bor der ikke våkner. 

At alle ser perfekt ut når de våkner og sminken sitter perfekt. 

Irriterende når folk er så dårlige til å lyve! Du ser de lyver lang vei og personen de lyver til tror så klart på de. Selv om de ikke har kontroll på historien sin og stammer. 

At de ikke sier ha det når de er ferdig med en samtale. Bare legger plutselig på. 

Døde mennesker som ikke klarer å ligge 100% stille.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 2. mai 2009 at 14.02, Crash skrev:

:fnise:

Når noen skal snakke om noe som andre ikke skal høre, går de to skritt unna, også er det liksom ingen andre som hører det de sier.

 

Også har de aldri en gang/entre i huset, man åpner ytterdøra også er det bare rett inn til stua!

JAAA! Dette irriterer alltid meg også.. 

Anonymkode: 2d897...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Hver gang noen skal spise middag, så SPISER de faktisk ingenting.

 Selv om det faktisk står veldig mye mat og drikke på bordene...

 Alle sammen bare pirker litt forsiktig i maten, gjennom heile måltiden...

Anonymkode: 3b27c...704

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Det at de framstille så og si alle som er single som patetiske tapere. Eller at de framstiller det som at alle single er ensomme.

Eller at de framstiller det som at man bare kan være lykkelig om man er i forhold og alle andre er ulykkelige og lever et miserabelt og patetisk liv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Hver gang noen skal spise middag, så SPISER de faktisk ingenting.

 Selv om det faktisk står veldig mye mat og drikke på bordene...

 Alle sammen bare pirker litt forsiktig i maten, gjennom heile måltiden...

Anonymkode: 3b27c...704

Dette har jo en praktisk forklaring, hvis de må ta scener på nytt for eksempel blir det jævlig mye styr hvis de må drive å dandere maten så den ser riktig ut.

Anonymkode: 6e17d...71f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Balian de Ibelin skrev:

Det at de framstille så og si alle som er single som patetiske tapere. Eller at de framstiller det som at alle single er ensomme.

Eller at de framstiller det som at man bare kan være lykkelig om man er i forhold og alle andre er ulykkelige og lever et miserabelt og patetisk liv.

Ja. Og amerikanere er ekstreemt opptatt av å gifte seg, men det tror jeg de er i virkeligheten også. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når de har bestilt mat på en restaurant/cafe, eller en drink i en bar, så får de kanskje en telefon når de akkurat har fått maten/drinken de bestilte, eller de som sitter sammen krangler, og så løper de ut derfra uten å så mye som å smake på det. Irriterer meg hver gang!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Friday, December 11, 2015 at 20.28, AnonymBruker skrev:

"We were on a brake!!!!"

Jeg liker Friends, men det er veldig typisk amerikansk - ikke alltid så lett å følge med på dobbeltmoralen.

 

Jeg liker ikke sykehusserier. Alt er på død og liv, ingen normale sykdommer som behandles med medikamenter. Alt er så overdrevet. Også romantikk mellom leger og sykepleiere. Har man sett en så har man sett alle. 

Anonymkode: 47e4e...941

We were on a break! Ikke brake

Anonymkode: f2414...721

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest devy79
Den Monday, April 04, 2016 at 21.46, AnonymBruker skrev:

 

Hvis en person er i fare, og skal beskyttes av politi. En politimann stikker ut for å hente noe, og sier veldig strengt (fleire ganger!) at personen som skal beskyttes - aldri skal åpne utgangsdøren dersom noen banker på. For de risikerer jo at noen slemminger kommer for å gjøre kål på denne personen som skal beskyttes. Så politimannen går ut - ett par sekunder seinere banker det på døren. Personen som skal beskyttes, åpner døren - og politimannen (som skulle ta vare på henne) står utenfor og kjefter på henne for å ha åpnet døren.

De låser døren igjen - og ett par sekunder seinere banker det på døren enda en gang. Personen (som trengte beskyttelse) låser jo opp døren enda en gang! Men da er det bare den samme  politimannen som skal sjekke at den personen på innsiden faktisk holder døren lukket og låst. Politimannen beordrer personen (enda en gang!) om å holde døren låst - og går sin vei for å ordne ett eller annet. Politimannen tror vel da at denne personen  faktisk kommer til å holde døren låst. Men nei da, når det banker på døren enda en gang, så spretter denne personen rett bort for å åpne opp!

Men denne gangen er det selvfølgelig en eller annen "slemming" som jager denne personen rundt i leiligheten, slår ned låste dører og litt av hvert. Dette er sikkert for å gjøre handlingen mest mulig spennende. Men det blir jo bare fullstendig idiotisk, når en person er så fullstendig hull i hodet - og de holder på slik!!

Anonymkode: 3b27c...704

Hehehehehe fnis,som jeg skulle skrevet det selv 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruPotter

Jeg har sikkert skrevet her før, men har flere ting som irriterer meg grenseløst:

- Døde folk som ikke klarer å ligge i ro. Jeg så en god film for noen dager siden, men man kunne jo TYDELIG se at den døde personen pustet skikkelig (man så det på magen). Og ikke bare litt, men utrolig tydelig...

- Når det er ekstremt viktig å holde på en hemmelighet eller lyve for å slippe å bli avslørt og så blir de helt ubrukelig og avslører alt.

- Når personen sprenger noe og bare går sakte, men sikkert fra eksplosjonen i stedet for å løpe vekk som enhver smart person ville gjort. Men de skal jo se så kul ut...

- Når de viser bryllups- eller familiebilder og de er så utrolig photoshoppet. Ofte ser man at fjesene bare er limt på en annens kropp.

- Og en klassiker... Folk som hører skumle lyder eller noen som går i gangen når de er alene hjemme, og går MOT lyden i stedet for å bare gå ut av huset. Da hadde vel ikke filmen vart så lenge kanskje... :fnise: Men likevel... Blir bare irritert, jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 16.12.2015 at 11.59, Steve Rogers skrev:

Politiet som sitter åpenlyst på puber, café eller går rundt i store folkemengder der de diskuterer saker med fullt navn på alle involverte. Ehm, taushetsplikt? Eller når det er noe helt annet så sitter de på café og snakker om ting som åpenlyst ingen burde vite, men ingen reagerer. 

Eller diskuterer saken med navn og alt sammen med familien sin (Midsomer Murders)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
3 minutter siden, Honey Dew skrev:

Eller diskuterer saken med navn og alt sammen med familien sin (Midsomer Murders)

Hahahaha :laugh: Skjønte du at det var den serien jeg tenkte på når jeg skrev det innlegget?? :P Hadde en Midsomer Murders maraton før jul 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Steve Rogers skrev:

Hahahaha :laugh: Skjønte du at det var den serien jeg tenkte på når jeg skrev det innlegget?? :P Hadde en Midsomer Murders maraton før jul 

Ja. Jeg samler på serien og dette går igjen gjennom nesten alle episodene... :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
12 minutter siden, Honey Dew skrev:

Ja. Jeg samler på serien og dette går igjen gjennom nesten alle episodene... :ph34r:

Jeg å :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Rosewood skrev:

Når de har bestilt mat på en restaurant/cafe, eller en drink i en bar, så får de kanskje en telefon når de akkurat har fått maten/drinken de bestilte, eller de som sitter sammen krangler, og så løper de ut derfra uten å så mye som å smake på det. Irriterer meg hver gang!

Ikke betaler de regningen heller. Bare løper ut. 

Anonymkode: 7737f...709

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, sofie777 skrev:

Irriterer når jeg endelig får en melding på en datingside, så er det en som bare vil krangle om noe jeg har skrevet i profilen >:(

Feil tråd? 

Anonymkode: 7737f...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Feil tråd? 

Anonymkode: 7737f...709

Dessverre. Leste bare "ting som irriterer"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen bløper fra noe, gjerne et stort rullende objekt, så løper de rett fram når de kunne løpt til siden. *hostPromotheushost*

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...