Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?


Gjest irr

Anbefalte innlegg

Mye bra her. Men kom på en ting...

Om noen blir voldtatt, banket opp, kidnappet eller noe kriminelt. Det er enten mørkt eller så blir personen blindet med noe, og kun ser forbryteren i noen sekunder, så skal de til politiet for å anmelde... så klarer politiet ALLTID å tegne en skisse som er et identisk portrett av den kriminelle.

Hvordan er det mulig?!

Men dersom offeret har sett personen lenge, i godt lys, ja da blir portrettet vanskelig å tyde for oss seere, men politiet ser hvem det er med en gang :fnise:



Anonymous poster hash: 27437...cb0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette synes jeg er irriterende.

- når de ringer til noen, så tar person tlf med en gang og de kan alle nummera utenat.

- De låser aldri døra

- Folk bare buser inn og dinger/banker ikke på. Hvis de nå gjør det, så åpner de døra med en gang.

- Skurken tør aldri å skyte helten eller politiet

- All den overdreven latteren i sitcoms. SÅ morsomt er det virkelig ikke.

- Når de spiser middag, er på restaurant osv, så spiser de ikke. Jeg skjønner jo de ikke kan spise når de har replikker, men irriterende

- Alle sover med sminke og våkner opp perfekte.

- Moralpreken på slutten av mange serier. 7th Heaven er jo ille på dette og Full House.

- Dama vil fly utenlands for å komme vekk fra eksen og han rekker ALLTID å hukke tak i henne i siste liten. De prater og hun bestemmer seg for å bli. Så kliner de i folkemengden på flyplassen .

- Barna er super flinke på skolen.

- Veslevoksne er de å

- De hører aldri når noen kommer inn i leiligheten (hvis de er på badet eller kjøkkenet og er opptatt med noe) eller hvis noen sniker seg mot de mens de står med med ryggen til.

- De som kjører bil, følger aldri ordentlig med på veien.

- De drikker aldri opp drinkene sine når de er på bar/utesteder

- Veldig mange er så dårlig på å lyve! Lyser jo løgn lang vei. Går an å prøve å ikke se så skyldig ut da. :roll:

- Dårlig oversettelse er ikke uvanlig.

Anonymous poster hash: e233c...7fe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I high school filmer/serier, eller alt som har med skole å gjøre, så er det ALLTID èn feit fyr i fotball laget.

Dersom to venninner er tapere, å den ene blir populær og blir sammen med den kjekkeste og mest populære på skolen, så blir taper kompisen til fyren alltid sammen med taper venninnen til jenta.

OG de må så klart hate hverandre først, men faller for hverandre til slutt (de to taper vennene)

Håret er alltid perfekt krøllet, og du får aldri se at de krøller håret med krølltang



Anonymous poster hash: 27437...cb0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ting som irriterer meg litt vel kanskje ikke irriterer meg. Men jeg finner det merkelig

Og det er med serier som foregår på high school. Så er elvene der litt vel voksne til ¨være ungdommer.



Anonymous poster hash: 1c171...971
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på flere.

Ofte så virker det som om at de lever og bor på arbeidsplassen. De er der dag og natt.

F.eks criminal minds, csi, hotel cæsar etc

Dagene er syyykt lange!

Men i pretty little liars så er nettene sykt lange, alt skjer om kvelden der, why?

Dagen er 10 minutter hvor de er på skolen, men alt annet skjer om kvelden...



Anonymous poster hash: 27437...cb0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Sjelden det er noen som går på do.

*Når man er på utested, kan de fortsatt prate rolig selv om det er dunk dunk musikk i bakgrunn.

*Samme gjelder at man prater vanlig, og ser bare de rundt mimer, selvom de er rett ved siden av.

*Rett etter sex har dama fortsatt på BH, og enkelte ganger har mannen på bokseren også. Uansett, selvom han ikke har bokser, eller dama ikke har BH, så skjuler de alt, selvom de er alene og visstnok sett alt under akten :P

*Unødvendige eksplosjoner

*Hvis det er en bad-guy, så dør han med en gang hvis han blir skutt, mens en good-guy har tid til å si et eller annet før han dør.

*Good-guy klarer som regel å dukke unna kuler, mens bad-guy blir som oftest truffet på første forsøk

Hvis man kjører bil, så ser man at bakgrunnen, og det utenfor, svinger, mens sjåføren ikke svinger på rattet

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caress

Alle gråter pent!! Bikkja di ble påkjørt, familien din drept, huset ditt brent ned, kjæresten og alle vennene dine solgt som sexslaver til IS, og du står der med like strålende jevn hud som alltid mens en enslig tåre renner nedover kinnet ditt, i verste fall kan man såvidt skimte en krusning i leppene når du hulker ut din sorg.

Og dagen etter et vondt brudd feks er du selvsagt ikke hoven og rødmusset overhodet. Litt uryddig på håret, kanskje og så seff joggedress og en boks is i henda, men ellers like pen som alltid.

Etter typen min slo opp med meg så jeg ut som en porsjon rå kjøttdeig, liksom :laugh:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sidesyn er temmelig dårlig på skuespillere, spesielt på badguys. Det holder lenge å gjemme seg bak et tre eller et hjørne, så løper badguysene forbi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jævla latteren i bakgrunnen på 90% av serier! HATER DEN SÅ INTENST! :frustrert:



Anonymous poster hash: dbb13...aba
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff de er utrolig dårlig på å kjøre bil ja. Ok, de kjører ikke på ekte, men går jo an å prøve å la det virke som de faktisk kjører bil!

Anonymous poster hash: e233c...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle gråter pent!! Bikkja di ble påkjørt, familien din drept, huset ditt brent ned, kjæresten og alle vennene dine solgt som sexslaver til IS, og du står der med like strålende jevn hud som alltid mens en enslig tåre renner nedover kinnet ditt, i verste fall kan man såvidt skimte en krusning i leppene når du hulker ut din sorg.

Og dagen etter et vondt brudd feks er du selvsagt ikke hoven og rødmusset overhodet. Litt uryddig på håret, kanskje og så seff joggedress og en boks is i henda, men ellers like pen som alltid.

Etter typen min slo opp med meg så jeg ut som en porsjon rå kjøttdeig, liksom :laugh:

Her kommer jeg på mange serier hvor de ikke gråter "pent", spørs bare hvilke serier du har sett. Den sterkeste og mest realistiske jeg kommer på er episoden når Buffy har funnet moren sin død hjemme på sofaen av et hjerteinfarkt. Sarah Michelle Gellar har aldri gjort et så bra skuespillerprestasjon, og det er ingenting som er "pent" eller tilgjort, heller ikke sminken eller huden hennes som du nevner - tvert i mot.
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser en film nå hvor et ektepar får vite at datteren på 7 er brutalt drept. Moren bryter sammen med en gang, men klarer å prate normalt rett etter på når hun blir spurt ut av politiet mens hun smågråter litt. Mødre flest ville nok ikke greid å prate på et par timer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser en film nå hvor et ektepar får vite at datteren på 7 er brutalt drept. Moren bryter sammen med en gang, men klarer å prate normalt rett etter på når hun blir spurt ut av politiet mens hun smågråter litt. Mødre flest ville nok ikke greid å prate på et par timer.

Eller dager. Jeg ville vel ha buret meg inne og bare gråt hvis sønnen min plutselig døde. Hadde aldri klart å snakke med politiet like etterpå selv om jeg fikk beroligende.

Anonymous poster hash: 23abe...283

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En gjenganger i Derrick... En person er drept, politiet oppsøker mistenkt, forteller at vedkommende er død. Mistenkt svarer alltid: "Hvem drepte ham?" Okei, det er kriminalpolitiet som står på døra, åpenbart at dødsfallet er mistenkelig, men eeehh... saken er under etterforskning, og hele poenget med episoden er å finne fram til den skyldige :fnise: Ingen andre kommentarer, og ikke engang forsøk på å feike "å så trist" :sjokkert:

Ja, også når politiet viser et bilde "har du sett/kjenner du denne personen", kaster man aldri mer enn et tidels sekunds blikk på det før man slår fast at, nei, aldri sett vedkommende noen gang.

Endret av Pringle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jean Valjean

Dette synes jeg er irriterende.

- Når de spiser middag, er på restaurant osv, så spiser de ikke. Jeg skjønner jo de ikke kan spise når de har replikker, men irriterende

Anonymous poster hash: e233c...7fe

Det har mer med å gjøre at de filmer mange ganger fra forskjellige vinkler. Og om de skal sitte og spise så vil det ta mye lenger tid. Siden alt må se likt ut fra alle vinkler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette synes jeg er irriterende.

- Barna er super flinke på skolen.

Anonymous poster hash: e233c...7fe

Nei da, det finnes det som er dårlige også. De får C :rolleyes:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skrekkfilm.. alle vennene dør, denne personen blir jagd av en gærning, holder på å dø... hadde det vært meg hadde jeg blitt psykisk syk for resten av livet. Når denne personen da kommer seg inn til byen og til politi, så får hun ikke noe hjelp, blir bare satt inn på et rom alene også stikker alle. Wtf.



Anonymous poster hash: 36974...01b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de klipper filmene og oss som ser på ser det. Dama kan ha jakka åpen og 3 sekunder etterpå er den lukket. Har også sett noen snakke med en telefon som var oppned.

Irriterer meg også når folk skal hviske i telefonen, så står det noen rett ved sidenav og liksom ikke hører noen ting

Anonymous poster hash: 2e782...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når pistolen er tom for ammo ser skytteren dumt på den og kaster den.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser en film nå hvor et ektepar får vite at datteren på 7 er brutalt drept.  Moren bryter sammen med en gang, men klarer å prate normalt rett etter på når hun blir spurt ut  av politiet mens hun smågråter litt.   Mødre flest ville nok ikke greid å prate på et par timer.

 

Det der har jeg også lagt merke til. Tror ikke det er så mange mødre, eller fedre som hadde klart å holde seg rolig etter en sånn beskjed. 

En annen ting er at det er ikke måte på hvor rolig og fattet folk er når de får vite at den døde har blitt drept på brutalt vis. Om det så hadde vært en tidligere kollega, eller en litt fjern nabo, så tror jeg nok jeg hadde reagert litt sterkere enn bare "Oh my god, how terrible. How can I help you?", om noen hadde funnet vedkommende kuttet opp i småbiter i en container. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...