Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?


Gjest irr

Anbefalte innlegg

Det jeg finner mest irriterende med amerikanske TV-konkuranser og talk shows er den overdrevene skrikinga og hylinga fra publikum.

Publikum får beskjed om å overdrive på sånne programmer.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Horatio Hornblower

Publikum får beskjed om å overdrive på sånne programmer.

Det var egnetlig det jeg trodde. Men det er uansett irriterende

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og på alle sånne konkurranser fra USA viser de det samme klippet minst 3 ganger...

Først viser de at en av deltakerne driver å tar ett eller annet valg f.eks

Så viser de hva som skjer etter reklamen (deler av det samme klippet som sist)

Så viser de dette skjer staks (samme klippet igjen)

Så viser de selve klippet

Blir sprø av det der!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I realityprogrammer som f.eks Paradise hotel og KUWTK sover de alltid med sminken på :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

I amerikanske TV-konkurranse-serier lirer absolutt alle deltakerne av seg setningene "I came here to win!" og/eller "I did'nt come here to lose!" To av TV-verdenens mest forslitte uttrykk. Altså, alle deltar for å vinne, ingen deltar for å tape. Det er vel åpenbart..?

Og så er det alltid en eller annen kranglefant som kommer med "I didn't come here to make friends".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og på alle sånne konkurranser fra USA viser de det samme klippet minst 3 ganger...

Først viser de at en av deltakerne driver å tar ett eller annet valg f.eks

Så viser de hva som skjer etter reklamen (deler av det samme klippet som sist)

Så viser de dette skjer staks (samme klippet igjen)

Så viser de selve klippet

Blir sprø av det der!

Enig! Har alltid lurt på hvor korte programmet egentlig hadde blitt dersom de bare viste alle scenene en gang. Mistenker at timesprogrammet hadde endt opp på under 20 minutter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I serier der en person (eks. The Hunger Games) skyter med pil og bue slipper skytteren aldri opp for piler..

I den siste Hobbiten-filmen gjorde Legolas faktisk det! :P

Anonymous poster hash: 9d257...cb2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I USA så har de faktisk ikke "gang" på samme måte som her hjemme. Ytterdøra går som regel rett inn i stua. Men ytterdøra blir ikke vanligvis brukt så mye da de som bor der bruker bakdøra (som går inn til type kjøkken / vaskerom osv) til daglig.

Og ja, de går med sko inne!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg at de som er med i Home & Away er så prektige! Er vel ikke normalt at ungdommer er SÅ fornuftige? The Braxtons skal vel være litt bad boys men ikke nok syns jeg.

Hu derre Sasha irriterer meg så utrooooolig! Slitsom dame.



Anonymous poster hash: e912c...a3b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de som har gode jobber aldri jobber.

Sånn som på How I Met Your mother, så har fire av fem høystatusjobber man må jobbe hardt for som krever mye av deg hele tiden, men alikevel sitter de på pub hele uka og gar tid til å reke New York rundt når det skulle passe dem.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de som har gode jobber aldri jobber.

Sånn som på How I Met Your mother, så har fire av fem høystatusjobber man må jobbe hardt for som krever mye av deg hele tiden, men alikevel sitter de på pub hele uka og gar tid til å reke New York rundt når det skulle passe dem.

Ja, det er irriterende!! En annen ting er at alle har supre leiligheter midt i byen eller store hus i forstedene selvom de er i jobber med dårlig lønn.

Tviler på at en enslig servitør har råd til en nyoppusset leilighet med soverom, stor stue, kjøkken osv midt i New York i virkeligheten. Det er jo bare å se på prisene i lille Oslo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at det er forventet at alle barn\ungdom skal få den beste karakteren og gå på de beste universitetene.



Anonymous poster hash: 13442...d51
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I den siste Hobbiten-filmen gjorde Legolas faktisk det! :P

Anonymous poster hash: 9d257...cb2

Det stemmer! Hadde glemt det da jeg postet her, men husker at jeg la merke til det da jeg så filmen. Mener jeg så det samme i "Avengers" nylig også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I USA så har de faktisk ikke "gang" på samme måte som her hjemme. Ytterdøra går som regel rett inn i stua. Men ytterdøra blir ikke vanligvis brukt så mye da de som bor der bruker bakdøra (som går inn til type kjøkken / vaskerom osv) til daglig.

Og ja, de går med sko inne!

Det irriterer meg ikke så mye på film, men i det virkelig liv synes jeg det er vanskelig. Hvor skal jeg legge fra meg jakke og veske? Og selv om jeg vet det er vanlig, så synes jeg det er ubehagelig å gå inn med sko.

Vennene våre var ihvertfall som regel hyggelig å gjorde et poeng av å ta av skoene når de kom hjem til oss, for å følge den "sære skandinaviske tradisjonen".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Horatio Hornblower

At de fleste er enebarn.

Eller at de har søsken også plutselig er de enebarn eller så har de en eller to mindre søsken en hva de hadde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg ikke så mye på film, men i det virkelig liv synes jeg det er vanskelig. Hvor skal jeg legge fra meg jakke og veske? Og selv om jeg vet det er vanlig, så synes jeg det er ubehagelig å gå inn med sko.

Vennene våre var ihvertfall som regel hyggelig å gjorde et poeng av å ta av skoene når de kom hjem til oss, for å følge den "sære skandinaviske tradisjonen".

Blir det ikke skittent når man går med sko inne? Riper man ikke opp gulvet? Blir det ikke kaldt uten vindfang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det er "nødvendig" for flyten i filmer og tvserier, men det er så rart hvordan de behandler hverandres/sine egne hus. Folk går ut og inn uten å banke, de går hjemmefra men lar vennene bli igjen i leiligheten sin, de flytter rundt og bytter rom og annet uten noe innsats/tid/diskusjon.. spesielt i sitcoms. Er litt merkelig:) Irriterer meg ikke så veldig da.. :P



Anonymous poster hash: dce31...f64
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De går med sko inne ja, og så legger de seg i sofaen med skoa også har jeg sett. Og noe jeg har lagt merke til er at nesten ingen har/går med håndvesker. Spørs hvilken film da, men når man først begynner å legge merke til det, så.......og at ingen låser bilen sin har jeg visst sagt før.

Og veldig ofte så tar man kun en slurk av drinken sin og så forlater man stedet. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...