Gå til innhold

a litte this, a little of that...


janne84

Anbefalte innlegg

Å!

Kan du være så snill og dele moussaka oppskrift med meg?

Har veldig lyst på det, men det er så mange forskjellige oppskrifter på det, så det er fint å få en som "funker" og som alt er prøvd om du skjønner..

Vel våres mousakka er det toro som lager :ler: Vi bare følger det som står på pakken.. Men jeg syns den er veldig god da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har vi besøkt søstern og en febersykt gutt... Han hadde fått paracet før vi kom, så var i god form i noen timer, men poff så kom feberen tilbake og han ville bare sove...

Dagens middag: kyllinfilet i fløte med paprika, løk og champingon og ost på toppen.. Serveres med ris og hvitløksbaguetter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å mase litt mer;

Hvordan gjør du det med kyllingen?

Det der hørtes utrolig godt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å mase litt mer;

Hvordan gjør du det med kyllingen?

Det der hørtes utrolig godt ut!

Du maser nå aldri søta :kose:

Skjærer kyllingfilet i biter. Hakker opp grønnsakene. Steker kyllingfilet-bitene fort på stekepannen - skal ikke stekes helt igjennom (da blir det bare tørt...) Har bitene i ildfast form.. Gjør det samme med grønnsakene, de og skal bare stekes lett i pannen.. Blander alt i den ildfaste formen, og krydrer med det en måtte ønske. Har en pakke matfløte over og tilslutt ost på toppen. Gratineres på 200 grader i 20-25 min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det viiiiiiiiirkelig nødvendig med denne controll dritten???? :kjefte:

Har i bunn og grunn hatt en fin dag på jobb.. Ellers er det lite nytt å skrive om.. Skal på spinning i kveld.. Er stolt av meg selv som har klart å trene tre ganger i uken i 2 mnd nå :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du maser nå aldri søta :kose:

Skjærer kyllingfilet i biter. Hakker opp grønnsakene. Steker kyllingfilet-bitene fort på stekepannen - skal ikke stekes helt igjennom (da blir det bare tørt...) Har bitene i ildfast form.. Gjør det samme med grønnsakene, de og skal bare stekes lett i pannen.. Blander alt i den ildfaste formen, og krydrer med det en måtte ønske. Har en pakke matfløte over og tilslutt ost på toppen. Gratineres på 200 grader i 20-25 min..

Takk!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

60 min spinning unnagjort... Nå ska jeg legge meg på sofan.. men mandager er det jo ingenting på tv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er til å trene :jepp:

jeg skal være glad når denne uka er ferdig, for da kan jeg begynne å trene igjen også. I kveld har jeg vært på jobb til 20 og i morgen er det foreldremøte og sen kveld. Så blir ikke mye trening denne uken altså :sukk:

Men, men

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du jobber mye altså frigg.. Du må jo ha flere uker med avspasering :klø:

Sov til kl 9 i dag, det var godt det.. 20 min til jeg skal være på jobb, så må straks stikke.. Senvakt til 17 i dag, så i dag blir det bare rett hjem etter jobb.. Føler at hele dagen er vekk når man jobber så sent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nok ikke så mye avspaering, for det meste av jobbingen må jeg gjøre i den ubundne tiden....selv om jeg bruker mye mer tid enn bare 4 timer i uka da.

Men nå er jeg ferdig med foreldremøte, årsplanen og infoheftet til høsten :bolledeig: Deilig!

:klemmer:

Endret av Frigg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pratet en del med hun ene spinningsintruktøren på treingssentert, har til og med fått henne inn som vikar i bhg. I dag sa jeg at jeg skal å kjøpe spinnings sko i morgen, og da sa hun at hun har 35% rabatt på g-sport (jeg har 15%..) og da bare spurte jeg om hun kunne tenkt å kjøpt skoa for meg, og det kunne hun!!! så da sparer jeg noen hundrelapper der :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ooooooh.....

Hvas skal du gjøre der?

Der skal jeg nyte livet :nigo:

Ha ferie og bare gjøre latskap.. Besøke diverse attraksjoner, gå på konserter, shoppe, spise og bare nyte at det er endelig er sommerferie :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

TRøtt som bare det!!! skal straks stikke på jobb.. Planen i dag er å fare å møte F etter jobb, handle litt.. Har blant annet et gave kort på gina tricot som jeg har lyst å bruke opp.. Skal se på spinningssko også.. Hjem å slappe av litt, så er det trening kl 19.10... bodycombat i kveld, gleder meg til det!! og ikke minst er det snart helg!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...