Gå til innhold

a litte this, a little of that...


janne84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da har vi vært ute å spist. Bestemor spanderte, var ute å spiste i går og... Herlig å bare stikke ut å spise, slippe å komme på hva man skal spise og man slipper oppvask :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært ute å spist. Bestemor spanderte, var ute å spiste i går og... Herlig å bare stikke ut å spise, slippe å komme på hva man skal spise og man slipper oppvask :tommelsmil:

Stemmer for å gjøre slikt hver dag, jeg!

Må liksom bare bli millionær først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenk om man kunne gjøre dette oftere.. tror ikke jeg ville gjort det hver dag, men litt flere ganger et par ganger i halv året, skjer jo at vi bestiller pizza hjem, men det blir ikke det samme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rydde og pakke..

Reise å kjøpe maling til et vennepar av hos hjemme... Dra i selskap til tantebarn som blir hele 3 år!!! stresse "hjem" til svigermor, hive fra oss bagasje også kjører hun oss til festivalen, 45 min der i fra hun bor.. Føler det blir en små stressa dag.. Konserten jeg viiiil nå begynner klokken ni, bør være der senest hal ni, det tar 3 timer å kjøre til svigermor, så etter mine beregninger bør vi kjøre fra selskapet senest kvart over fire... også får vi bare krysse fingrene for at ferjene går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da går jeg for det!

No er det off to bursdagssleskap, og om 7-8 timer er det feeeeeestival! kaiserzs spilla i dag :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koste oss mye!!!!!! sto laaangt framme når kaizers kom på scenen :hoppe: eneste minuset var at der sto ei dritt kjærring og presset som bare det, F ble så forbannet, men hun ga seg ikke... endte med at vi gikk ut av klynga og sto langt bak de siste sangene... Men alt i alt en knall kveld! i kveld er det turboneger og motorpsycho som står på listen av konserter vi skal ha med oss.. OG det mest fantatiske er at jeg ikke eksisterer fyllesyk :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sinna:

Få krekar ut av landet!!!!

Kunne ikke vært mer enig.

Passer lilla og brunt sammen???? tenkte å ha på meg en lilla topp og brune støvletter...

:enig:

***

Skal du på Turboneger konsert?

Fy faen jeg er misunnelig!

Favorittbandet mitt, jo!

:cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmf, boikotter Turboneger jeg... Har dere sett den psyko bilen Hank Von Helvete kjører rundt i Oslo sentrum med? Han burde bli innlagt... Er så typisk at kjente narkovrak som blir nyktere finner seg en eller annen idiotisk religion å holde seg fast i!

*frustrert*

(Er litt personlig engasjert, da datteren til Ballo som tok livet av seg var mer enn en bekjent, og fordi jeg møter helt ekstreme Scientologer på gaten i Oslo med helt ekstreme fremgangsmåter.)

Dog, jeg liker musikken da, og jeg vet de sier at hans overbevisning ikke har noe med bandet å gjøre, men det får meg fortsatt ikke til å like dem! Skal på festival i Budapest, og de skal spille der, men jeg skal absolutt ikke på den konserten!

(dagens politiske oppkast *ler*)

Janne! Jeg håper du har hatt en helt fantastisk helg! :sol:

Endret av Serenity88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sliiiiiiiiiiten!!!!! aldri vært på festival før, men jeg likte det!

S; ingen aning hvilken "sekt" hank von helvete hører til, men åååååååååååååå de er dyktige!!!!!! kaizers og var knall, men syns faktisk turboneger var best :nigo:

Kom igjen seeent i går kveld, stoppet på veien hos min kjære svigerinne. Hun har termin 22 august... Så hun var fin fin fin gravid.. Sov 13 timer i natt, skulle på trening i dag, men orker ikke. Har så vanvittig med magesmerter, ingen aning hva det kommer av... Også fryser jeg konstant... Så tar en dag på sofan sammen med tv'en, prøve å sove masse og satser jeg på at det går over..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje du er gravid :fnise:

Han er scientolog, og bilen han kjører rundt er en gedigen doning med skriften "Norske psykiatere dreper barn!" skrevet på siden... Han er kind of lost it :P

Ser ut til at dagen din er fryktelig lik dagen min, men digg å kunne late seg litt og da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha... er ikke gravid nei, tror to dager på fylla har tatt knekken på meg.. Sitter å skal komme på middager, hels sunne, noen som har tips???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er virkelig lat!!! ligger på sofan å ser tv, eller sitteer på datan. Sover 12-14 timer om natten.. Fann ut at jeg må virkelig utnytte siste ferie uka.. Trening og sunnhet kommer heller i neste uke ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...