Gå til innhold

a litte this, a little of that...


janne84

Anbefalte innlegg

Åh, det er søndag! Djises, trodde det var mandag jeg *ler* Sånn er det å jobbe i helgene...

Håper papirarbeidet går fort da ;)

Btw, jeg klarer ikke jukse på sims3, prøver å få opp der jeg skal skrive koden, men kommer ikke opp? Er jeg kanskje fortsatt i opplæringsmodus, eller har ikke det noe å si? Hvordan kommer jeg meg ut av opplæringen evt?

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har iallefall fått kommet igang med papriarbeidet. Er så vanvittig mye å gjøre nå i oppstarten, av og til skulle jeg ønske jeg var assistent og kunne nyte kveldene og helgene...

Skjønner ikke hva du prater om ang sims, jeg begynte rett på å spille jeg.. bygde meg en mann å skaffet han jobb og kone og dame.. har aldri hatt noe opplæringsfase :ler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ideer i boka mi. Vet ikke om du kan bruke noe om det da :ler:

Men var det jeg kom på. Glad jeg slipper å tenke på det nå, vi må nemlig gjøre det før sommeren vi og assistentene hos oss MÅ være med å jobbe med årsplanen :nigo: Men hos meg er alle så gira, så de kom på alle temaene i år :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så smart å gjøre ting klart før sommeren, er nok stress med tilvenning og diverse... så det skal jeg gjøre neste år!

Har kjempe flinke assistenter, men vi får ikke møte før om to uker og da er det bare ei uke igjen til foreldremøte. Så tenkte jeg skulle være ute i god tid..

Skal inn å sjekke boka di nå :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ferdig med å jobbe?

Ja har får skrevet litt iallefall.. Ferdig er jeg ikke, men tusen hjertelig takk for ideer. Tror jeg satser på de fire årstidene :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har får skrevet litt iallefall.. Ferdig er jeg ikke, men tusen hjertelig takk for ideer. Tror jeg satser på de fire årstidene :tommelsmil:

Årstidene er bare geniale, for man kan gjøre så utrooolig mye :jepp:

Greit at vi kan utveksel erfaringer og ideer med hverandre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja er flott å ha noen å prate med!!

tenker litt på "kroppen" og..

Vi hadde om kroppen på småbarn i gjo, og det kjempegøy! Barna lærte utrolig mye og der er det også veldig mye å finne på. Man går liksom aldri tom. I år skal vi blandt annet ha om sansene våre. Hadde det sammen med kroppen min i fjor, men det ble så begrenset så tok det som eget tema i år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨Hvorfor er godteri så vanvittig godt?????????? blir sprø!!! klarer ikke meg en dag uten...

Jo, det er fordi inni godteriet bor det usynlige små sukkeralver.

Når vi ikke har øynene på godteposen virrer alvene, som da er synlige- hvordan skal de ellers se hverandre? rundt i posen og tilsetter noe.

De tilsetter og sprer så godt de kan den ene tingen som gjør at godeteriene smaker så deilig; De tilsetter kjærlighet.

Kjærligheten som tilsettes smaker søtt, godt, varmt, og følelsen du får av kjærligheten kan minne om når du spiser en sjokolade du har hatt lyst på lenge.

Du må ikke være redd, alvene lar seg ikke spise, så ikke tenk på det.

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er fordi inni godteriet bor det usynlige små sukkeralver.

Når vi ikke har øynene på godteposen virrer alvene, som da er synlige- hvordan skal de ellers se hverandre? rundt i posen og tilsetter noe.

De tilsetter og sprer så godt de kan den ene tingen som gjør at godeteriene smaker så deilig; De tilsetter kjærlighet.

Kjærligheten som tilsettes smaker søtt, godt, varmt, og følelsen du får av kjærligheten kan minne om når du spiser en sjokolade du har hatt lyst på lenge.

Du må ikke være redd, alvene lar seg ikke spise, så ikke tenk på det.

:lol:

:gjeiper:

Hvorfor kan ikke alvene tilsette dette her på fisk og grønnsaker???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi hadde om kroppen på småbarn i gjo, og det kjempegøy! Barna lærte utrolig mye og der er det også veldig mye å finne på. Man går liksom aldri tom. I år skal vi blandt annet ha om sansene våre. Hadde det sammen med kroppen min i fjor, men det ble så begrenset så tok det som eget tema i år ;)

Har dere hjemmeside eller?

:lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:gjeiper:

Hvorfor kan ikke alvene tilsette dette her på fisk og grønnsaker???

Fordi der er det andre alver som regjerer!

Der er det SunnhetsAlven som bestemmer, og undersåttene dens trekker Kjærlighet ut av fisk&grønnsaker men erstatter med Godt-For-Deg-Følelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...