Gå til innhold

a litte this, a little of that...


janne84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helga har gått altfor fort som vanlig. Nå er det tid for jobb igjen! satser på at uken går fort :nigo:

I dag kommer pappa en tur, skal spise middag her også skal F fikse datan hans..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jack Sparrow

Ja, jeg har kommet frem til at jeg egentlig er helt klar for jobb, selvom det var hardt å stå opp!

Nå gjenstår bare frokost, sminke og matpakkelaging, then Im off!

Og så skulle jeg hatt kaffe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du da. Er sjelden klar for å jobbe, men når jeg først kommer dit så er det helt greitt... Nei nå må jeg springe, starter hal 8.. ha en flott dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner igjen den der. Har hatt en tung dag på jobb selv, men det er jo bare min egen feil. Mitt eget hode sin feil.

Men håper resten av uka blir bedre for deg da :jepp:

Bor du like ved jobben eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen den der. Har hatt en tung dag på jobb selv, men det er jo bare min egen feil. Mitt eget hode sin feil.

Men håper resten av uka blir bedre for deg da :jepp:

Bor du like ved jobben eller?

Tar meg 10 min å kjøre viss der ikke er trafikk på veiene :nigo: Du da?

Håper inderlig resten av uka blir bedre, ellers blir det ei vanvittig lang uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar meg 10 min å kjøre viss der ikke er trafikk på veiene :nigo: Du da?

Håper inderlig resten av uka blir bedre, ellers blir det ei vanvittig lang uke..

Det tar alt fra 30 - 45 min fra jeg går ut døra. Kommer an på hvor mye trafikk det er og hvor heldig jg er med bussene.

Det er så mange småting man må passe på i begynnelsen av et bhgår!!!

Hos oss er det nå 3 barn som skal ha melkeerstatning, noen morsmelk mens andre fordi de ikke tåler melk. Vi har to som skal ha grøt, en som bare skal ha juie/ smoothie til lunsj. Noen skal sove to ganger om dagen, noen kan sove to ganger, men ikke etter et visst tidspunkt og bla, bla, bla...

GLeder meg til tilvenningen er over og vi har kommet ordentlig i gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er mye styr.. Vi og har barn som ikke tåler melk, ei som ikke tåler egg og ikke skal være i nærheten om det blir stekt.. En som har ekstrem nøtteallergi og som kan bli hoven i halsen bare han er i samme rom - så derfor har jeg innført forbud mot å ha nøttepålegg!!! tror jeg hadde fått panikk om han hadde begynt å bli kvelt i bhg....

Men et par-tre uker nå så går ting seg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi krysser fingrene for at det har gått seg til om et par-tre uker. I dag hadde vi vårt første barn på tilvenning som gråt. Men alt av spising og soving har gått glimrende da, så da håper vi at resten kommer seg etterhvert også.

Sorry at jeg skriver så mye om dette i boka di, men jeg kjenner at det hjelper for meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv så mye du vil!!!

Har jo jobbet på småbarns i to år, og det verste var første året. Fikk ei jente på tilvenning i januar og hun gråt i tre mnd!!!!!!! trodde jeg skulle bli gal. Tilvenningen tok virkelig lang tid der.. Med oss har tilvenningen gått som en drøm egentlig. Men nå er jo jeg på stor og alle bortsett fra en har gått i bhg før.. Har en gutt som ikke hører etter for fem flate ører, han er fire år og er virkelig vanskelig å ha med å gjøre.. Men det og går seg nok til :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er ikke alene om å ha det tungt på jobb for tiden jenter. Dagen min har forsåvidt vært grei, men har et problem som gjør at dagen ikke er så grei allikevel. Det stjeler faktisk nattesøvnen fra meg. :sukk: håper jeg får sove ordentlig i natt uten for mye tanker. Vil bare at det skal ordne seg, hjelper lite med et sånt problem i innkjøringsperioden. Og det hjelper ennå mindre at jeg ikke skal løfte når vi har innkjøring på kun små barn. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv så mye du vil!!!

Har jo jobbet på småbarns i to år, og det verste var første året. Fikk ei jente på tilvenning i januar og hun gråt i tre mnd!!!!!!! trodde jeg skulle bli gal. Tilvenningen tok virkelig lang tid der.. Med oss har tilvenningen gått som en drøm egentlig. Men nå er jo jeg på stor og alle bortsett fra en har gått i bhg før.. Har en gutt som ikke hører etter for fem flate ører, han er fire år og er virkelig vanskelig å ha med å gjøre.. Men det og går seg nok til :nigo:

Vi har vært veldig heldige med barna i tilvenningen vi også. Er bare denne jenta som har skreket litt, men stakkars liten. Hun var i bhg 1 1/2 time lengre enn hun egentlig skulle, så hun var nok trett og sliten + at hun var der da vi måtte vaske og rydde etter mat. Så det ble litt lite oppmerksomhet. Men vi får håpe på at det blir bedre i morgen :jepp:

Vi hadde også ei jente i fjor som gråt konstant i tre mnd. Hun ville bli bært hele tiden, så til slutt måtte vi bare sette henne ned og la henne gråte. Og plutselig en dag sluttet hun å gråte. Da gadd hun ikke noe mer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er ikke alene om å ha det tungt på jobb for tiden jenter. Dagen min har forsåvidt vært grei, men har et problem som gjør at dagen ikke er så grei allikevel. Det stjeler faktisk nattesøvnen fra meg. :sukk: håper jeg får sove ordentlig i natt uten for mye tanker. Vil bare at det skal ordne seg, hjelper lite med et sånt problem i innkjøringsperioden. Og det hjelper ennå mindre at jeg ikke skal løfte når vi har innkjøring på kun små barn. :sur:

:klemmer:

Du jobber i barnehage du også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klemmer:

Du jobber i barnehage du også?

Jeg jobber i barnehage jeg også ja. Har jobbet i barnehage i 3 år nå, og trives egentlig veldig godt i jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i barnehage jeg også ja. Har jobbet i barnehage i 3 år nå, og trives egentlig veldig godt i jobben.

Som ped.leder?

Trives egentlig veldig godt jeg også, men det er slike problemer som du nevner som er noe hærk. Har vært borti akkurat det samme. Men spør sjefen din om det er noe hjelp å få der. Er jo ikke meningen at du skal slite med det alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som ped.leder?

Trives egentlig veldig godt jeg også, men det er slike problemer som du nevner som er noe hærk. Har vært borti akkurat det samme. Men spør sjefen din om det er noe hjelp å få der. Er jo ikke meningen at du skal slite med det alene.

Som ped.leder ja. Har fått hjelp av henne, men er begrenset hva hun klarer å ordne også. Ordner seg på en eller annen måte - bare synd at det er så vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar for en ny dag! eller klar og klar.. den nye dagen er iallefall her. Har senvakt til 17 i dag, og det passer meg godt å få sove litt lenger. Har sove i 9,5 time i natt, og var egentlig ikke klar for å stå opp når vekkerklokka ringte.. I dag skal jeg ingenting etter jobb, skjønner virkelig ikke hvorfor jeg er så sliten.. Håper det går fort over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...