Gå til innhold

a litte this, a little of that...


janne84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kom meg lett gjennom dagen egentlig, litt småstressa, men ellers bra.. Fikk kjøpt tre julepresanger på vei hjem, dvs 6 kjøpt 22 to go!

Er så sulten at hjelpe meg!! I dag blir det meksikans suppe med pasta til middag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er trøøøøøøøøøøtt!! tror jeg må sove middag i en times i dag.. Når jeg kom hjem fra jobb sa F at svigerinne + 2 barn kommer i morgen og skal være her noen dager, er jo kjekt det, syns bare det er kjipt de kommer når jeg akkurat er begynt på jobb og har mye å gjøre... i tilegg vil jeg få til å trene 3 ganger denne uken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tatt meg en liten sykkeltur, ca 25 min.. Tok ikke hardt i, var bare godt å få bevege seg. Er jo bedre enn ingen ting.. Har ikke syklet på evigheter, merker det er stooor forskjell på spinning og sykle "vanlig"..

Et spm til dere alle vakre kg-damer: Hvor ofte vasker mannfolka dere kle???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt meg en liten sykkeltur, ca 25 min.. Tok ikke hardt i, var bare godt å få bevege seg. Er jo bedre enn ingen ting.. Har ikke syklet på evigheter, merker det er stooor forskjell på spinning og sykle "vanlig"..

Et spm til dere alle vakre kg-damer: Hvor ofte vasker mannfolka dere kle???

Når jeg spør om han kan sette på en maskin :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spm til dere alle vakre kg-damer: Hvor ofte vasker mannfolka dere kle???

Når jeg spør om han kan sette på en maskin :ler:

:jepp:

her og.

Koselig med besøk, men kanksje litt dårlig timing?

Du får klekke ut en plan så du får satt dem i sving i heimen eller der det ellers trengs.

Kanskje er de bare glade for å være til hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror svigerinne A bare vil slappe av. Er litt problem i heimen, så tror hun vil vekk å slappe av litt.. Vi har jo bodd her i to år og hun har enda ikke vært her, så er jo koselig at hun kommer.. Jeg må bare forsette med "mitt" liv, så blir trening i dag etter jobb, F er jo her og det er jo hans søster, men skulle sef. ønske at jeg hadde bedre tid til dem.. Tantebarn C er jo 6 år og vil sikkert finne på mye gøy.. Får satse på at de er her til lørdag så kan jeg være sammen med de fredags kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg spør om han kan sette på en maskin :ler:

:jepp:

her og.

Koselig med besøk, men kanksje litt dårlig timing?

Du får klekke ut en plan så du får satt dem i sving i heimen eller der det ellers trengs.

Kanskje er de bare glade for å være til hjelp?

Samme her, tror fader meg de ikke ser selv når det er på tide å vaske klær, og det irriterer meg!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

leiligheten full av folk, dvs 4 på besøk tilsammen 6 stk.. to ligger på gjesterommet, to på soverommet (jeg og tantebarn C) og to på stua.. litt koselig og iltt travelt.. Travelt siden jeg jobber og.. tidligvakt i dag, så er dødstrøtt, hele flokken er vekk å fiske så da tenkte jeg at jeg sulle slappe av litt før de kommer hjem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan var det å begynne på jobb igjen?

Gikk overraskende bra å begynne på igjen.. Var koselig å se alle sammen igjen. Har 6 stk på tilvenning, og de har gått bra. Fra mandag er det fullt på den igjen, dvs 18 barn og masse bråk.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er en smule travelt å ha huset fullt av folk når man jobber 100% i tilegg. Iallefall nå i oppstart fasen på jobb...

Nevø J er 10 år og hører ikke etter for fem flate ører.. Han liker å være aktivitet og sitter ikke i ro med mindre han spiller på datan..

Niese C er 6 år og tripper og venter hver dag til jeg er ferdig på jobb. Da er hun klar til å leke med tante i det sekund jeg går inn døren. Når jeg er ferdig på jobb er jeg sliten og vil slappe av litt..

Nevø C er 16 år og ingen problem, han smugrøyker og det vet vi.. :ler: Så han går en del "turer".

Oppvaskmaskinen går to ganger for dag og matbudsjettet er skyhøyt! de har kjøpt inn frokost og drikke etc selv, men jeg syns jo det er kjekt å "spandere" iallefall middag når de først er på besøk...

Niese på 6 skulle absolutt ligge i senge sammen med meg, men det har gått strålendes! Slipper snorkingen til F :ler:

Har senvakt i dag og det er jo litt dumt. Svigerinnen er kvalm og dårlig så bare det, men håper hun er blitt bedre iløpet av natten. Viss ikke så reiser de i dag, og det er litt dumt siden i dag er dagen\kvelden jeg kan være sammen med dem, ellers har jeg vært vekke et par timer hver kveld siden de kom.. Planen i dag er iallefall å grille og ta meg en kopp kaffi og baileys! I morgen skal de reise så da skal jeg vaske en haug med sengklær og handkler, vaske over leiligheten og legge meg på sofan å nyte stilleheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

myyyyyyyyye papirarbeid som må gjøres i dag, siden jeg ikke gadd å gjøre en dritt i går. så blir noen timer foran datan, det er kjedelig når solen skinner ute også er det så enkelt å sitte på KG isteden for å gjøre noe vetig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...