Gå til innhold

a litte this, a little of that...


janne84

Anbefalte innlegg

Jeg håper også at jeg får skattepengene snart, for det er skrapa på kontoen og lønna kommer ikke før mandag. Må ha penger til sommerfest og utdrikningslag på lørdag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fått feriepenger da!!! og fikk 3000 mer enn jeg trodde.. Kom i grevens tid, for bensinen lyser på bilen...

Vært på bodycombat.. merker at jeg er lei trening, motivasjonen er ikke på topp, så treningen blir halvveis...

:hoppe: for 3 arbeidsdager igjen og :bolledeig: for 6 dager til avreise til looooondon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med Londontur snart!! :bolledeig:

:enig:

Lenge siden jeg har vært innom dagboka di nÒtt *tusle innom*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager igjen å jobbe, to dager til helg, 5 dager til vi reise.. Sola skinner og det er 20 grader i skyggen allerde.. Livet er herlig, håper bare tiden går fort!

I dag skal jeg jobbe til seeeeeent.. har senvakt, og i tilegg skal jeg på møte etter jobben.. Men da får jeg mer avspasering, så da blir det korte arbeidsdager både fredag og mandag siden vi skal i 0 før ferien...

Skal begynne å pakke iløpet av de neste dagene, noe som har pakketips til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sinna: føler meg jeg akkurat nå!!! Sovnet vel ikke før midnatt i går og våknet i fire tiden i natt av at F snorket som bare det og det var drit varmt.. Sparket til F for å vekke han, men det hjalp ikke så mye. Han er så vanvittig plaget av allergi nå, så han begynte jo å snorke igjen etter fem min.. klokken halv seks ga jeg opp og byttet soverom, fikk sove i hele 30 min før jeg måtte stå opp igjen...

Så nå skal det blir herlig å gå jobb etter 4,5 time med søvn.. I tilegg var planen å trene etter jobb, men den tror jeg at jeg dropper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

droppet treninga, er jo så vanvittig varmt! skal ut å spyle meg med vannslangen og legge meg nedpå litt... :hoppe: for helg og :bolledeig: for en arbeidsdag igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så varmt at jeg ikke klarer å sitte ute! Tror det er på tide å bli vant til varme igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det levelig å være ute, siden solen er på vei ned :ler:

Skal virkelig ikke klage, men er jo litt sjokk å gå fra 8 grader i forrige uke og kl 17 var det 29 grader i skyggen...

Holder på å lage middag: pommer frites, løvbiff, bernaise, champingon, paprika og løk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart Londontur!

Så moro!!

Noe spesielt dere skal i London?

Ja vi skulle egentlig noe.. Vi bestilte london turen fordi take that skal spille på wembley, men nå har det slik at vi har glemt litt å få tak i biletter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Godt gjort!

Take That? Å, de likte jeg veldig godt for ca 15 år siden.

Min søster og jeg elsket dem, men jeg var den eneste som hadde kassett (jepp, du leste riktig).

Hun likte godt Mark, mens jeg drømte om Gary.

Heldigvis er det eneste gangen jeg har likt en med overbleika hår.

Værsågod:

http://www.youtube.com/watch?v=eWPUespcblU

Synes denne er kul fremdeles.

Kos dere i London, heldiggrisen!

:5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hakeslepp: Glemte dere å få tak i billetter! :overrasket: Däven! :fnise:

Men dere får nok en fin tur uansett, London er jo en så fin by!!

Håper du nyter sommeren Janne! Har dere det varmt eller?

Masse :klemmer: og god tur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi glemte litt å få tak i biletter, tingen var at de egentlig er utsolgt fra byrået, men er mange andre som selger... vi trodde vi hadde veldig god tida, men poff så var tiden her... Regner med det er mulig å få tak i når vi kommer frem, uansett er der mye å finne på der...

I dag er avreisedag :bolledeig:

Har sovet utrolig dårlig de siste nettene, så er litt sliten... blir litt for varmt, og F er full av allergi og snorker som et tog....

Sovnet ikke før 2 i natt, og var våken 6 i dag, litt sommerfugler i magen og veldig klar for å reise.. flyet går ikke før halv tre, så vi har noen timer på oss før vi må på flyplassen....

Snakkes om ei uke alle sammen!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gjett om vi har hatt det bra!!!!!!!!!!

Skriver mer i morgen.. har vært våken i 1,5 døgn så ting går blir på kryss og tvers, skal straks legge meg å håpe på å sove til i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...