Gå til innhold

a litte this, a little of that...


janne84

Anbefalte innlegg

Vanskelig når ting ikke er slik som man ønsker. :klem:

:kose:

Har vært slik siden før vi ble sammen. Og vi har 7 års jubileum om ei uke :hoppe:

Men nå får han hjelp av psykiater, og vi skal på skikkelig ferie for første gang på 7 år i sommer.. så ting er jo på vei.. Og jeg tror han hadde blitt en fantastisk pappa tross depresjoner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:kose:

Har vært slik siden før vi ble sammen. Og vi har 7 års jubileum om ei uke :hoppe:

Men nå får han hjelp av psykiater, og vi skal på skikkelig ferie for første gang på 7 år i sommer.. så ting er jo på vei.. Og jeg tror han hadde blitt en fantastisk pappa tross depresjoner...

Så bra at ting er på vei da. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!!!! merker stor forskjell på de mnd han har gått der... endelig noen som tar ting på alvor og som er flink i jobben sin :nigo:

Har ikke hatt skikkelig depresjon siden i fjor.. så ting er virkelig på vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er iallefall en begynnelse... Klart det er tunge dager innimellom, men det har vi jo alle...

Nå har jeg akkurat spist to knekkebrød med fiskepudding.. Er godt som pålegg av og til :) Nå venter jeg bare på criminal minds...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiskepudding ja det har jeg glemt som pålegg. :fnise: fiskepudding og knekkebrød er en god kombo. :klø: Kanskje ha det til helgen??? Jeg venter på Bones jeg, men liker jo CM også... sette til opptak kanskje. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fotografering i bhg i dag... Tror det kan bli litt stress, men, men... Må begynne 45 min før i dag pga det, men da får jeg jo gå 45 min før en annen dag :nigo:

Etter jobb er det step MRL, så har jeg klart målet med tre treninger denne uken og :nigo:

Helga skal jeg bare være hjemme og slappe av. Har fartet rundt hver helg i hele mai, så er faktisk godt at jeg ikke har noen planer denne helgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei janne!

Hvordan gikk fotograferinga på jobben?

Mye unger, mas og styr, tenker jeg!

Her har det gått i husvask med "hjelp" fra minstemann i huset.

Det endte som det måtte; Hun veltet vaskebøtta.

Festlig....

Spennende planer for helga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei tidligere vennine av meg (har ikke noe kontakt, snakker sammen når vi møtes da..) mistet pappaen sin i påsken, han druknet :(

Hun og mannen og lille jenten på 3 år flyttet til en ny plass i januar, kjøpte seg kjempe flott hus og alt var flott. I dag omkom mannen hennes i en arbeidsulykke! hun har mistet de to nærmeste iløpet av et par mnd.. Hun er i tilegg 5 mnd på vei med deres 2 barn!!! skjønner ikke at liet kan være så urettferdig!!!! :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffameg. Jeg får så vondt når jeg hører om slike ting. Det er jo ingen som har fortjent slike ting. Så ja...noen ganger er livet utrolig urettferdig! :(

...........................

Så flink du er til å trene! Jeg har bare kommet meg på trening en gang denne uken pga personalmøte tirsdag, sommerfest i går og årsplanen tar ganske mye tid. Men var deilig å komme seg på trening i dag da :jepp:

GOD HELG!

Kos deg nå som du endelig ikke har noen planer :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sove i 11 timer i natt!!! vært ganske sliten denne uken, og dødsfallet gikk veldig innpå meg...

Planen i dag vet jeg ikke enda.. .vurderer å fare på senteret og henge og slenge.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens planer blir kun å fare på butikken å handle.. Noen som har middagstips til den kommende uka? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært den lateste og kjedligste dagen på lenge.. Jeg har vært drit sur i hele dag, har hatt ondt i hodet og ikke gjort en dritt!!!!

Og det som er at jeg når er så sur så blir F et helvete han og, og da har vi det gående... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som skulle ha en avslappet og fin helg!

Men jeg blir ofte slik selv når jeg først har fri og skal slappe av. Jeg klarer ikke å slappe av og ikke gjøre noe jeg da :ler:

Håper morgendagen blir bedre da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du som skulle ha en avslappet og fin helg!

Men jeg blir ofte slik selv når jeg først har fri og skal slappe av. Jeg klarer ikke å slappe av og ikke gjøre noe jeg da :ler:

Håper morgendagen blir bedre da :klemmer:

Den ble bedre ut på kvelden. Da laget vi mousakka, gresk salat og tzatziki og hvitløksbaguetter :sikle: Spiste, koste oss og såg film :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig besøke mitt nydelige tantebarn i dag, men han hadde feber i går.. Vet ikke hvilken form han er i dag.. Viss ikke jeg drar på besøk dit, vet jeg ikke hva jeg skal.. Kanskje lage vafler? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ble bedre ut på kvelden. Da laget vi mousakka, gresk salat og tzatziki og hvitløksbaguetter :sikle: Spiste, koste oss og såg film :nigo:

Å!

Kan du være så snill og dele moussaka oppskrift med meg?

Har veldig lyst på det, men det er så mange forskjellige oppskrifter på det, så det er fint å få en som "funker" og som alt er prøvd om du skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ble bedre ut på kvelden. Da laget vi mousakka, gresk salat og tzatziki og hvitløksbaguetter :sikle: Spiste, koste oss og såg film :nigo:

Å!

Kan du være så snill og dele moussaka oppskrift med meg?

Har veldig lyst på det, men det er så mange forskjellige oppskrifter på det, så det er fint å få en som "funker" og som alt er prøvd om du skjønner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...