Gå til innhold

a litte this, a little of that...


janne84

Anbefalte innlegg

Straks trening, i dag er det bodycombat.. Har og vært å sett på spinningssko, de kostet 1300, men tror og håper de er verdt det.. skal kjøpe de så fort det er penger på konto :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal straks fare på jobb.. Eller blir ikke direkte jobb de første timene.. Skal sta å se på en bhg som har åpen løsning, siden vi har dette selv. Denne bhg har visst fått det til på en veldig bra måte (ifølge dem selv), så skal bli spennende å se..

Har senvakt i dag, også er planen 45 min spinning etterpå.. Får jeg til det, så har jeg trent 3 ganger denne uken også...

:hjerte: Jeg og min kjære F har vært sammen i 7 år i dag :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer på etterskudd kjære Janne :klem:

Beklager for at jeg ikke har vært i boken din på en stund, men muntlig eksamen ble pusha før kg en stund! Men jeg håper du har det bra og får en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine fantastiske KG-venner :hjerte: dere er helt fantastiske!!!!

Feire ikke noe i går, men har hatt en super kveld med ost, kjeks og vin :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hjerte: Håper dere har koset dere :Nikke: (Jeg antar at det er tante du er i natt?)

Sov godt Janne, ost og vin var jo en fin markering det og da :) Selvom det ikke ble på dagen!

Natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: Håper dere har koset dere :Nikke: (Jeg antar at det er tante du er i natt?)

Sov godt Janne, ost og vin var jo en fin markering det og da :) Selvom det ikke ble på dagen!

Natta :klem:

Tante var jeg i natt ja... og det gikk som en drøm :nigo: han sov bort i mot i hele natt, var nødt å sove i senga våres da og han skal helst ligge opp på hodet, så det ble ikke mye søvn på hverken meg eller F.. men det får vi ta igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig våken, og det er litt uvanlig...

TAntebarnet L har sovet her i natt.. Var ingen problem når søstern for i går, han ville egentlig ikke, men vi gikk ut å hoppet på trampoline og da gikk alt mye bedre... Var ute i noen timer før vi gikk inn å laget pannekake. Han fikk sjokolade og vi tegnet og koste oss.. Var litt grining etter mamma'n når han skulle pusse tenna, men ikke noe galei det hele.. Han sovnet på sofan halv åtte :danse:

Jeg gikk å la meg ved midnatt, og da våknet han litt, så jeg bare tok han over i senga våres.. Som jeg har sagt har L en tendens til å ligge opp på hodet mitt eller F sitt.. gjerne ha føttene opp i håret også, så har ikke vært så veldig god natt.. Han våknet først hal 6, men det var ikke aktuelt for tante.. Så da sov vi i steden til hal 8 - helt grett tidspunkt å våknet på...

Får ikke i han frokost nå, han spiser bare av pålegget!!! men, men er jo mat i pålegg og :nigo:

Nå sitter vi å tegner å ser på tv innimellom.. skal snart stelle oss å gå ut en liten tur...

Skal ut til søstern om 3-4 timer å grille, håper han sovner i bilen på vei dit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STRESS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Leiligheten vi har leigt i london blir ikke klar til vi kommer, de holder på å bygge den, også det er forsinkelser i bygge prosessen... Så akkurat nå står vi uten plass å bo, og vi reiser om 16 dager... kommer nok ikke til å finne noe i den prisklassen nå.. prisene stiger jo bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

STRESS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Leiligheten vi har leigt i london blir ikke klar til vi kommer, de holder på å bygge den, også det er forsinkelser i bygge prosessen... Så akkurat nå står vi uten plass å bo, og vi reiser om 16 dager... kommer nok ikke til å finne noe i den prisklassen nå.. prisene stiger jo bare...

ANGST!!!

Håper det ordner seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leilighet problemet har ordnet seg på en måte som jeg ikke er helt fornøgd med... De har tilbydd oss en annen leilighet, men denne ligg på motsatt side av der vi ønsker.. men vi bare tar den.. orker ikke stresse med å finne noe nytt nå...

Ellers er det lite nytt.. Har sykt vondt på begge knærne.. det er på utsiden på begge.. ingen aning hva det er, men fikk det etter spinningen, hadde det forrige gang og...

Nå bare vil jeg at dagane skal gå fort, er dritt lei og klar for ferie.. 2 uker så er jeg i london!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff :sukk: Det er jo på en måte bra at leilighetsproblemet har ordnet seg, men det er jo veldig kjedelig at det ikke er den dere helst vil ha.. Men skjønner godt dere ikke orker å stresse med det nå.

Har du sjekket om du kanskje belaster knærne litt feil når du driver med spinningen? Vet ikke om det er det, men jeg har hvertfall opplevd å få vondt i knærne fordi jeg belaster dem feil (men mine knær er litt sprø uansett da :ler: )

Jeg håper du får en kjempe fin sommer søta! Jeg regner med at vi snakkes, men jeg vet ikke helt hvordan ting går med internett i Stockholm så jeg ville bare få kommet innom idag når jeg har tid og ønske deg en kjempe flott sommer med mye fint vær :)

:klemmer: på deg kjære Janne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for snart helg!!!!!!!!!!!!! bare 7t og 40 min igjen... Har hal fem vakt i dag, og etter det skal jeg på butikken å handle, i dag er planen å grille!!

Og :hoppe: litt for at jeg bare har 7 dager igjen å jobbe før ferien :nigo:

Håper neste uke går super fort! og mandag den 29... :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hjerte:

Nå har jeg akkurat fyrt opp grillen.. skal grille marinert flinksteik og grillspyd... :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...