Gå til innhold

a litte this, a little of that...


janne84

Anbefalte innlegg

jeg er blitt blond :hakeslepp:

Skulle bare ha striper, men stripene tok helt overhand!!!

Levde de sitt eget liv, eller?

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Levde de sitt eget liv, eller?

:fnise:

Ja tror faktisk det!! neida de tok nok ut litt for mange striper. Blir vel vant til det slutt, men er ikke helt fornøgd enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG!!!!! så jeg hater å pakke!!! reiser i morgen og kommer hjem torsdag, er jo måte på hvor mye man egentlig trenger, men jeg bare pakker og pakker og pakker og pakker og pakker og pakker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for en heeeeeeeeeeeerlig morning.. Våknet og låg bare i sengen og koste med min kjære!! det er ikke ofte det skjer...

1,5 time så reiser vi.. 5 jenter på tur :nigo: Må jo bare bli bra...

Straks pakke ferdig og sminke og dulle meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer nok ikke på nett før lørdag eller søndag, så ha ei fortreffelig langhelg alle sammen :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantatisk tur!!!! vi har alle stor kost oss.. Spist god mat og drikke og snacks og det som skal være på tur.. Deilig å komme hjemi går til min kjære og, da låg jeg som slakt hele kvelden.. Sove 12 timer i natt, tar på å fare på jente tur.. Jammen lenge siden jeg har skratta og ledd så mye, det gjor virkelig godt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres kjempe fint ut!

Godt du koste deg, fortjener det du, vennen!

:skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er virkelig ikke klar for ei ny arbeidsuke!!! er så trøtt og sliten.. men samtidig blir det greitt å komme seg inn i rutine igjen.. Helga besto av festligheter og potetgull til frokost,lunsj og middag :ler:

I dag har jeg senvakt og etter det skal jeg på spinning viss jeg orker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i går var evig lang, var jammen meg tøft å jobbe igjen. Rart hvor fort man blir vant med fri og hvor vanskelig det er å jobbe igjen...

I morgen er det fare for streik. Vi blir ikke tatt ut i første omgang, men ser ut som streiken kan vare lenge (er i kommunal sektor).. Men det som bekymrer meg der er: får jeg noe lønn eller lignende viss jeg streiker? er organisert i utdanningsforbundet...

Ble spinning i går, ble ikke det beste treningsøkta, men ble iallefall trening.. Er enda lei trening, så klarer ikke å yte mitt beste om dagene, tvinger meg selv til å trene og det er egentlig ikke noe gøy...

Senvakt i dag og møte etterpå, så enda en lang dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sliiiiiiiiiiiiiten :sukk:

Skal legge meg på sofan å se på tv også gå tidlig i seng...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har sove veldig godt!! va bare dritt å skulle våkne tidlig.. men, men.. tidligvakt vil si tidlig ferdig... Så det e nå egentlig helt greitt :tommelsmil:

Dagens planer er å fare å handle mat, er jo skrapa tomt her.. også fare på bodycombat i kveld :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gåsj... du er sprek, asså!

Blir vist ikke streik, forresten.

Men det vet du vel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...