Gå til innhold

a litte this, a little of that...


janne84

Anbefalte innlegg

Jobb no! er litte granne forsinket, men, men...

Dagens lunsj: isbergsalat, fullkorn pasta, 3\4 tomat, agurk, skinke, ost og to egg

Dagens mellom måltid: fruktsalat: jordbær, melon, pære og kiwi

Skal møte ei vennine etter jobb, da skal jeg sta å se om jeg finner meg kjole.. også må jeg kjøpe nye hemper til bunad-forkleet, der er for lite, så jeg må utvide det litt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg vært på shopping!! blir i godt humør av å shoppe altså :)

Kjøpte to par sko:

Et søt høyhelte.. med åpen stor-tå og sløyfe på

sommer sandaler\slip in sko

Og en fin sommerkjole. Svart med hvite blomster og stropper på - går ned til knea.. Tenkte kanskje jeg kunne ha den i bryllyp om to uker(?)

I tillegg fann jeg en annen fin kjole - hvit med lilla sommerfugler og blomster på. De hadde den bare i XS, men butikken i byn hadde den i min str, så den henter jeg på fredag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil ikke på jobb!!!!!!!!! kunne tenkt meg en dag hjemme nå. Er kjempe sliten for tiden, vil ha ferie!!!! heldigvis bare tre dager igjen å jobbe, også helg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jammen jeg må sove litt middag i dag... er trøtt som en dupp!

Burde trent, men jeg vet ikke om jeg orker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært på trening. Prøvde en ny time i dag: body combat... det er rett og slett kickboksing og sparking.. Tror det er effektivt når jeg lærer meg trinnene og kommer inn i det. Noen av øvelsene går drit fort, så jeg endte meg å stå å se på å klø meg litt i hodet... :le:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kickboksing er jo kjempemorsomt og utrolig bra trening. Da jeg trente på SATS hadde de kickpuls og det var slag og spark. Da var jeg godt trent da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kickboksing er jo kjempemorsomt og utrolig bra trening. Da jeg trente på SATS hadde de kickpuls og det var slag og spark. Da var jeg godt trent da :jepp:

Tror det blir bra trening etterhvert, i dag var det kløing i hodet og latter fordi jeg ikke fikk til noe.. Man bruker jo bare kroppen og det må vel være bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

våknet av tlf halv ni, og jeg som kunne sovet til ni i dag :kjefte:

Skal ha senvakt, og det er faktisk godt å ha innimellom. deilig å kunne sove lenge.

Håper alle barna blir hentet hal fem i dag (har åpent til fem), slik jeg når spinninga kl fem.. Tviler på det skjer, men går jo an å håpe...

Så planen i dag er å jobbe, spinne i 45 min også hjem igjen.. Tviler på jeg gidder noe mer. Er nyyyydelig vær ute, og da er det faktisk dritt å trene!

Dagens lunsj er: isbergsalat, to kokte egg, cherry tomater, pasta, agurk, paprika...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at alle barna blir hentet halv fem! :hoppe: Isåfall får du kose deg på spinning din sprekis!

Lunsjen din hørtes god ut :sikle:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snart heeeeeeeeeeeeelg :bolledeig:

Ferdig på jobb halv to i dag, da skal jeg innom butikken å kjøpe litt diverse, hjem å hente F, fare på politistasjonen å bestille pass, på kappahl å kjøpe sommerkjole, se etter ny dressbukse til F, ut å spise kanskje også hjem... herlig, herlig herlig, herlig!!!! har vært for helg siden søndag, og endelig kom den!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snart heeeeeeeeeeeeelg :bolledeig:

Ferdig på jobb halv to i dag, da skal jeg innom butikken å kjøpe litt diverse, hjem å hente F, fare på politistasjonen å bestille pass, på kappahl å kjøpe sommerkjole, se etter ny dressbukse til F, ut å spise kanskje også hjem... herlig, herlig herlig, herlig!!!! har vært for helg siden søndag, og endelig kom den!!!

Høres ut som en temmelig bra start på helga.

Kos deg masse, det har du absolutt fortjent!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har brukt tre tusen kroner i dag :hakeslepp:

ER jaggu meg flink å bruke penger!

Har pusset litt bunadsølv og strøke skjorten.. Skal nå sette inn ekstra hempe i bunad-forkleet, er nok en del hakk for lite :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du kan komme hit å være barnevakt så kan jeg sove istedet....

Synd du bor så langt vekke da, men tror ikke jeg hadde giddet å vært barnevakt uansett.. Føler jeg får min dose når jeg er på jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet av intense mensen smerter i dag tidlig, såååååååå irriterende! de verste smertene har gått over nå, har bare litt mage-vondt...

Skal til frisøren om 1,5 time.. Skal stusse det og stripe det, håper det blir bra.. Har så sykt tykt hår at det går fort tre timer når jeg er der.. Og i dag er det strålendes sol, skulle ha sola meg!!

Planen i dag er:

- legge ut bunad-forkleet

- rydde stuen

- sette på oppvaskmaskinen

- Gjør bunaden klar til i morgen

- lage wok til middag

- gjør klar grillmaten til i morgen

- se gran prix og spise snop :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...