Gå til innhold

a litte this, a little of that...


janne84

Anbefalte innlegg

Kanskje det bare er en fase? Er jo litt deilig å ha en pause da, ikke konstant tenke på trening og sunt kosthold!

Det er jo ikke noe poeng å skulle presse seg til å gjøre noe man ikke vil, men samtidig så kan det jo hende du bare må komme inn i et treningsmønster igjen?

:kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det bare er en fase? Er jo litt deilig å ha en pause da, ikke konstant tenke på trening og sunt kosthold!

Det er jo ikke noe poeng å skulle presse seg til å gjøre noe man ikke vil, men samtidig så kan det jo hende du bare må komme inn i et treningsmønster igjen?

:kyss2:

Håper det bare er en fase.. syns jeg er noe lunde flink i ukene. I dag har jeg for.eks spist: tre knekkebrød med mager leverpostei ogmakrell i tomat m majones til forkost. 1,5 grovt rundstykke med skinke og et knekkebrød me makrell til lunsj. 1\2 grovt rundstykke med vossafår til mellommåltid.. Middag: ei stor potet, fire fiskeboller, to gulrøtter og saus... syns ikke det er så gale??? i tilegg blir det ei banan som mellom og omlett eller lignede til kelds..

Er i treningsmønster.. "tvinger" meg selv til det... ligger på 2-3 ganger i uken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper bare det er sunt nok ... :sjenert:

Blir sef. en sjokolade, sukkerfri brus og potetgull i helgene... prøver å begrense meg til bare en dag da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av dem som ikke ser poenget med å aldri skulle unne seg noe godt fordi man absolutt skal være sunn og følge en viss livsstil osv, jeg synes det er nødvendig å kose seg i blant og de som greier å leve et liv hvor de bare trener og spiser et spesielt kosthold hele tiden er flinke, men jeg hadde aldri greid det selv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av dem som ikke ser poenget med å aldri skulle unne seg noe godt fordi man absolutt skal være sunn og følge en viss livsstil osv, jeg synes det er nødvendig å kose seg i blant og de som greier å leve et liv hvor de bare trener og spiser et spesielt kosthold hele tiden er flinke, men jeg hadde aldri greid det selv! :)

Tror de som er fantatiske på å være sunne enten sprekker en eller annen gang, eller har et utrolig kjedelig liv :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flink du er. Mye flinkere enn meg. :sjenert:

du har jo beibis i magen, så du skal ta det med ro og unne deg alt godt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har jo beibis i magen, så du skal ta det med ro og unne deg alt godt :nigo:

Skal fortsatt holde meg i form, men akkurat nå er jeg mer trøtt enn noe annet og må konsentrere meg for å holde ut på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal fortsatt holde meg i form, men akkurat nå er jeg mer trøtt enn noe annet og må konsentrere meg for å holde ut på jobb.

Er nok smart å ta det rolig ja... På den positive siden er det ikke lenge til ferie :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de som er fantatiske på å være sunne enten sprekker en eller annen gang, eller har et utrolig kjedelig liv :ler:

Nettopp :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok smart å ta det rolig ja... På den positive siden er det ikke lenge til ferie :danse:

Nei det er veldig sant, det er 4 uker og 3 jobbedager igjen med i dag til ferien min. Jeg gleder meg hemningsløst til den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en av dem som ikke ser poenget med å aldri skulle unne seg noe godt fordi man absolutt skal være sunn og følge en viss livsstil osv, jeg synes det er nødvendig å kose seg i blant og de som greier å leve et liv hvor de bare trener og spiser et spesielt kosthold hele tiden er flinke, men jeg hadde aldri greid det selv! :)

Amen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for at det er onsdag og kun tre arbeidsdager til helg :danse:

OG tenkt at om fire uker er jeg i LONDON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gleder meg villt til det.. og jeg har nesten fem uker ferie da, skal bli heeeeeeeeeeeeeerligt!!!

Planen i dag er å jobbe til halv fem, besøke mamma og fare på bodycombat kl 19.10... off to wårk nåw :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det hender jeg leser i prøvedagbøkene til folk her på KG og jeg må si jeg blir skremt når jeg leser hvor hardt noen par har det med å bli gravide. Noen bruker jo flere år og andre får ikke barn.. For all del! jeg tar det ikke som en selvfølge at jeg kan få barn, men jeg vil virkelig ha om ei stund.... En tankevekker å lese om de som sliter, da tenker jeg fort om vi bør begynne å prøve nå siden det kan ta lang tid. Jeg har jo gått på prevensjon i 13 år uten en eneste form for pause...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner veldig godt hva du snakker om. Har jo skjønt i løpet av det året som har gått at ting ikke alltdi går på skinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det gjør ikke det... Og jeg er egentlig livredd for å miste eller noe viss jeg en vakker dag blir gravid, komme til å være nervevrak for alt som kan skje..

Jeg er begynt å føle meg klar for barn, men min kjære har diverse "problem" (som han har hatt siden har barn), som gjør at han ikke jobber.. så jeg er litt i tvil... er snakk om at han skal bli uføretrygdet, men jeg litt "imot" for han er såpass ung... er evig optimist at om en dag skal vi begge ha "normale" jobber og et normalt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...