Gå til innhold

a litte this, a little of that...


janne84

Anbefalte innlegg

prøver å trene 3 ganger i uken, er ikke hver uke det skjer, men, men... 10 cm til rundt midjen så er jeg i mål.. har tilsammen gått ned :18 cm.. så er godt fornøgd!!!

I dag skjedde det noe på jobb mellom meg og styreren... I går hadde vi personalmøte og gikk gjennom årsplanen, jeg bemerket et par skrive feil og litt slik, og i dag sa hun at hun ble veldig lei seg når jeg gjor det også begynte hun å gråte... Syns det er vanvittig ekkelt! var jo ikke ment på den måten.. Jeg gikk bare fra jobb (var ferdig da...), men sitter igjen med en ekkelt klump i magen... Kunne egentlig tenkt meg fri resten av uken....

fått handlet inn, og blir bare mer og mer sjokket hvor dyrt det egentlig er å handle mat.. Tror vi bruker i gjennomsnittelig 4000 i mnd på mat... men vi er jo to stykker da...

Skal straks begynne på middagen, i dag blir det suppe med hvitløksbaguetter... :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj.. det var litt sært..?

Hmm.. det er vel ikke noe å bli lei seg for det da? En årsplan bør jo være så feilfritt skrevet som mulig!

Mat er dyrt, og godt :nigo: Suppe med hvitløksbaguetter hørtes super godt ut, tror jeg tar meg en tur til dere i kveld jeg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

senvakt igjen i dag! er litt lei de senvaktene, hele dagen er jo vekk når man er ferdig på jobb... Dagens planer er å jobbe, prøve å nå 45 min spinning etterpå. Hjem å dusje og spise. Rydde!!!! ser ut som en bombe har eksplodert her...

Lørdag er det bryllup, gleder meg egnetlig ikke, kunne heller tenkt meg en hjemme helg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllup i morgen.. har ikke så store lysten, så håper den kommer. Kort summert:

I går var en stressa i dag

I dag utrooolig sliten!!!!

I morgen enda en stressa dag: stå opp, stelle hår (tenkte bare å rette det) og sminke. ut å kle på bruda (tar en time å kjøre t\r). Hjem å ta på kjole og evt rette hår og sminke. Blir hentet av min kjære nevø som er så snill å kjøre oss. Stoppe på kjøpesenteret og springe inn å kjøpe pensko til min kjære.. Også er det straka vegen til kirka...

Tenkte å gi dem 500 kr er ikke det nok? i tilegg har "jeg" baka kake.. (fikk mamma til å gjøre) og hjelpt til med diverse....

Har kjøpt en fint kort på notabene.. tenkte jeg skulle skrive et dikt i:

Så kom den store bryllupsdagen

Dere har sikkert fugler i magen.

Endelig skal 2 ringer bindes sammen.

Nå er det dere 2 som skal danne rammen.

Et nytt liv i gave vil dere få

så glem ikke å smile om verden blir litt grå.

Gi hverandre godhet, ømhet og fine ord.

Det er det viktigste på denne jord.

Ønsker dere lykke til på ferden

ut i den store verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tidlig oppe på en lørdag! skal straks begynne å stelle meg før bryllypet.. skal være ut med bruda halv tolv...

kjolen jeg skal ha! også skal jeg svarte sko og svart veske til... Er det dumt å gå med "vanlig" brun strømpebukse? skoa er "åpne" dvs at det tærna viser, tenker at framme på strømpebuksene er en slikt skille, skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hår og sminke er klart! skal spise litt også skal jeg ut å kle på bruda og inn igjen å kle på meg selv... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søt kjole du skal ha på deg. Om det blir fint eller ei med vanlig brunstrømpebukse må du nesten bare prøve synes jeg. Håper dere får en fin dag. :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen var utrolig søt!

500kr er absolutt nok!

Og diktet.... når ble du poet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen var utrolig søt!

500kr er absolutt nok!

Og diktet.... når ble du poet?

Poet er jeg nok ikke.. Finner mye bra på google :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du kosa deg i brylupp, selvom det ble litt stress :)

Ble egentlig ikke så mye stress, så det gikk fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllupet var helt greitt...

Dro ut å hjalp bruda klokka halv elleve, kom hjem kl halv ett og gjor ferdig meg selv. Ble hentet av mitt kjære søskenbarn klokke halv to og dro til kjøpesenteret slik F fikk kjøpt seg nye sko. Dro deretter til kirka.. presten var helt galen, slo den ene vitsen etter det andre :ler:

Etter det for ut på lokalet hvor festen og middagen skulle være.. Var litt "dritt" siden vi ikke kjente noen, og de ikke våres typer venner. Bort i mot alle var over 40 år, også kom jeg og F da.. Vi vurderte mange ganger om vi bare skulle reise hjem fordi det rett og slett var kjedelig.. Men fann ut at det hadde vært dårlig gjort mot brudeparet.. Etter x antall glass med alkohol ble ting litt bedre.. Men mye jeg hadde gjort annerledes.. Musikken ble for.eks ikke satt på før hal 12, det syns jeg ar kjempe sent... og i tilegg var det lite mat, når vi skulle ha oss nattmat var der helt tomt...

Ble hentet litt før to av tante, og da for vi å skulle hente ei vennine fra bergen som var her i utdrikkingslag. Har ikke sett henne siden i fjor sommer, så beste med hele dagen var å hente hun!!!!! kom hjem og F lagde mat til oss, satt å skravlet i noen timer før vi la oss... I går dro hun igjen og det var litt fælt... Vi gikk ut å spise burger og kom hjem å la oss på sofan med potetgull, sjokolade og brus og alt det der... sovnet vel på sofan 5-6 ganger :ler:

I dag vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, burde gått en fjell tur, men vet faktisk ikke om jeg gidder....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som et rart bryllup.

Godt alkoholen løsner litt opp noen ganger.

:ler:

Hvis du ikke vet om du har lyst til å gå på tur- la være da vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Joda kan la være.. men er bare det at jeg har levd på junk food og godteri hele helgen... :ler: har faktisk ikke spist noe sunt på flere dager... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det no tur, eller?

Nei ble nok ikke det... ble isteden for hjemmelaget pizza, brus og film og soving på sofan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må rett og slett bare innrømme det at jeg er jammen lat til tider.. i går sto jeg knapt på føttene, låg på sofan å så tv og sov innimellom slagene... Slik har det vært de siste helgene... Er lei av å trene og leve sunt, så har stappa i meg litt for masse dritt de siste tre\fire ukene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...