Gå til innhold

a litte this, a little of that...


janne84

Anbefalte innlegg

Kom igjen fra svigerinne L i går kveld, ville ha en dag hjemme og. Helgene går altfor fort!!!!

:hakeslepp: sov i 10 timer i natt!!! men desto så var jeg oppe på do 4 ganger i natt!! snakk om festblære! Kan ikke drikke noe etter kl 21 jeg, da er hele natten ødelagt.. noe man kan gjøre med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

og jeg holder forresten på tide å bake brød.. Aner ikke hvordan det blir. mikset sammen alt jeg hadde av diverse mel, grov, linfrø, havregryn, rugmel og vanlig hvetemel.. tror det blir en tungt brød...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bakt to brød - står til etterheving nå. Småryddet litt i stuen, kastet boss og papir, rydde klesskapet, satt på ei maskin på kle..

Skal gjøre:

- legge sammen klær

- henge opp klærne

- sette på ei ny masikn, og henge denne også opp

- tørke støv i stuen og vaske over badet

- støvsuge stuen og gangen

- lage fiskepinner for første gang

- legge meg på sofan å slappe av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bakt to brød - står til etterheving nå. Småryddet litt i stuen, kastet boss og papir, rydde klesskapet, satt på ei maskin på kle..

Skal gjøre:

- legge sammen klær :jepp:

- henge opp klærne :jepp:

- sette på ei ny masikn, og henge denne også opp

- tørke støv i stuen og vaske over badet

- støvsuge stuen og gangen :jepp: F holder på

- lage fiskepinner for første gang

- legge meg på sofan å slappe av :):jepp: skal se en film mens jeg venter på at neste maskin er ferdig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens middag:

Løk, purreløk, sopp, litt brokkoli og litt papriak (rester) surres i panne, har i matfløte og karri og torskebiter, skal trekkes i ti minutter. Serveres med ris..

Håper det blir godt, prøver å lære meg å like fisk :fisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bakt to brød - står til etterheving nå. Småryddet litt i stuen, kastet boss og papir, rydde klesskapet, satt på ei maskin på kle..

Skal gjøre:

- legge sammen klær :jepp:

- henge opp klærne :jepp:

- sette på ei ny masikn, og henge denne også opp :jepp:

- tørke støv i stuen og vaske over badet - tar det i morgen

- støvsuge stuen og gangen :jepp:

- lage fiskepinner for første gang - ble fiskegryte lignende i steden :jepp:

- legge meg på sofan å slappe av :):jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom igjen fra svigerinne L i går kveld, ville ha en dag hjemme og. Helgene går altfor fort!!!!

:hakeslepp: sov i 10 timer i natt!!! men desto så var jeg oppe på do 4 ganger i natt!! snakk om festblære! Kan ikke drikke noe etter kl 21 jeg, da er hele natten ødelagt.. noe man kan gjøre med det?

Tja....

Har hørt Tena har mye fint i bleier!

:ler:

Du har vel ikke oppskrift på det brødet, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke for meg tena helt enda.. får vente i 70 år til :nigo:

Ingen oppskrift på brødet, tok det bare på slump jeg. Hadde i hvetemel, havregryn, rugmel (fin og grov), grovbakst og frø, også litt sukker og olje.. og simmsalabim! så ble det et godt brød!! lot det heve ei stund og slo det ned to ganger, også etterhevet de i 45 min...

Går det an å lage fruktsalat dagen før? og går det an å lage omelett dagen før??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fruktsalat kan du fint lage dagen før.

<omelett skal vel og gå greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel er vel mere eggerøre med diverse i.. men har laget det og det står i kjøleskapet. I tilegg har jeg hatt druer, melon og skjært opp ei pære som ligg i pose..

Eggerøre tingen er til lunsj og frukta til mellom måltid.. Håper jeg klarer å gå ned litt denne uken, 17 mai er jo om ei uke og jeg får enda ikke til å puste i bunaden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynner om jobb om 15 min så har litt dårlig tid.. Planen i dag er å jobbe til 14.15. Besøke mamma en liten tur også fare på spinning kl 17. Kan ikke fare hjem mellom jobb og spinning for da gidder jeg ikke å trene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er for tiden da! Har virkelig ikke overskudd etter skole og jobb jeg, så spiser iallefall ikke sundt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke mye til trening her heller, men jeg er vel unnskyldt en uke til :tunge: :ler:

men du er ordentlig sprek Janne! :jepp:

Håper spinningen blir bra!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er for tiden da! Har virkelig ikke overskudd etter skole og jobb jeg, så spiser iallefall ikke sundt :fnise:

Har ikke vært så veldig flink.. har bare trent to ganger i uken de siste to ukene.. men er så deilig å sitte solveggen når det endelig er fint vær. Nå har det regnet i en uke så da er det greitt å trene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye til trening her heller, men jeg er vel unnskyldt en uke til :tunge: :ler:

men du er ordentlig sprek Janne! :jepp:

Håper spinningen blir bra!

:klem:

Å være russ er jo trening i seg selv :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For en møkka dag!!!

Har vært sur og grinete i dag! alt har bare vært drit! Barna har vært helt turbo og ikke hørt etter. For hjem å hentet f, skulle kjøre han til en avtale, og han var drit sur fordi jeg kom før tiden!!! blæ!!!

Dro å besøkte mamma og hadde det koselig der. Dro på spinning, og jammen var det ikke en annen instruktør som jeg ikke liker.. Så dagen i dag er bare :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rope: Du må jo si i fra at du har fått ny dagbok Janne!!!

Har savnet deg så nå måtte jeg lete deg opp.

Foreldresamtaler ja...jeg skulle ha de forrige uke, men da satt jeg på do og hang over spybøtta, så da må jeg a dem denne uka i stedet :ler:

i tillegg er det jo tid for å skrive ny årsplan, så det er nok å gjøre om våren på jobb i alle fall :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rope: Du må jo si i fra at du har fått ny dagbok Janne!!!

Har savnet deg så nå måtte jeg lete deg opp.

Foreldresamtaler ja...jeg skulle ha de forrige uke, men da satt jeg på do og hang over spybøtta, så da må jeg a dem denne uka i stedet :ler:

i tillegg er det jo tid for å skrive ny årsplan, så det er nok å gjøre om våren på jobb i alle fall :jepp:

:klemmer:

God du er!! :kose:

Årsplanen er bort i mot i boks.. Bare å lese korrektur igjen.

Foreldresamtaler er jeg i gang med, men kommer nok til å bruke mai mnd.. skal ha 15 stk, så tar litt tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...