Gå til innhold

a litte this, a little of that...


janne84

Anbefalte innlegg

Nå er jeg begynt å komme til hektene igjen :nigo:

Vi kom frem sent tirsdags kveld. Fikk den flotteste leiligheten. To soverom og to bad og to balkonger! jeg og F hadde soverom med eget bad og egen balkong - nyyyyydelig!! kjøkkenet var flott med vaskemaskin og oppvaskmaskin.

Vi for ut å tok med oss take away, spiste og satt litt oppe..

Onsdag var det klart for shopping, eneste problemet var at det var hetebølge der nede, var ikke bare bare å shoppe i 35 grader.. Vi var på oxford street, fann litt, men ikke så veldig mye..

Torsdag for vi på primark, og den butikken ANBEFALES!!!!! kjøpte med 20 truser og 6 bh'er og masse annet stasj... Var og på disney butikk å fikk handlet litt til tante\onkel barn...

Fredag var det litt overskyet, så da såg vi big ben, london eye og andre turist attraksjoner, men poff så var kom solen og det var over 30 grader igjen...

På kvelden var jeg og F ute på romantisk date, vi spiste på en tandarri restaurant og gikk romantisk tur på promenaden med tower brigde, drakk rødvin og bare koste oss!

Lørdag var det tilbake til primark og jeg kjøpte meg tre kjoler og enda mere stasj.. Vi for hjem en times tid før jeg og vennine S satt kursen mot wembley og TAKE THAT!!!!!!! og jeg sier bare WOW for en opplevelse, der var fullt med folk og dvs 80.000 stk.. jeg sto med frysninger fra begynnelsen til det sluttet!!

Lady gaga var oppvarmingsartist og fader meg for ei freaka dame.. hun var så full av dop at hun bare så jævlig ut!

Søndag for vi på camden marked, der var det masse rare folk- alt fra punkera til folk som tok seg en joint på hjørnet :ler:

Så var det hele egentlig over, vi var nødt å reise klokken 5 om natten så det ble veldig lite søvn, fikk vel sove en time.. og poff så var vi tilbake til norge som noen utskudd som ikke hadde sovet på 1,5 døgn :ler:

London anbefales, og jeg skal tilbake dit en vakker dag.. Eneste jeg og F slet med var maten, alt var stekt i fullt av fett og alt var frityrstekt, så nå jeg hjemme med flere kilo og kvise utbrudd på brystet :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ut på livet i dag :skaal:

Må ut å sosialisere meg litt, like før jeg blir en hulemann.. har lagt på sofan sida vi kom hjem å ikke gjort en dritt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott tur!!!

LadyGaga full av dop... æsj... så kjedelig!

Take That konserten var iallefall bra, og det var vel hele poenget?

Å, fjortissen i meg er litt missunlig!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott tur!!!

LadyGaga full av dop... æsj... så kjedelig!

Take That konserten var iallefall bra, og det var vel hele poenget?

Å, fjortissen i meg er litt missunlig!

:klemmer:

Take that var aaaaaaaaaaaaamazing!!!! de er så vanvittig herlige, blir jo fjortis igjen jo :hjerte:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Snuppa!

Hørtes ut som en veldig vellykket tur :jepp: Herlig!

Hva er planene fremover? Har du ferie ut juli eller?

:klem:

Turen var flott den, så skal til london igjen! har ferie ut juli, gruer meg faktisk allerede til å begynne å jobbe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er delvis stukket av igjen.. Er vekk "hjem" igjen en tur.. dvs der jeg vokste opp.. Er nå på hytta til svigerfar, finnes ingen andre plasser hvor jeg slapper så mye av som her.. her er så idyllisk og rolig og herlig og bare godt.. litt kjedelig til tider, men nå har han iallefall fått internett her!!!! :hoppe:

På onsdag skal jeg på campingtur med bestemor :nigo:

Hun har campingvogn ståendes 2 timer her i fra, så skal vi på jentetur, stikker hjem igjen på søndag\mandag og da skal bestemor være med... Så blir vi hjemme noen dager, tantebarnet blir hele 3 år på fredag, lørdag stikker jeg og F på festival, skal sove i telt til søndag.. Skulle egentlig fra fredag til søndag, men må jo være med i bursdagen til tantebarnet våres..

Så det er mine planer, og før jeg vet ordet av det er det jobb igjen :sukk:

og da er det ikke fri før jul :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner hva du mener med hytta.

Svigers har hytte ikke så langt herfra, ca 25 min kjøring unna.

Ingenting å gjøre der ute, men gud som jeg slapper av der!

Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

home sweet home!!! er hjemme en svipp tur, har med bestemor hit! Fredag reise vi nedover igjen, lørdag til søndag blir det festival på meg og F.. Jammen meg travelt å ha ferie :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Hyggelig å ha noe å gjøre da, selvom det hørtes litt travelt ut :fnise: Men da får man mange fine minner å tenke tilbake på når det blir sene høstkvelder :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Hyggelig å ha noe å gjøre da, selvom det hørtes litt travelt ut :fnise: Men da får man mange fine minner å tenke tilbake på når det blir sene høstkvelder :jepp:

...også kan du skrive litt her til de av oss som ikke kommer oss noen steder for tida.

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er ikke så mye å skrive du marianne.... Farter frem og tilbake...

Bestemor er med meg og F opp igjen, hun skal være her til fredag\lørdag, spørs når tid vi reiser på nedover igjen..

I dag jeg er begynt med snop-avenning.. Har spist snop hver dag de siste fire ukene, er blitt avhengig! men i dag har jeg flink!! har vært på en time spinning, og spist fisk til middag, også spiser jeg mye tyggis når suget kommer... Må hele tiden ha noe i munnen...

I morgen skal jeg og bestemor vaske ut av kjøkkenet, organisere i skap og diverse.. Også har tante bursdag, så da blir det en tur dit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt ut en dag uten snop, i går sprakk jeg :ler: Er ikke enkelt når man huset fullt av snop fra tax free.. Og tante hadde bursdag, så det ble kake der :sukk:

Fikk vasket ut av kjøkkenskapene + vaske taket, så må si meg fornøgd der..

Dagens planer: rydde og vaske boda (GRUER MEG!!!), ser ikke ut der, går knapt an å få inn lille tåa der.. også skal jeg prøve å få meg på trening i dag

Mnd nedtur: finner ikke igjen gavekortet jeg fikk med F. Det var på gullsmed foretning, var å pratet med de i går, men var ingen ting de kunne gjøre når jeg hadde mistet det :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner f*** ikke gavekortet: har nå tømt skuffer og skap på stuen, sjekket hele boden, soverommet, gjesterommet, badet og gangen... har ikke flere plasser å lete

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! F fann gavekortet! I ei korg opp på skapet på badet... :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva som skjer viss man ikke henter biletter?

Har nett bestilt til festivalen vi skal på, men tok to dager isteden for en.. Går den an å forandre på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, er det sånne billettservice? For hvis du ikke har betalt, så kan det jo hende det går greit å la være å hente dem, men om det er sånn at man må hente dem så kan det hende du får regning i posten hvis de er strenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, er det sånne billettservice? For hvis du ikke har betalt, så kan det jo hende det går greit å la være å hente dem, men om det er sånn at man må hente dem så kan det hende du får regning i posten hvis de er strenge..

Er slik man bestiller på bilettservice ja, og henter de på 7 eleven, narvesen o.l.. Skal straks på senteret, så da skal jeg høre på narvesen om det går an å bytte de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...