Gå til innhold

a litte this, a little of that...

janne84

Anbefalte innlegg

Det er meningen at man skal nyte ferien til det maksimale den siste uka før man begynner på jobb! Hva skal man ellers gjøre? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hm... Er F som fikset sims her i huset.. Men du blir avhengig, så er sikkert like greitt å ikke gjør det :ler:

Er fortsatt et sovedyr.. Våknet 8 i dag, og tenkte jeg bare skulle slappe av en halvtimes tid, den halvtimen ble til fire timer den... Og i går satt jeg bare å spilte sims og spiste godteri... Har knapt beveget meg ut av huset denne uka... Får se om jeg får til ei trening i dag, tror det hadde gjort seg, men spørs om jeg klarer det da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kit har forlatt oss. Nytt nick og ny dagbok.

Nyt ferien din du. Det gjorde jeg, men nå som hverdagen er her er det trening for fullt og sunn mat. Men fy så slitsomt det er å trene igjen og i alle fall med det treningsopplegget mitt som varer i nesten to timer. Men håper det gir resultater ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått feber :( har sove i 17 timer i dag... Er helt skutt.. Hode verker, kroppen verker og alt verker... Satser på at morgen dagen blir bedre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen i går kveld var stigendes syns jeg.. i dag er jeg kjempe slapp og fryser igjen.. Helt dritt å tilbringe de siste feriedagene slik som dette her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært ute å fisket med et vennepar av oss.. De har akkurat fått seg en liten plastbåt. akkurat nok til fire stk, litt trangt, men det gikk.. Vi fikk myyyye sei, og ingen av oss kunne noe særlig å filitere bortsett fra F, så det tok si tid.. I morgen skal jeg og vennine L lage fiskekake av det vi hr fått, har aldri gjort det før så gleder meg til å lære.. Nå lukter jeg dødens, så skal hive meg i dusjen og få av meg litt fiskelukt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må seriøst rydde og vaske her, men åååååååååååå for et tiltak!!!

Ser ut som her har bodd 10 stk som bare har rotet... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...