Gjest Krynkel Skrevet 11. mai 2009 #161 Skrevet 11. mai 2009 Veldig nysgjerrig på fiksing av plagg. Har også behov for "nye" plagg.
-Mags- Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #162 Skrevet 11. mai 2009 Det var ikke mye fiksing å snakke om, men det skal ikke stort til for at jeg blir stolt av mine husmortendenser. Jeg bare nappet ut noe stygg, juglete "pynt" som ødela hele plagget (synes jeg), nå ble de ihvertfall brukandes. Egentlig er jeg kun og utelukkende innom for å si at jeg har holdt ut en mil på tredemølla i dag. En miiiil! Det er lenge siden, jeg blir nesten helt rørt. Og veldig stolt.
Imogen Skrevet 12. mai 2009 #164 Skrevet 12. mai 2009 Åh, regnvær!! Jeg er åpen for at jeg er litt spesiell, men jeg elsker regnvær. Når jeg er ute i det, riktignok. Jeg liker å løpe i regnvær, og jeg liker å stå ute i regnværet, rett opp og ned, og bare "ta imot". Heeelt enig! Jeg elsker regn, og jeg blåser i om alle (utenom deg tydeligvis) synes jeg er rar. Deilig å finne likesinnede. Egentlig er jeg kun og utelukkende innom for å si at jeg har holdt ut en mil på tredemølla i dag. En miiiil! Det er lenge siden, jeg blir nesten helt rørt. Og veldig stolt. Som jeg har nevnt hos Krynkel; jeg føler bare ærefrykt for dere langdistansefolk. På med skilt og ut i gatene! Neida, men jeg er innmari imponert altså, og du skal absolutt være veldig stolt. FlinkeMags!
-Mags- Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #166 Skrevet 12. mai 2009 Så utrolig rart med den hold-greia di! :klø: Jeg får hold om jeg spiser for tett innpå (må ha minst to timer mellom mat og løping) og/eller spiser for tung mat (for mye proteiner og veldig grovt brød f.eks). Men det ser jo ikke ut til at det er det som er problemet. Mystisk. Ja, det er kjemperart! Blir ikke helt klok på det. Kjente nesten ingenting verken i dag eller i går, men jeg ser ikke helt mønsteret (hvis det finnes noe). Mitt klesskap trenger også sårt opprydding. Tar du turen hit også? Jeg har sikkert noen klær du kan få sy litt på også. Høhø. Den tror jeg du bør ta tilbake før jeg gjør alvor av det. Men du kan jo få en veldig alternativ og innovativ stil ved å gi meg den oppgaven? Milslukeren Mags! jeg føler bare ærefrykt for dere langdistansefolk. Fnis!! Det er ingen som skal si noe på oppbackingen her inne, ihvertfall! Jeg kan meddele at det eneste jeg slukte de siste 4 km var min egen luft som det overhodet ikke var nok av... Men man er jo sta. *** I dag startet dagen med en liten tur på romaskin før frokost og jobb - utrolig deilig å "komme igang". Jeg ble hyperrastløs resten av arbeidsdagen, og slet seriøst med å sitte stille når jeg måtte det, men bedre det enn å være en dasseræv. Jogga en liten tur i kveld også, og jeg merker at det er tyngre utendørs gitt, selv om jeg prøver å bruke litt stigning på mølla inne. Nå ser vi på ferieturer... Veldig utplukket (vi skal reise snart), men håper vi kommer over et eller annet. Det er faktisk ikke så nøye akkurat nå, jeg kan godt leke Charter-Svein for en ukes tid bare for å få ferie, avslapning, sol, strand, vin, øl, god mat og kjæresteferie.
-Englefjes- Skrevet 12. mai 2009 #167 Skrevet 12. mai 2009 Den tror jeg du bør ta tilbake før jeg gjør alvor av det. Men du kan jo få en veldig alternativ og innovativ stil ved å gi meg den oppgaven? Jogga en liten tur i kveld også, og jeg merker at det er tyngre utendørs gitt, selv om jeg prøver å bruke litt stigning på mølla inne. Jeg synes også at overgangen fra mølle til utendørs er litt sjokkpreget. Jeg er overbevist om at det har noe med at på mølle forflytter man ikke kroppen på sammen måte som man gjør utendørs siden båndet gjør mye av forflytningsjobben for en. Men det kommer seg ganske fort! Jeg er en synder når det kommer til å ikke bruke helning på mølla også. Nå ser vi på ferieturer... Veldig utplukket (vi skal reise snart), men håper vi kommer over et eller annet. Det er faktisk ikke så nøye akkurat nå, jeg kan godt leke Charter-Svein for en ukes tid bare for å få ferie, avslapning, sol, strand, vin, øl, god mat og kjæresteferie. Det er jo det som er det viktige! Håper dere finner noe som frister.
-Mags- Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #168 Skrevet 12. mai 2009 Vel, det er jo ingen tvil om at stigning på mølla er noe dritt. Jeg prøver å jukse meg unna, men siden kondisdrånningkollegaen min som jeg ofte trener sammen med kontrollerer at jeg ikke sniker meg unna, må jeg ofte i ilden likevel.
-Mags- Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #169 Skrevet 13. mai 2009 Ferielanghelg i sommer bestilt. En ukes ferie i det varme ytland neste uke bestilt. Rygg erklært frisk.
Imogen Skrevet 13. mai 2009 #171 Skrevet 13. mai 2009 (endret) Så bra! Jeg hiver meg med på festen! Hurra, hurra for allt i hopa! Endret 13. mai 2009 av Imogen
-Mags- Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #172 Skrevet 13. mai 2009 Jeg er jo noe forfengelig til tider, så jeg står for øyeblikket og prøver å tørke. Les: selvbruner. Det vil si, jeg har droppet "skikkelig" selvbruner etter et par svært dårlige forsøk, men jeg synes faktisk Dove funker fint. Jeg blir ikke knallbrun, men alt annet enn fiskebollehvit er velkomment. Det er ganske kjedelig å lufttørke, forresten. Ellers er bikinier funnet frem fra boden, jeg har så smått begynt å finne frem ferieklærne og jeg gleder gleder gleder meg. Bare to dager jobbings igjen!
-Englefjes- Skrevet 13. mai 2009 #173 Skrevet 13. mai 2009 (endret) Lufttørking. Jeg er også fast tilhenger av Dove! Jeg har minimalt med tålmodighet når det kommer til nøye påføring av selvbrunere, så da fungerer Dove superfint for meg. Så deilig med ferie om bare noen dager! *misunnelig* Endret 13. mai 2009 av -Englefjes-
DDuck Skrevet 14. mai 2009 #174 Skrevet 14. mai 2009 Jeg tror det er noe kjent med deg.. Vet jeg kansje hvem du var eller? :klø:
-Mags- Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #177 Skrevet 14. mai 2009 Velkommen skal du nå være uansett! Jeg har vært et lite lemen i dag, noe som egentlig ikke er noen stor overraskelse for noen, men dog. Jeg bestilte ferieturen i går per telefon, og fikk beskjed om at reisedokumentene ble sendt på mail umiddelbart. Ingen mail dukket opp, og ingenting skjedde heller etter flere telefoner verken i går eller i dag. Å sitte i flere telefonkøer på én dag i tillegg til en dame i andre enden som hørtes ut som om hun syntes at det var mitt problem at jeg ikke hadde fått mailen deres, gjorde sitt. Hohohoho, jeg fikk ihvertfall den mailen til slutt.
-Englefjes- Skrevet 14. mai 2009 #178 Skrevet 14. mai 2009 Telefonkøer kan drive hvem som helst fra forstanden. Putter de på panfløytemusikk i tillegg, kan de være sikker på at de får meg til å tilte, det er sikkert. Men godt mailen kom til slutt! Og så synes jeg det er litt søtt at turen ble bestilt på telefon. Jeg får litt retrofølelse av det.
-Mags- Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #179 Skrevet 14. mai 2009 Putter de på panfløytemusikk i tillegg, kan de være sikker på at de får meg til å tilte, det er sikkert. Det slapp jeg heldigvis.
-Englefjes- Skrevet 14. mai 2009 #180 Skrevet 14. mai 2009 Det slapp jeg heldigvis. På mandag var vi og kjøpte gifteringer på David Andersen på Egertorget. Det var panfløytehelvetemusikk hele tiden. Og den kom ikke fra det ikkeeksisterende anlegget i butikken, neida, men fra gata. Hadde jeg jobbet der, altså på David Andersen, tror jeg jeg måtte bedt om smusstillegg på bakgrunn av panfløyta. Gudhjelpemeg så jævlig. Men jeg har den største medfølelse for mannen, som har jobbet på sats i perioder. Musikken der kan jo få frem det verste i mennesker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå