Gå til innhold

Days of our lives


*Joyce*

Anbefalte innlegg

Puh, i dag brukte jeg en god time på å få lillejenta til å sovne for formiddagsluren sin. Hun roet seg til slutt på armen min, i vår seng. Så måtte jeg forsiiiiktig lirke henne av armen og befri meg selv. :ler: Hun får bare sove der denne gangen, tar ikke sjansen på å flytte henne over i sprinkelsenga...

Og der våknet hun igjen, ja. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gøy med blogg! Jeg blir litt misunnelig på flinkheten din :fnise:. Jeg trenger også et piknikteppe, men det blir nok et kjøpeteppe, gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PMer sendt. :)

---

For det første - jeg beklager virkelig at jeg er så sløv til å skrive i andres dagbøker for tiden. Men timene strekker ikke til, og størsteparten av tiden jeg tilbringer i nærheten av laptopen er med lillejenta ved puppen, ergo er det ikke helt greit å få skrevet så mye. Jeg kommer nok sterkere tilbake etterhvert!

Og så. Jeg har noe som kjennes ut som mensmurringer, men det befinner seg først og fremst på venstre side. Småhypokonder som jeg er bekymrer jeg meg for at det kanskje kan være noe galt med KS-såret... Noen som har peiling på sånt? :sjenert: Det er ganske ubehagelig til tider. Men med litt uflaks er det vel bare mensen som er på vei tilbake... :sukk:

Ganske lang dag, vi har vært ute på en ganske lang vift alle tre etter at mannen kom hjem fra jobb. Middagen ble en stor kulinarisk opplevelse på Burgerking... :eeeh: Det smakte egentlig ikke godt i det hele tatt, er nok ikke mange nok måneder siden sist vi spiste der. :ler: Ikke fikk vi fersk pommes frites heller. :snurt: I morgen blir det uten tvil hjemmelaga! (Og litt OT - jeg oppdaget her om dagen hvor vanvittig mye salt det er i tacokrydder!? 24% er jo helt sykt! Ikke fordet, jeg burde ha skjønt tegninga siden jeg er VANVITTIG tørst hver gang vi har hatt det... Men nå vet jeg, og kan kutte ut. Så det så! :ler:)

Nuh tror jeg mannen skal lage bananmilkshake (nammis :sikle:) og så skal vi se en episode av Sopranos, som vi av en eller annen merkelig grunn ikke har sett tidligere. Gleder meg til å krølle meg inn i armkroken hans i sofaen! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for link til blogg!! Og så utrolig flink du er! Skulle ønske jeg også hadde slike talenter... Ikke at jeg egentlig har prøvd, men... :ler:

Og så gøy å se hvordan du ser ut!! Det stemte selvsagt ikke med hvordan jeg hadde sett for meg at du så ut, men søt var du! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet veldig godt hva du mener med å være "sløv" i andres dagbøker. Det er helt umulig å rekke over alt! Og hvis jeg skal prioritere, blir det nok dessverre ikke å skrive innlegg på KG :ler:.

Det er ikke usannsynlig at mensen er på vei tilbake, forresten. Jeg går og venter på min når som helst nå.... fikk mensen etter fire måneder første gangen :(. Selv om jeg fullammet aldri så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Gøy å se blogg. Alt i orden med å ikke skrive i andres dagbøker, det viktigste er at du skriver litt i din egen. Da har vi andre noe å lese! ;)

Har du tid til å møtes om det blir sol til uka? Send meg evt en mail, sms eller pm.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Jeg har også lest Øya (the Island). Syns den var veldig bra jeg! :Nikke: Har planer om å lese neste boka hun har skrevet også, husker ikke hva den heter i farta. Men syns hun er flink å skrive.

Link til blogg?? :hoppe:

Så deilig at formen er bedre!! Skikkelig deilig når tiltakslyst kommer tilbake etter en litt tyngre periode. Nyt sommeren!! :strix:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Gøy å se blogg. Alt i orden med å ikke skrive i andres dagbøker, det viktigste er at du skriver litt i din egen. Da har vi andre noe å lese! ;)

Enig :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tussi: Link sendt! :)

Ephemera: Prøv da vel! ;) Det er bare å begynne et sted!

Jeg hadde egentlig tenkt å bytte ut det bildet med et av en symaskin, men pytt. Jeg tror ikke det skjuler seg noen skumle overfallsmenn bak nickene her inne. :ler: Og ja, det er så rart hvordan man danner seg bilder av folk... Det stemmer aldri!

lille katt: Nei, KG kommer et stykke ned på lista i disse tider. Rart med det, hvordan prioriteringene endrer seg etter at man får barn!

Ingen tegn til blødning her foreløpig, bare den menssmerteaktige følelsen som kommer og går... Ikke vet jeg. Ikke at det spiller så stor rolle, heller - er det mensen, så er det fint lite jeg kan gjøre med det. ;) Håper du får lengre pause denne gangen! Det kan jo hende?

iingvild: Kloke ord! Det hadde jo blitt kjedelig å lese her inne om ingen oppdaterte dagbøkene sine. :lol:

Vil gjerne møtes til uka! :) Har ikke heeelt oversikten over uka enda, vet bare at tirsdag er opptatt, men kan vi ikke avtale litt nærmere? :)

Golden Girl: The Island er ikke akkurat tung litteratur, men den er fin, ja! Og det er deilig med sånne bøker som bare drar deg videre i handlingen. Men hun er knallhard på cliffhangers, og det irriterer meg nesten litt, for da får jeg jo aldri lagt fra meg boka om kvelden... :ler: Er det The Return du tenker på? Første kapittel av den er trykket på slutten av den jeg leser i nå, så jeg kan si fra om det virker lovende. ;)

Sommer er tingen, det er ingen tvil om det... :) Alt blir jo lettere når det er lyst og fint ute! Vil bare ha litt høyere temperaturer, nå. ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen litt slitsomme dager her nå - mannen er forkjøla og har visst smittet lillejenta med snørrete nese, så hun er litt utilpass. Sånn som det jo er når man er snørrete så blir hun tett når hun ligger, så det er grunnen til at det har vært så vanskelig å få henne til å sove. Hun vil helst sitte på armen hele tiden, og da er meitaien god å ha. :) Snørrsugeren er funnet frem igjen, men denne gangen er den vanskelig å bruke av en helt annen grunn enn sist (da begynte hun å hyle hver gang vi prøvde oss) - nå synes hun den er veldig spennende og slår den omtrent ut av hendene våre. :ler: Heldigvis er allmenntilstanden hennes god, ingen feber og tilsynelatende ikke noe særlig plager utover den litt tette nesa, så det er vi glade for. Selv om vi jo skulle ønske at hun slapp helt å være syk. ;)

Med mannen i dårlig form (og sånn ca ti ganger sykere enn jeg ville vært med de samme symptomene ;)) har vi ikke fått gjort noe særlig her den siste uka, så leiligheten er skikkelig bomba. :eeeh: Jeg synes det er ganske slitsomt å ha det så rotete rundt meg, men jeg gidder ikke å sette i gang med masse rydding og ordning når hun endelig har sovnet, heller. Håper han kommer seg snart så vi kan ta en skikkelig runde her. Akkurat nå har han gått og lagt seg sammen med lillejenta - sikkert godt for dem begge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, mannen sovnet visst for natten, så her sitter jeg og føler meg som den martyren som har ordnet med oppvask, klesvask og litt rydding. :ler: Men som jeg alltid oppdager når jeg er alene og gjør denslags - det er egentlig ikke så verst, deilig å kunne la tankene flyte mens man gjør rutinehusarbeid. :) Nå venter jeg på at bleievasken skal bli ferdig så jeg kan henge den opp, og så skal jeg putle meg i seng, jeg også. :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusle og Milla: Ja, det er direkte påfallende. :ler: Også orker de selvsagt de tingene de faktisk har lyst til å gjøre, da, men ikke husarbeid eller sånt. Sleipinger! :regler:

Tussi: Som vanlig, ja! :ler: Det er snålt, det der!

---

Her har vi en fin illustrasjon av lillejenta om dagen: :fise: Hun har en Bumbo-stol (hennes er gul), og hver gang vi setter henne i den, så bæsjer hun langt oppetter ryggen! :ler: Det må rett og slett bli for mye trykk, både i magen hennes og i bleia, for vi har aldri bæsjelekkasjer annet enn når hun sitter der. :lol: Merkelige greier! Men sikkert litt godt for henne også, å få ut litt av systemet. Nå har jeg bare sluttet å sette henne oppi der når jeg er alene, for det er noe herk å bytte sånne kjempegrisebleier alene. ;)

Dagen i dag var i utgangspunktet en jeg grudde meg litt til, for mannen skulle et stykke av gårde på jobb og kom derfor (naturlig nok) litt sent hjem. Men timene har flydd av gårde! Først hadde vi besøk av (mine) besteforeldre, deretter sov vi litt begge to, så gikk vi ut en tur og ordnet litt forskjellig, og da vi kom hjem var lillejenta blid som en sol og var helt fornøyd med å se på "Stephen Fry in America" med meg. :fnise: Og plutselig var mannen hjemme igjen. Deilig at det kan være sånn innimellom også, for jeg synes ofte den siste timen før mannen kommer hjem kan være nokså lang. Hun er lei, jeg er lei og så blir det bare grining og knot. Men ikke i dag, altså. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...