Gå til innhold

Days of our lives


*Joyce*

Anbefalte innlegg

Så bra det ser ut som dere får solgt fort! Det er min største skrekk når vi en dag skal selge, at vi kjøper nytt og ikke får solgt det gamle.

Grattis med snuing! Flink liten jente dere har. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med bra bud og sprek baby :). Jeg driver og trener litt med A for tiden for å lære henne hvordan hun skal snu seg fra rygg til mage :fnise:. Hun er flink til å vri seg til siden, men har ikke helt skjønt at hun må opp med beina også for å snu seg. Litt overivrig mamma kanskje :ler:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leiligheten er solgt! :tommelsmil:

Nå skal vi straks ut for å gå til helsestasjonen. Gruer meg som bare det til at hun skal få vaksine, men det går vel bra... Sikkert verre for meg enn for henne. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Og lykke til på helsestasjonen. Det går nok bra med både mor og barn, selv om det er vondt og fælt mens det står på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn

Gratulerer med salg av leiligheten! :blomst:

Gikk det fint hos helsesøster? Sikker på at lille E er en modig liten jente ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med salg, og håper det gikk bra på helsestasjonen! :)

Hilsen fra oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Gratulerer med salg - det var jammen kjapt ekspedert!! :hoppe:

Hp det går fint på helsestasjonen.

Ha en fin onsdag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salget gikk fort, ja! Men det var egentlig som forventet, den ligger så sentralt at noe annet ville vært rart. :)

Tremånederskontrollen gikk fint, den også. Hun er nå 66,5 cm (helt i overkant av høydekurven), 6,6 kg, og fortsatt langt fremme motorisk, fikk jeg beskjed om. :) Vaksinen gikk greit nok, hun gråt sårt og det trillet nok en liten tåre hos meg også, men det ga seg ganske raskt, og nå er det helt greit utenom at hun er litt øm på lårene. Men trøtt er hun, hun sovnet akkurat på pappas arm og han la henne inn i senga. Vi får se hvor lenge det varer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Frida*

Så bra at leiligheten er seld!

Og så stor E er blitt! Ikkje rart ho brukar str.68 nei... Håpar det ikkje blir meir vondt etter vaksinen, og at ho søv i natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ephemera: Takk! :klemmer: Ja, det er kjempedeilig, skuldrene mine har sunket sånn ca en meter ned siden i forigårs. :ler:

Frida: Jeppjepp! :hoppe:

Hehe, hun er en lang jente, ja... Men så har hun litt å slekte på, jeg er 1,79 og mannen 1,90, og vi kommer fra høye familier begge to. :) Ser ut til at hun sover skikkelig nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Når flytter der da? Spennende tider dere går i møte nå!! :hoppe:

Soper med meg alt jeg ser av baby støv her jeg... :sjenert:

:handle: :handle: :handle:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når flytter der da? Spennende tider dere går i møte nå!! :hoppe:

Soper med meg alt jeg ser av baby støv her jeg... :sjenert:

:handle: :handle: :handle:

:ler:

Vi overtar 1. juli og så skal vi pusse opp litt og sånt. Male og ordne med gulv på et par rom. :)

Drysse litt: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk, jeg har klart å sove på meg en kink i nakken. :eeeh: Litt upraktisk når man skal bære på en baby, viser det seg, men det går jo. Bare utrolig irriterende! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh kink i nakken er ubehagelig. En gang måtte satt hodet mitt fast i 45 graders vinkel, gikk ikke over på flere dager :lol:

Grattis med salget forresten! :)

Vi flytter også inn 1.juli, men jeg har lyst å fikse litt selv om leiligheten egentlig er ganske strøken :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh kink i nakken er ubehagelig. En gang måtte satt hodet mitt fast i 45 graders vinkel, gikk ikke over på flere dager :lol:

Grattis med salget forresten! :)

Vi flytter også inn 1.juli, men jeg har lyst å fikse litt selv om leiligheten egentlig er ganske strøken :sjenert:

Det høres upraktisk ut, det! :fnise: Heldigvis ikke så ille for min del. ;) Men det var litt vanskelig å få snudd hodet før jeg skulle trille over veien noen ganger i dag. :lol:

---

Jeg driver og fører oversikt over hva jeg spiser om dagen, i et forsøk på å gå ned litt i vekt. Jeg skal ikke slanke meg sånn direkte, men skjerpe meg i forhold til snop, som jeg har spist altfor, altfor mye av etter at lillejenta ble født (det har jo ikke vist på vekten, jeg veier allerede en kilo eller to mindre enn da jeg ble gravid). Problemet er bare at snop har utgjort en veldig stor del av totalmengden kalorier jeg har fått i meg. :fnise: Når jeg kutter snopet sitter jeg igjen med ca 1300 kcal med middag (og en Sandwich-is), og det er faktisk for lite når jeg ammer. Nytt problem for meg, dette! ;) Ikke er jeg sulten, heller... Jeg får bare bli flinkere til å spise kvelds!

Nå sitter jeg og venter på at mannen og svigermor skal komme fra busstasjonen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått overlock! :strix: Den står riktignok fortsatt innpakket i en kasse, men jeg skal teste i morgen. :jepp: Moro moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, her har det skjedd en god del. Jeg kan bare si gratulerer, så kan du velge selv hva jeg gratulerer med! ;)

Blir så glad av denne :strix: smileyen!

Og denne :danser:!

Ha en fin langhelg i sola! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Titter innom og ønsker dere en fin pinsehelg med flott sommervær :sol:

Så flott med leilighetssalg, må være lettende å vite at det er over, gikk jo ganske raskt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...