Gå til innhold

Days of our lives


*Joyce*

Anbefalte innlegg

Så spennende med privat visning! Lykke til. :klemmer: Er også nysgjerrig på leiligheten deres, kan jeg få se? :)

De er så søte når de oppdager tærne sine. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom og oppdaterer meg etter ferien :). Har snoket litt på finn, kjempefin leilighet! Krysser fingrene for at den går etter første visningshelg :nigo:.

Koselig å lese om nurket deres :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt noen litt kjipe dager. Det virker som om jeg ikke "tåler" Cerazette i den forstand at jeg reagerer sånn som jeg har gjort på p-piller tidligere og får depresjonstendenser. P-ring er tydeligvis den eneste formen for hormonprevensjon som funker for meg. Så nå har jeg kuttet ut pillene. Vi får klare oss med gode, gammeldagse kondomer fremover. ;) Har tenkt å kjøpe Ovacue etterhvert, men den er litt dyr akkurat nå som vi står midt i flytting. Til høsten!

Skal svare mer her etterhvert - nå må jeg benytte sjansen mens lillejenta sover og få ryddet litt mer til visning i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: for kjipe-dumme dager! Kast pillene, dropp frakken og få en liten en til fort,fort! :fnise: Eller du kan heller vente til jeg er klar for en til, for da kan vi være i samme terminklubb. :nigo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

P-piller suger! Gud bedre så mange rare reaksjoner jeg har hatt på diverse p-pille-merker, og p-ringen var faktisk den verste av alle. Rart hvor forskjellig det kan være!

Jeg har brukt Ladycomp i mange år og den har funket greit for oss - den så ikke så dum ut den Ovacuen. Kanskje noe å prioritere til tross for huskjøp, men det er vel ikke noe poeng å bruke den før du har fått eggløsningene tilbake uansett.

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tåler heller ikke p-piller :( Men har du prøvd hormonspiral? Det fungerte bra for meg at de fleste slipper nesten helt unna mensen når de bruker den! Jeg hadde bare litt spotting noen dager i måneden, sånn at det som regel holdt å bruke truseinnlegg. Den skal settes inn igjen når babyen er født :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn

Uff, det er ikke noe kjekt når p-pillene gir sånne reaksjoner. Har vært borti det selv og jeg ble en deprimert sutrekopp uten like. Best å slutte så raskt som mulig når det dukker opp sånne bivirkninger.

Håper humøret og formen er stigende, og at du får en fin helg :klemmer:

Masse lykke til med visningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en deprimert sutrekopp her :vinke: Jeg ble mildt sagt ilsk i humøret av Trionetta. Yasmin funket "så der", men de ble jeg sulten av. Lady comp funker veldig bra her. Dyr i innkjøp, men så praktisk å slippe de der hormonene. Så får man heller hive på en frakk om man blir nøden på en rød dag :fnise:

En stooor :klem: til deg, vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekkoppfuglen: Allerede planer om en til? :fnise: Tror nok vi venter litt her... Ser for meg at lillejenta kan være 1,5-2 år når vi lager nestemann. ;)

lille katt: Ja, rart hvor ulikt det er! Kommer til å kjøpe Ovacue så snart som mulig, men går greit å vente et par-tre måneder. :)

Ephemera: Hormonspiral er bra, altså? Jeg er litt skeptisk iom at det ikke bare er å slutte hvis jeg reagerer på den... :klø:

Frk. Grønn: Tusen takk! :klemmer:

Tusle: Mannen nekter meg å kjøpe Ladycomp, han synes den er altfor dyr til å være et termometer med minne, som han sier. :ler: Han syntes det høres mye bedre ut med Ovacue. :fnise: Raringen... Men det er greit for meg, Ovacue er en del rimeligere, pluss at det høres fancy ut med måling av elektrolytter. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

:kjefte: p-piller! Det er så mye kjipe bivirkninger ute og går. Egentlig veldig skummelt at vi jenter propper oss fulle hver dag med falske hormoner.. Venter enda på det perfekte prevensjonsmidlet.

:klemmer: Håper det går bedre nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekkoppfuglen: Allerede planer om en til? :fnise: Tror nok vi venter litt her... Ser for meg at lillejenta kan være 1,5-2 år når vi lager nestemann.

He he, nei, vi har ingen planer om nr 3 enda. :) Jeg må nok bruke en stund på å overtale mannen min til det også. Han syns det er nok med 2.

Hvor lenge skal lillejenta bruke pute forresten? Begynner det å nærme seg slutten snart? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ladycomp kan kjøpes brukt, da :).

Poenget er vel at han ikke vil ut med flere tusen for noe han mener er en simpel konstruksjon... Han er jo IT-mann, må vite. ;) Og jeg må ærlig talt si meg litt enig, den er ganske overpriset, den Ladycompen... Hadde vært interessant å vite hvor mye avanse de har på den, tipper det er 4000 pr stk, minst. Ovacue er en del billigere i utgangspunktet, pluss at det er fancy med elektrolyttgreiene. :nigo:

:kjefte: p-piller! Det er så mye kjipe bivirkninger ute og går. Egentlig veldig skummelt at vi jenter propper oss fulle hver dag med falske hormoner.. Venter enda på det perfekte prevensjonsmidlet.

:klemmer: Håper det går bedre nå!

Ja, jeg er ganske klar for å slutte med hormoner. Jeg har alltid tenkt at jeg skulle bruke hormonprevensjon frem til jeg hadde fått barn, men hadde ikke helt tatt med i betraktningen at man faktisk er fruktbar etterpå også. :fnise:

He he, nei, vi har ingen planer om nr 3 enda. :) Jeg må nok bruke en stund på å overtale mannen min til det også. Han syns det er nok med 2.

Hvor lenge skal lillejenta bruke pute forresten? Begynner det å nærme seg slutten snart? :klø:

Og du vil ha tre? ;) Vi har ikke helt bestemt oss enda for hvor mange barn vi vil ha, vi er på "to eller tre". :ler:

Vi har kontroll på sykehuset 2. juni, så da håper vi å være ferdig med puta. :) Gleder oss veeeldig til å bli kvitt den nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo
Ja, jeg er ganske klar for å slutte med hormoner. Jeg har alltid tenkt at jeg skulle bruke hormonprevensjon frem til jeg hadde fått barn, men hadde ikke helt tatt med i betraktningen at man faktisk er fruktbar etterpå også. :fnise:

:ler: Det skulle gått an å midlertidig sterilisere seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt bedre dag i dag, men fortsatt ikke helt meg selv. Jeg er ganske sliten også, og det bidrar vel ikke positivt... Gleder meg enormt til vi er ferdige med visning. :eeeh:

*fjernet*

Dette får nok ikke stå så fryktelig lenge. ;)

Nå må vi rydde og vaske her, en som har bedt om privat visning i morgen. :Gjesp:

Endret av *Joyce*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:troest:

Håper ting blir bedre etter visning, og ikke minst håper jeg dere får solgt i en fei! Det vil iallefall ta en bør av skuldrene dine.

Er forøvrig enig med mannen din - Ladycomp er så sannelig en simpel konstruksjon. Programvaren er rett og slett helt banal... Men nå har vi jo engang kjøpt den, og den funker ihvertfall til vårt bruk :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Bare en liten klem og noen tanker herfra. Håper visningen går fint i morgen, kanskje du plutselig har en ting mindre å tenke på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Frida*

Ein :klem: herfra og.

Håpar visningen er fruktbar, og at salget går i boks.

Hormonell prevensjon er ikkje greitt nei, men har du vurdert kobberspiral? Langt billigere enn sånne computere, og så slepp ein å tempe/måle/få ok for å :sengekos:

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: herfra også! Kan jeg spørre hvilke problemer du har/har hatt med mat? At du spiser for mye eller at du lar være å spise? Bare overse spørsmålet hvis du ikke har lyst til å svare på det. Jeg tror det kan være lurt å snakke med den helsesøsteren du har nå om det også, selv om du da må åpne deg for to personer. Det kan jo være en liten stund til du skal på den nye helsestasjonen?

(Gøy å lese at mannen din er IT-mann, forresten, for det er min også :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...