Gå til innhold

Days of our lives


*Joyce*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

lille katt: Jeg er ikke så glad i banankassene, jeg... Synes det er så teit at de har hull i bunnen. :tunge1: Men vi skal leie fra flyttebyrået til "hovedpakkingen", måtte bare ha noen nå for å få unna litt til mellomlagring for fotografering og visning. :)

hverdagslykke: Tusen takk! :klemmer: Og jeg er nok også litt der med de tunge eskene... :ler:

lille katt II: Vi skal ha flyttemenn! :nigo: Det var noe vi lovte hverandre sist vi flyttet. For makan til dårlig stemning skal man lete lenge etter... ;) Og det føles kanskje enda riktigere nå som vi har en liten baby her også.

iingvild: PM kommer! (Og kjenner meg igjen i det med å måte løpe! ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh... Da har vi vært på en laaang runde. Det kjennes ihvertfall sånn ut! Først på Ikea etter esker og noen planter til visning, også spiste vi der (falafelen var skikkelig god!). Så bort på Binders etter flyttepapir, tape, bobleplast og flyttehansker - der fikk også lillejenta litt pupp, mens jeg hadde en fantastisk utsikt over E6 fra bilen. :ler: Og så til slutt på Ultra etter mat. Men det var veldig greit å få gjort, så kan vi pakke litt unna i morgen, forhåpentligvis.

Nå er mannen ute for å hente en Stokke Sitti-stol som vi fant på Finn. Skitbillig, rett og slett, ellers hadde vi ikke kjøpt den nå rett før flytting. Men 600 kr for stol med bøyle, det var så bra pris at vi ikke kunne la være. Bare stolen koster 2300 kr ny, og bøyla 370 kr. Og siden vi har bestemt oss for at det er den vi har lyst på for lenge siden (har noen venner som skryter veldig av den), var det bare å slå til. :) Har fulgt med på Finn en stund også, og de aller, aller fleste selger den for 1000-1500 kr her i Oslo-området. ;)

Lillejenta sluknet som et lys etter litt mat og skifting til nattbleie, hun var nok sliten selv om hun sov lenge i MTen på Ikea. (Ikke helt enkelt å spise middag med en sovende baby på magen, viste det seg! :fnise:) Jeg bør vel sette i gang med ryddingen... :sukk: Må bare ha en brødskive først. :Nikke:

Endret av *Joyce*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå har jeg bestilt babycall, det trenger vi jo når vi får to etasjer. :nigo: Det ble Doro BM50, mannen insisterte på at vi måtte ha sånn DECT-kryptering. :ler: Men den fant vi også til en bra pris (ny, riktignok) - 700 kr med frakt, mot 1000 kr på babybutikkene.

Mannen kom akkurat med stolen, og den var med pute også! :hakeslepp: Og veldig pent brukt! Så da har vi fått en vare som normalt koster i overkant av 3000 kr til 600. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Upps... Vi hadde ikke helt fått med oss at det var 30. april i dag, vi, så gjett hvem som har tatt selvangivelsen nå? :flau: Jaja, vi rakk det i det minste. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, Ephemera! :klemmer:

---

Æsj, det er kjipt å bruke en så fin dag til å rydde og pakke... Men samtidig er det veldig godt å få det unna. Så langt i dag har vi sortert gjennom noen solide papirhauger og pakket en del hobbyutstyr, som vi absolutt ikke har bruk for de neste par månedene. Det blir naturlig nok litt oppstykket mellom amming og sånt (og en mann som ikke er utpreget disiplinert... :roll:), men det går ihvertfall synlig fremover! Nå er faktisk det største problemet å få plass til å stable pappeskene...

Endret av *Joyce*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: I dag har vi vært flinke, men nå er jeg skikkelig sliten! Det er morsomt og rart og til tider litt trist å gå gjennom esker med gamle ting. Mannen og jeg har drevet og fortalt hverandre historier knyttet til diverse vi har funnet hele ettermiddagen. :) Men jeg priser meg lykkelig for at det faktisk er han som har desidert mest å gå gjennom - jeg har vært ganske flink til å kaste underveis. Nå har jeg egentlig bare én (ikke altfor stor) kasse med diverse sentimentale småting, og det synes jeg er greit. Min kjære sitter right this minute og sorterer gjennom noen digre hauger med papirer fra 6-7 år før vi møttes. :sjokk: Jeg har riktignok en del papirer fra skolen, men noe av det kan jeg fremdeles få bruk for (er jo ikke ferdig), og alt er dessuten sortert i permer så jeg vet hva som er hva.

I morgen blir det mindre rydding og mer kos! Jeg og lillejenta skal møte en venninne litt utpå dagen, og mannen hadde lyst til å dra for å kjøre RS på morgenen. :) Blir vel til at vi så vidt møtes i døra på dagtid, men vi har jo kvelden sammen.

Jeg er skikkelig glad i mannen min, jeg. :hjerte:

Endret av *Joyce*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin dag, til tross for skuffende vær og en litt utilpass liten jente. :) Hun har ikke bæsjet på noen dager, stakkar, og det virker som om hun har litt vondt i magen. Men hun roet seg til slutt på armen min, og nå virker det som om hun har sovnet for natta. :rødme:

Jeg var ute og møtte to venninner, veldig koselig. Ellers fikk vi lånepapirene fra banken i posten, så de er underskrevet og returnert sånn at alt forhåpentligvis er klart til kontraktsmøtet. Fikk også hentet to pakker på postkontoret, og sendt avgårde en del takkekort for gaver til lillejenta.

Pakkene var morsomme, selv om jeg hadde bestilt dem selv. :fnise: Den ene var fra Asos, og inneholdt årets bikini, en dusjsåpe fra Cowshed og en ansiktssåpe fra Suki. Den andre fra H&M, med hovedsakelig klær til lillejenta i str 68. Likte særlig denne og denne, men alt var fint og beholdes. Til meg kom denne kule toppen. :nigo:

Sliten i dag, tror jeg skal legge meg snart. Plages fortsatt en del av allergien, dessverre. Tror jeg skal prøve å få tatt et fotbad og ansiktsmaske først, da, det hadde vært godt. :)

Endret av *Joyce*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine klær! :) Det er nok på tide med å handle st 68 og sommerklær her også!

Håper dere får en fin uke!

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk i like måte, iingvild! :klemmer:

---

Bah, gjett hvilken jente som tok 5-dagersbæsjen akkurat når jeg er alene med henne for første gang på 5 dager? :ler: Hun har spart og spart og spart, og nå kom hele ladningen. Stort sett har jeg ikke så mye imot bæsjebleier, men denne var ganske guffen, altså. Men bleia holdt! Imponert over de bleiene vi har nå i så måte. Tok litt tid å skylle den, men lillejenta satt i vippestolen og så på og gliste og "lo" mens jeg holdt på. Søtingen. :lol:

Litt mer er på plass ang visning og sånt - tidspunktet er bestemt, og vi skal ha fotograf her tidlig i neste uke. Veldig greit at vi får en helg til på oss, må jeg si. :Nikke: Vi fikk tatt litt mer på kjøkkenet i går, så nå begynner det å bli klart der ute, må bare pakke ned litt kokebøker. Men det er fortsatt kontoret og stua og tildels soverommet å jobbe med... :sjenert: Vi skal ta ned bokhyllene på kontoret (de stjeler en del av rommet, og hvis andre skal ha det til noe annet enn kontor er det jo greit at de får skikkelig inntrykk av størrelsen), så vi må ha småkasser til å pakke bøker i. Det skal vi skaffe i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Frida*

Mykje å gjere for tida, forstår eg? Men det høyrest litt deilig ut å få rydda opp i heile leiligheten, det skulle eg også gjort her... Alltid deilig å få sortert, og kasta litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mykje å gjere for tida, forstår eg? Men det høyrest litt deilig ut å få rydda opp i heile leiligheten, det skulle eg også gjort her... Alltid deilig å få sortert, og kasta litt!

Ja, nok å henge fingrene i... Men det er absolutt deilig å få ryddet i gammelt rot. :Nikke:

---

Lillejenta snudde seg ganske nettopp fra mage til rygg! Det var nok ikke sånn helt fullstendig planlagt og bevisst, men som stolt mor velger jeg selvsagt å tro at det ikke blir et engangsfenomen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Frida*
Lillejenta snudde seg ganske nettopp fra mage til rygg! Det var nok ikke sånn helt fullstendig planlagt og bevisst, men som stolt mor velger jeg selvsagt å tro at det ikke blir et engangsfenomen. ;)

Oj! Med puta på?

Eg har tenkt at jentene vil henge etter med snuing. Mi viser ingen interesse av å snu seg, ho ligg ganske i ro på både mage og rygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oj! Med puta på?

Eg har tenkt at jentene vil henge etter med snuing. Mi viser ingen interesse av å snu seg, ho ligg ganske i ro på både mage og rygg.

Nei, uten puta. Det er vel nesten umulig for dem å snu seg med puta - tror neppe jeg hadde klart å snu meg selv med en sånn en mellom beina. :ler: Men vi fikk beskjed om å la henne ligge litt på magen uten pute hver dag, så i dag la jeg henne på krabbeteppet, snudde meg vekk et øyeblikk, og da jeg snudde meg tilbake lå hun på ryggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn

Så flink lille E er :)

Og det krever jo litt å ta seg av en femdagersbæsj, så all ære til deg også itla :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dæven her har det skjedd ting!

gratulerer så mye med huskjøp! :nigo:

må si jeg er veldig nysjerrig på hvor det ligger?

har alltid lurt på hva drabantby egentlig betyr :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engangsbleier holder ikke på femdagersbæsj, så du har gjort et lurt valg. ;):ler:

Gøy med snuing! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...