Gå til innhold

Days of our lives


*Joyce*

Anbefalte innlegg

Vi vet helt sikkert ganske straks. Nå har jeg sånne gode sommerfugler i magen! Tenk at vi skal bli huseiere! (Som i motsetning til leilighetseiere. :ler:) Selger kom med motbud, så vi får vite straks om vi får den til 50 000 over det vi bød eller om vi må 100 000 opp. Men uansett er det innenfor rammen vår, og mindre enn vi trodde vi ville måtte gi for et hus med så bra som dette.

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

:hoppe: SÅ utrolig herlig da, gratulerer så mye vennen :klemmer:

Håper dere får solgt leiligheten deres fort da og trives i nyhuset. Lenge til overtakelse eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn
Frk. Grønn: :klaske: Igjen - jeg skylder på ammetåka! :fnise:

Kan hende det er jeg som har vært litt kryptisk ;)

Da har vi kjøpt hus! :strix::hoppe::sjokk:

Gratulerer! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny bok dama??? Herreminhatt så treig jeg er. 6 sider allerede jo!

Har vært i en "besøker-kg-men-ikke-dagbøker"-modus i noen uker igrunn. Vet ikke hvorfor, men slik er det nå=) hehe.

SKal forsøke å skjerpe meg. Er jo knapt nok ikke i min egen engang :sjenert:

Nok om det!

HUS? Grattis så superdupermasse med hus! Ikke misunnelig what so ever!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk, alle sammen! :enig: Vi er fortsatt litt i sjokk, tror jeg. ;) Overtagelse er ikke avtalt, men vi håper det er greit med 1. juli. :)

Ms.Blaise: KG-pauser er lov! :Nikke: Men det er koselig å se deg igjen, altså. :kose:

---

Holy shit, så mye vi har å gjøre fremover! I dag har vi sagt opp garasjeplass, snakket med flyttebyrå, avtalt med interiørkonsulenten fra megleren osv. Og nå skal vi straks på Ikea etter kasser, så vi kan begynne å pakke skikkelig - så langt har jeg fylt opp de tre tomme kassene jeg fant på loftet etter forrige flytting. Skal sette en del på mellomlagring, så her er det bare å stå på... Heldigvis hadde lillejenta vett til å ta seg en skikkelig lang formiddagslur i dag. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bananesker! Bare å begynne å hamstre på butikken :). Eller sjekk "gis bort" på finn.no. Vi ble kvitt 30 bananesker på den måten.

Anbefaler ellers vanlige A4-kopipapir-esker til bøker, de blir akkurat passe tunge for én person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med hus, *Joyce*! :hoppe::duskedame:

Anbefaler ellers vanlige A4-kopipapir-esker til bøker, de blir akkurat passe tunge for én person.

:klø: Jeg og søstera krangla om å bære de tyngste kassene vi, de som veide 49 kilo og sånt. :ler:

Endret av hverdagslykke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen fordel med sånne esker er at de er veldig lette å stue i flyttebiler/hengere :). Det er artig å bære tunge esker, men jeg har flyttet ca. hundre ganger (overdriver nesten ikke) og er nok mer opptatt av at flyttelasset skal være praktisk og håndterbart :ler:. Det er nok av andre tunge løft, om ikke bøkene også skal være et slit :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...