Gå til innhold

Days of our lives


*Joyce*

Anbefalte innlegg

Dagene går fort gitt! Ikke lenge igjen til neste uke. ;)

Håper helga deres er koselig og at du får slappet av litt.

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det kommende torsdag dere skulle på helsestasjonen? Hvis dere kjører, lyst til å komme hit en tur etterpå? Koselig med besøk!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Legger igjen spor her før jeg glemmer det. Når skal denne ammetåka forsvinne?! :ler:

Skjønner ut i fra den første siden i dagboka her at du har vært i dvale du og?

Hvordan går det med dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla: :klemmer:

Almaz: Ja, det er flott med svigermorhjelp! Og deilig å være alene igjen etterpå. ;)

Skal sende deg PM med link til den nye bloggen. :)

iingvild: Vi kjører nok ikke, men kan jo komme på besøk allikevel! Kan ikke du PMe meg adressen? Tror vi er ferdige der borte i 11-tiden, så vi kan være hos deg sånn rundt lunchtider omtrent, hvis det passer? Skal vi evt ta med noe? :) Tror vi må kollektivere oss avgårde, for mannen skal langt av sted på jobben og tar nok bilen.

aimee: Hei! :hallo: Jeg frykter sterkt at jeg har blitt sittende med en evigvarende ammetåke, jeg... Men så skal det sies at den var lett tilstedeværende før ammingen også. :fnise: Min dvale var nok ikke så lang, men jeg er (naturlig nok) mindre her inne nå enn tidligere...

Her går det ganske bra, jeg er litt utafor om dagen, men lillejenta har det fint og vokser og gror og gjør etterhvert stua utrygg for mamma'n sin. ;) Det går jeg i grunnen ut fra at din gjør også? :gjeiper: Han han fortsatt like mye hår, forresten? Synes fortsatt det er kult, jeg, at så små kan ha så mye hårpryd! Lillejenta har begynt å få litt dun i bakhodet nå, og har sånn tre lange hår på toppen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aimee: Hei! :hallo: Jeg frykter sterkt at jeg har blitt sittende med en evigvarende ammetåke, jeg... Men så skal det sies at den var lett tilstedeværende før ammingen også. :fnise: Min dvale var nok ikke så lang, men jeg er (naturlig nok) mindre her inne nå enn tidligere...

Her går det ganske bra, jeg er litt utafor om dagen, men lillejenta har det fint og vokser og gror og gjør etterhvert stua utrygg for mamma'n sin. ;) Det går jeg i grunnen ut fra at din gjør også? :gjeiper: Han han fortsatt like mye hår, forresten? Synes fortsatt det er kult, jeg, at så små kan ha så mye hårpryd! Lillejenta har begynt å få litt dun i bakhodet nå, og har sånn tre lange hår på toppen. :ler:

:ler: Han har ikkke mistet så mye som ett hårstrå! Rett før han var 4 mnd klippet jeg ham faktisk.. Han var jo født med ravnsvart hår, og etter hvert som de blonde lokkene vokste ut, ble skillet større og større. Forfengelig som jeg er, tok jeg saksa og sørget for at han nå kun har èn hårfagre. Stakkars gutt.. Regner med at han ser ut som en tidlig Beatles til jul :fnise:

Har jenta di begynt å krabbe ennå? Her er det rett før, så jeg krysser fingre for at han holder seg til flyttingen er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for PM! Diiiigg walk in closet!!! :hoppe: :hoppe: I like... :)Og stuetapeten var superfin!! :) Tenker dere koser dere i nyhuset, når dere nå nærmer dere mål! :)

Går alt bra med veslejenta da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aimee: :ler: Høres herlig ut! Beatles-baby, det er det ikke mange som kan skryte av! ;)

Rett før krabbing her også, hun står på alle fire og gynger, men har ikke pønsket ut hvordan hun skal komme seg fremover enda. Enn så lenge skyver hun seg bakover. Det har nok litt med gulvet her å gjøre også, parkett gir ikke akkurat nye friksjon... Lettere å bare skli avgårde! :lol: Også setter hun seg fast i et hjørne eller under stoler og sofa, og setter i et hyl for å bli hentet frem igjen. :nigo: Krysser fingrene for at din venter til etter flytting! :jepp:

iingvild: Da tror jeg vi har en plan! :tommelsmil:

Almaz: Ja, walk-in closet er dødskult! Det var halve grunnen til at vi ble så begeistret her. :ler: I dag har jeg endelig fått ryddet ordentlig på plass der inne, også, så nå er det orden i sysakene. Huset er supert, angrer ikke et sekund på at vi kjøpte her. :)

Alt bra med lillejenta! Som nevnt er hun rett ved å knekke krabbekoden, så jeg bare venter på at hun river ned hele stua, egentlig. :fnise: Åttemånederskontroll på torsdag, rart at hun straks er så stor! :sjokk:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cantaloupe

Er innom og oppdaterer meg i dagbøkene, og det er så koselig å høre at lillejenta vokser og utforsker verden :) Kribler godt i eggstokkene mine :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...