Gå til innhold

Days of our lives


*Joyce*

Anbefalte innlegg

Gjest ~Milla~

Flinke lillejenta :)

Så deilig å få flyttet inn tingene deres!!! Har troen på at dere får et skikkelig stilig hjem ;) Utifra bilder av interiøret du har vist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Himmel og hav! Så stor hun har blitt da, syns tiden har gått veldig fort. Snart et halvt år og greier :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla: :enig: Vi håper det blir bra! :)

Tusle: Ja, det er helt sprøtt... Du må få hilst på snart, altså, før hun blir konfirmant. :ler:

---

I dag har vi vært på tur i lysløypa med 27 meter listverk på slep. :lol: Bilen er for kort til denslags, og siden det tar snaue 10 minutter å gå, gjorde vi det sånn. ;)

Ellers har vi kjøpt dette til lillejenta. Spisematte funket dårlig, hun sendte den elegant ned på gulvet med hele middagen sin ombord i går - dvs fire brokkolibuketter. ;) Stokke-saken sitter fast i bordet ved hjelp av sugekopper. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg så lyst til. Jeg vet bare ikke når jeg skal hjem neste gang. Jeg har et beintøft semester foran meg. Skal nok rekke det før hun skal konfirmeres :ler:

Skulle gjerne sett dere gå tur i lysløypa med 27 meter listverk, jeg så for meg èn lang list på 27 meter jeg da, det var ikke det vel? :fnise:

Den stokkedingsen så lur ut. Hvordan syns dere det går med BLW-tilvenning (er det ikke sånn det skrives?)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Den Stokketoppen så skikkelig smart ut, håper den fungerer bedre :)

Lysløypa med 27meter listverk, kunne vært et artig skue ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Store flinke jenta!! Ja altså babyen da, selv om du er flink du også!! :ler:

Så gøy med nye garderobeskap - det har jeg også lyst på!! :Nikke: Jeg har lyst på pax jeg og, de hvite tror jeg.. Eller... Ikke bestemt meg helt.. Men det blir ikke enda, så jeg har god tid på å bestemme meg! ;)

Ha en fin helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*kremt* Jeg tror kanskje jeg må ta en test en dag, jeg... Ikke så fryktelig mye sengeaktivitet her i gården for tiden, men vi hadde sex for ca 3 uker siden, og den siste uka eller sånn har jeg hatt svimmelhetsanfall (som jeg hadde sist) + at jeg har vært kvalm de to siste dagene. Kan jeg være gravid igjen, mon tro? :overrasket: I tilfelle har vi truffet utrolig godt (eller dårlig, alt ettersom) iom at jeg ikke har fått tilbake mensen enda... Vi hadde jo forsåvidt bestemt oss for at vi dropper prevensjon og ser hva som skjer, men om vi har truffet SÅ fort blir jeg litt imponert! :ler:

I tilfelle blir det 14-15 måneder mellom lillejenta og nestemann. :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla: Har ikke! Brukte opp de jeg hadde sist, for jeg trodde det ikke helt. ;) Kjøper nok i morgen...

GG: :nigo::hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Skjønner godt at du har blandede følelser, det er jo tidlig. Men tenk så koselig med to søtnoser som vil ha såå stor glede av hverandre!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt at du har blandede følelser, det er jo tidlig. Men tenk så koselig med to søtnoser som vil ha såå stor glede av hverandre!! :hjerte:

Hvis jeg er gravid igjen, da. Det er jo ikke sikkert. :) Men ja, det må være veldig fint å ha søsken som er nære en selv i alder. Jeg er ni år eldre enn broder'n, så jeg har ikke så mye erfaring med akkurat det. :ler:

Grunnen til at jeg kom til å tenke på det var forøvrig at lillejenta og jeg var på babyshower hos en venninne som har termin om en måned i dag. Og jeg må si at tanken på å ha en nyfødt igjen ikke er helt avskrekkende, faktisk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, så spennende det var her da ;)

En venninne av meg har 14 måneder mellom sine to, og virker veldig fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke fått vært ute etter tester, vi har ryddet stua for sliping og oppdaget en vannskade på parketten ved radiatoren... :sukk: Og nå er det rene syndefloden ute, så nå får det vente litt!

Æsj, skikkelig irriterende med den vannskaden, for det betyr mest sannsynlig at vi ikke kan slipe denne uka allikevel, og det er mulig vi må rive opp gulvet i hele stua. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Jeg vet det er en mager trøst, men resultatet blir kjempefint :) Men jeg forstår godt den følelsen når ting ikke akkurat går etter planen. Vi pusser opp kjøkkenet nå og i løpet av natten sprang et av rørene lekk, du kan tenke deg kaoset, og vi måtte utsette alt.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...