Gå til innhold

Days of our lives


*Joyce*

Anbefalte innlegg

:troest:

Håper ting blir bedre etter visning, og ikke minst håper jeg dere får solgt i en fei! Det vil iallefall ta en bør av skuldrene dine.

Er forøvrig enig med mannen din - Ladycomp er så sannelig en simpel konstruksjon. Programvaren er rett og slett helt banal... Men nå har vi jo engang kjøpt den, og den funker ihvertfall til vårt bruk :).

Takk! :klemmer: Håper også vi for solgt fort, og helst litt over prisantydning. ;)

Jeg tviler ikke på at Ladycompen funker, altså! Jeg får bare ikke "lov" til å kjøpe den. :ler:

:klem:

Bare en liten klem og noen tanker herfra. Håper visningen går fint i morgen, kanskje du plutselig har en ting mindre å tenke på?

Tusen takk! :klemmer:

Ein :klem: herfra og.

Håpar visningen er fruktbar, og at salget går i boks.

Hormonell prevensjon er ikkje greitt nei, men har du vurdert kobberspiral? Langt billigere enn sånne computere, og så slepp ein å tempe/måle/få ok for å :sengekos:

:)

Har tenkt så vidt på kobberspiral, ja... Men legen sa egentlig at hun ville ventet med spiral, enten det var kobber- eller hormonvarianten, fordi vi ser for oss nestemann om 1,5-2 år. Vi får se. :)

:klem: herfra også! Kan jeg spørre hvilke problemer du har/har hatt med mat? At du spiser for mye eller at du lar være å spise? Bare overse spørsmålet hvis du ikke har lyst til å svare på det. Jeg tror det kan være lurt å snakke med den helsesøsteren du har nå om det også, selv om du da må åpne deg for to personer. Det kan jo være en liten stund til du skal på den nye helsestasjonen?

(Gøy å lese at mannen din er IT-mann, forresten, for det er min også :ler:)

Jeg har vel vært innom alle de tre "godkjente" spiseforstyrrelsene, men det var bulimi som dominerte. Flere år siden jeg har fremprovosert oppkast nå, men "rotingen" med maten sitter i. Jeg tror nok også det er lurt å snakke med helsesøsteren, det gjenstår bare å se om jeg klarer det. ;)

Og IT-menn er nok tingen! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Golden Girl og dalieo: :klemmer:

---

Første visning unnagjort. *puh* Vi løp rundt som ojojer hele morgenen for å få det klart, men så ble det veldig bra også. :) Mange som var her, og 11 som skrev seg på liste! :hoppe: Det er jo lovende. :)

Slitne er vi begge to nå, og vi gleder oss veldig til leiligheten er solgt og alt er i boks.

Lillejenta mistrives litt nå som det har blitt ganske varmt. Hun slekter tydeligvis på meg og er en varmblodig liten sjel, så puta plager henne veldig om dagen. Lammeskinnet i vogna måtte vi fjerne i går, og hun ligger uten noe over seg både der og når hun sover på dagtid. Nå har hun på seg en liten sommerdress (korte ermer og korte bein) og sokker, og virker endelig ganske fornøyd. Vi må bare "synde" litt med puta, vi skulle jo etter planen vært ferdig med den nå, uansett, og hun plages tydelig av at det blir varmt og klamt når vi tar den på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for mange interesserte på visning :hoppe:

Kjempespennende!

Og jeg skriver under på at IT-menn er tingen :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle! :kose:

Vi skulle ha visning her i dag også, men vet dere hva? Megler dukket ikke opp til annonsert tid! :sjokk: Han hadde rotet og var på en annen visning... Så moi måtte stå som "visningsassistent". :lol: Jeg gjorde så godt jeg kunne og svarte på spørsmål og sånt, og alle som var her skrev seg faktisk på lista. Så helt på bærtur kan jeg ikke ha vært... Men det var litt skummelt å bli kastet ut på dypt vann sånn plutselig!

Da vi fikk tak i megleren la han seg fullstendig langflat, og slo av 10 000 kr på prisen på flekken, samt at vi ikke skal betale for visning(ene). Hvis vi (mot formodning, sa han) skulle trenge en visning til, skulle den selvsagt også være gratis. Men han hadde en god følelse her, det var visst masse interesse, og han trodde det ville komme flere bud i morgen, som blir den store buddagen for oss siden siste visning var i dag. Så det blir spennende! :hoppe:

Nå er vi skikkelig slitne, men også veldig glade for å være ferdige med visning. :) Det er selvsagt spennende med det som skal komme de neste par dagene også, men for min del har den største bøygen vært styret med å rydde ut til visning. Lillejenta har stort sett vært en engel, men det er ikke helt enkelt å få gjort alt når man har en liten baby som krever sitt. I kveld må vi bære ned en del fra loftet, men det er også det vi orker i dag.

Ellers har lillejenta vist en heidundrende utvikling de siste dagene! Hun har snudd seg fra rygg til mage 3 ganger, og ålt seg rundt på babygymmen så hun ble liggende i 90 graders vinkel i forhold til utgangspunktet (der ble hun sittende fast med et bein på hver side av den stanga som lekene henger på, og selvsagt rasende for at hun ikke kom videre), holdt seg oppe på strake armer på magen og i tillegg har hun nesten rømt fra stellebordet et par ganger med all aktiviteten sin. :hjerte: Hun er så flink! Og i tillegg er hun fortsatt flink til å sove, hun er stort sett blid og er rett og slett en herlig liten unge. :) I dag ga vi henne dessuten litt vann på flaske, siden hun tydelig er tørst for tiden (vil ha pupp "hele tiden", men tar bare den tynne formelka). Det var nok ikke det beste hun hadde smakt, men hun svelget det da, og suttet en stund på flasketuten selv om det ikke var den effektive sugingen som når hun får melk på flaske. Lille varmeovnen vår. :ler:

Til helgen kommer svigermor på besøk for å se vidunderet for første gang. :) De har ikke hatt anledning til å komme tidligere, og svigerfar kan ikke være med før litt uti juni. Svigermor gleder seg som bare det (og svigerfar er skikkelig misunnelig :ler:), de ser jo bilder og video og har også sett henne med videokonferanse via nettet, men det blir jo ikke det samme som å være her på ordentlig. Så det blir koselig. :) Hun skal bo på hotell, da, siden vi ikke har plass her nå etter at vi kastet ut gjestesenga, og det må jeg si at er litt godt. Jeg er ikke særlig komfortabel med å ha folk her, uansett hvem det er, men særlig når det gjelder svigers. Ikke fordi de ikke er kjempekoselige, men det er rart med det - jeg hadde blitt like gal om det var mine foreldre som skulle bo her. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser alt jeg har for en vellykket (og brennheit :ler:) budrunde i morgen! :hoppe:

Tusen takk! :klemmer:

---

:Gjesp: Vi har fått ned ting fra loftet, så nå står det kasser over alt her igjen. Har prioritert å pakke ut diverse til kjøkkenet (oppvaskkoster og vannkoker og sånt), badet (såpe og tannbørster er typisk kjekt å ha ;)), soverommet (ditto for sommerdyner) og ting jeg trenger i morgen når mannen skal på jobb (han har jobbet litt innimellom de siste dagene, men i morgen er det ut til kunde igjen). I morgen har jeg dessuten tenkt meg på guidet trilletur i regi av OBOS om arkitektur og utvikling i området rundt Blindern, og da er det jo greit å være opplagt. :) Så nå skal jeg henge opp en vask før jeg kryper til køys!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så vimsete gjort av megler! Men det hørtes jo ut som det gikk veldig bra :) Jeg har vært på noen visninger hvor bare huseier har vært tilstede, i et par av tilfellene slo det nok negativt ut (et par gutter som stilte opp i joggebukse og slaskete t-skjorte, han ene satte seg bare ned i sin egen sofa mens vi var på visning...)

Men det er stort sett veldig kjekt å få snakket med den som faktisk eier/har bodd i leiligheten for å få svar på ting man ikke får vite av megler! :)

Krysser fingrene for dere i dag! Måtte budene renne inn!

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Frida*

Oj, så skummelt å plutselig bli visningsassistent! Men høyrest ut som ein god deal med megler då, bra at han var grei etter å ha tabba seg ut.

Har vetlejenta snudd seg frå rygg til mage?? Det er jo tidlig!

A har berre snudd seg frå mage til rygg ved et 'uhell' ein gong, men ho veldig tegn på å bevege seg meir no. Akar seg rundt på teppet, med puta på. På stellebordet sprellar ho villt, tydelig godt å sleppe puta. Ho får jo sjeldan ligge utan pute, så me er spent på korleis utviklinga vil vere når me er ferdige med den.

*håpar det blir i måro*

Sånn guida trilletur om arkitektur og utvikling i området rundt Blindern har eg lese om i avisa for ei stund sidan. Bra tiltak, håpar det blir ein fin og lærerik tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, så håpløst med visning alene! Men du gjorde sikkert en utmerket jobb og dere sparer jo en del penger :jepp:

Og så utrolig deilig med svigermor på hotell!!! (say no more...) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så vimsete gjort av megler! Men det hørtes jo ut som det gikk veldig bra :) Jeg har vært på noen visninger hvor bare huseier har vært tilstede, i et par av tilfellene slo det nok negativt ut (et par gutter som stilte opp i joggebukse og slaskete t-skjorte, han ene satte seg bare ned i sin egen sofa mens vi var på visning...)

Men det er stort sett veldig kjekt å få snakket med den som faktisk eier/har bodd i leiligheten for å få svar på ting man ikke får vite av megler! :)

Krysser fingrene for dere i dag! Måtte budene renne inn!

Hehe, det var veldig greit at jeg hadde skiftet fra arbeidsklær til vanlige fordi vi skulle ut i verden! :ler: Jeg så ihvertfall nogenlunde representabel ut... ;)

Jeg er enig i det at det ofte er veldig greit å få snakke med selger. Meglere har ikke alltid like god peiling på objektene de selger...

Oj, så skummelt å plutselig bli visningsassistent! Men høyrest ut som ein god deal med megler då, bra at han var grei etter å ha tabba seg ut.

Har vetlejenta snudd seg frå rygg til mage?? Det er jo tidlig!

A har berre snudd seg frå mage til rygg ved et 'uhell' ein gong, men ho veldig tegn på å bevege seg meir no. Akar seg rundt på teppet, med puta på. På stellebordet sprellar ho villt, tydelig godt å sleppe puta. Ho får jo sjeldan ligge utan pute, så me er spent på korleis utviklinga vil vere når me er ferdige med den.

*håpar det blir i måro*

Sånn guida trilletur om arkitektur og utvikling i området rundt Blindern har eg lese om i avisa for ei stund sidan. Bra tiltak, håpar det blir ein fin og lærerik tur :)

Ja, han la seg jo langflat da han innså hva som hadde skjedd. :)

Ja, hun snurret rundt første gang på fredag! Det er jo ikke 100% bevisst enda, men hun har gjentatt suksessen to ganger etterpå. :) Det er jo litt tidlig, men innenfor normalvariasjonen ifølge Ulvund. ;) Her er det også stor begeistring når puta kommer av, og det skjønner jeg veldig godt... Det må være godt å sprelle fritt!

Jeg våknet med skikkelig hodepine i dag, så vi kom oss dessverre ikke på den turen. :( Og etterpå har regnet pøset ned.... Jeg får prøve meg på neste arrangement! :)

Åh, så håpløst med visning alene! Men du gjorde sikkert en utmerket jobb og dere sparer jo en del penger :jepp:

Og så utrolig deilig med svigermor på hotell!!! (say no more...) :fnise:

Jepp, 12 000 kr lavere meglerutgifter er heeeelt i orden! ;)

Uff, jeg husker da du var gravid (? eller var hun født?) med Ephelille og hadde tidenes svigersbesøk! Jeg syntes så utrolig synd på deg, det hørtes rett og slett grusomt ut. :fnise: Svigers er helt greit små porsjoner, men det kan fort bli litt mye. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes! Vi ser ut til å ende på 2,275, og det er midt i blinken! Prisantydningen ble jo litt lavere enn forespeilet, men allikevel har vi havnet der vi ønsket. (2,3 var håpet, og 25 000 under er ikke noe problem.) Hipp hurra! :strix: Det kan jo fortsatt skje ting, men tviler på at det blir så mye mer action nå. :)

Ellers har jeg altså skikkelig hodepine, vet ikke om det er været eller en reaksjon på at vi er ferdige med stresset eller en kombinasjon... Har hjulpet litt med paracet og at jeg sov litt sammen med lillejenta i ettermiddag, men den klorer seg fast. Håper det er bedre i morgen, for da er det tremånederskontroll og vaksine. :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Å så gøy at det gikk så fort da!! Kjempebra å få det dere håpet på!! :hoppe: Krysser fingrene for litt budkrig sånn på tampen!! :hoppe:

Endret av Golden Girl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...