Mischa Skrevet 15. mai 2009 #181 Del Skrevet 15. mai 2009 Åhh så mye spennende som har skjedd her! Jeg hadde desverre glemt denne dagboken Gratulerer med huskjøp da!! Jeg tror absolutt det er rett tid å kjøpe rekkehus og hus på! Kanskje jeg kan spørre om/få en pm om hvilken drabantby det er? Vi har også kjøpt i drabantby nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Frida* Skrevet 15. mai 2009 #182 Del Skrevet 15. mai 2009 Så utrulig lang jenta di er! Har dei ennå ikkje strekt henne ut for å måle på helsestasjonen? Mi er ca 62 lang, og me brukar framdeles noko i str 56. Tilogmed utanpå puta! Men pysjar og sånn med føtter blir lett for korte, så er mest glad i pysjar utan føtter Håpar det går bra med deg og dine oppi flytte/visning/fotokaoset Moro med gravid venninne forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #183 Del Skrevet 15. mai 2009 dalieo: Mischa: Velkommen tilbake. Skal sende PM, jeg! Frida: Nei, fremdeles ikke strukket henne ut... Skjønner at de har gjort det med jenta di? Men det er også en stund siden vi har vært der nå. Oi, fortsatt størrelse 56! De er forskjellige, disse små! Men jenta her har vel litt å slekte på - jeg er 1,79, mannen 1,89 og på min side er det en hel gjeng som er over 2 meter. Så det skal vel litt til for at hun blir lav... Moro med gravid venninne, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #184 Del Skrevet 15. mai 2009 Da ligger leiligheten vår ute på Finn. Det er helt rart å se på, det er liksom ikke vår leilighet på bildene. Kommer til å savne leiligheten, jeg... Skulle gjerne tatt den med meg til rekkehuset og plantet den på toppen. Liker meg jo veldig godt her sånn egentlig. Det er bare upraktisk med lillejenta og vogn og alt sånt... Nå fikk jeg et anfall av flytteangst, gitt. *snufs* Fine leiligheten vår... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 15. mai 2009 #185 Del Skrevet 15. mai 2009 Tror kanskje dere hadde fått noen naboklager med en leilighet på toppen God helg og ksoe dere på 17.mai med lillejenta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #186 Del Skrevet 15. mai 2009 Tror kanskje dere hadde fått noen naboklager med en leilighet på toppen God helg og ksoe dere på 17.mai med lillejenta. Mulig vi hadde tatt sola fra et par naboer, ja. Og takk i like måte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 15. mai 2009 #187 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Ser nicket ditt rundt omkring i mine KG-venners dagbøker, så tenkte bare jeg skulle titte innom og si hei! Og så har vi jo temmelig jevnaldrendre bebisser! Var det du som skreik så inni natta på Føden kvelden før jeg fødte kanskje? Endret 15. mai 2009 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #188 Del Skrevet 15. mai 2009 Ser nicket ditt rundt omkring i mine KG-venners dagbøker, så tenkte bare jeg skulle titte innom og si hei! Og så har vi jo temmelig jevnaldrendre bebisser! Var det du som skreik så inni natta på Føden kvelden før jeg fødte kanskje? Du vet egentlig hvem jeg er, var i terminklubben, bare med annet nick... Kan sende deg en PM hvis du ikke husker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #189 Del Skrevet 15. mai 2009 I kveld har jeg vært flink, altså! Har strikket ferdig en jakke til lillejenta som skal passe til høsten (mangler bare å feste en tråd + sy på knapper), og sydd ny ryggpute til den Sitti-stolen vi kjøpte brukt. Har klippet til sitteputa også, men den får jeg gjøre ferdig i morgen. Det ble skikkelig kult! Stolen er i bøk, og det turkise stoffet passet veldig godt til. Nå irriterer jeg meg over at jeg har klart å sende litt for mye på lager. Strikkepinnene hadde blitt med på lasset, og det var jo litt dumt siden jeg var og handlet Drops-garn på supersalg i dag. Men tror kanskje jeg må ha ny i den ene størrelsen uansett, så da kjøper jeg bare den, tenker jeg. Nå skal jeg være flink og komme meg i seng til kl 1. :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 15. mai 2009 #190 Del Skrevet 15. mai 2009 Effektiv du er Blir nysgjerrig på alt du lager! Nå skal jeg være flink og komme meg i seng til kl 1. :søvn: Jeg også God natt du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 16. mai 2009 #191 Del Skrevet 16. mai 2009 Tror jeg har peilet meg ut hvilken leilighet som er deres på Finn Skjønner godt at du kommer til å savne den, den var lekker! Synes du fint hadde klart å gjøre spa ut av badet jeg Vi skal også få stylist og fotograf over snart (til leiligheten vi leier) ettersom eier vil selge.. Passer jo utmerket nå da, men så har vi også følt presset på å komme oss ut og finne et nytt sted å bo når huseier puster og peser oss i nakken. Lurer på hva stylisten kommer til å si om vår leilighet Haha, her er det ikke mye stil.. Vi har jo ikke brukt særlig mye penger på møbler og pynt ettersom det ikke er en permanent løsning - så vi har fylt opp leiligheten med skap og skuffer, ser ut som et lager her Har dere sendt mange av tingene deres på oppbevaringslager i mellomtiden? Jeg har heldigvis foreldre i byen som har god plass til oppbevaring, men greit å vite om alternative løsninger! Regner med at de ikke vil ha alle (de billige og litt kjipe) Ikea-møblene våre på visning. Det skal vel helst være rimelig strippet for personlige eiendeler og overflødige møbler. Det blir en utfordring her Spennende med huskjøp altså Når flytter dere inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 16. mai 2009 #192 Del Skrevet 16. mai 2009 Innom for å ønske deg en fin 17.mai feiring imorgen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molo Skrevet 16. mai 2009 #193 Del Skrevet 16. mai 2009 Slenger meg på med et ønske om en riktig god helg, og ei fin 17. mai-feiring i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 17. mai 2009 #194 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Du vet egentlig hvem jeg er, var i terminklubben, bare med annet nick... Kan sende deg en PM hvis du ikke husker! Tenkte meg egentlig det, men var litt usikker.. Men PM ja, for å sile ut hvem du er, det klarer jeg nok ikke. Endret 17. mai 2009 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 17. mai 2009 Forfatter #195 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) dalieo: Bilde av nye puter til Sitti-stolen. Mischa: Ja, for dere må ut der dere leier fordi den skal selges, ikke sant? Jeg vil jo påstå at det er eier som har ansvar for å få leiligheten presentabel, da, ikke dere! For det er en del jobb... Og h*n burde ihvertfall betale for evt mellomlagring! Vi har sendt alle bokhyllene våre på lager (de sto langs hele den veggen der det var én bokhylle nå), så vi måtte pakke ned en del, ja... Jeg kan si hvem vi brukte på PM, men det blir nok først i morgen. Vi har faktisk stort sett Ikea, forresten, er vel bare sofaen, salongbordet og klesstativ på kontor og soverom som ikke er Ikea... Og de to sistnevnte er fra Skeidar! Men på fotograferingen er det bare å flytte rundt på ting (bare å planlegge litt på forhånd), det er først til visning at man må få ting ut. Og hvis dere har en bod kan den utnyttes til det. Milla: Litt sent å si takk i like måte, men håper du har hatt en fin dag! Molo: Ditto. Anamelona: PM kommer! Endret 17. mai 2009 av *Joyce* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 17. mai 2009 Forfatter #196 Del Skrevet 17. mai 2009 Fin 17. mai! Jeg er egentlig ikke så voldsomt 17. mai-menneske, men det hjelper at de ikke begynner å spille korpsmusikk før kl 10 på naboskolen. Vi har vært på rusletur i byen (lillejenta sov gjennom det hele), tatt en lang familielur, og vært på kakebesøk hos besteforeldrene mine, der mamma og pappa også var. Nurket sovnet i bilen på vei hjem, så det var bare å lempe henne over i senga da vi kom frem. Jeg er stadig imponert over hvor godt hun sover om natta! Kvelden har gått med til litt tv-titting - jeg gjenoppdaget NRK nett-tv i går med MGP, og det er virkelig mye bra der! - og søm av sitteputa til Sitti-stolen. Resultatet kan sees over her. Synes det ble veldig fint, faktisk! Likte den turkisfargen mot treverket. Nå skal jeg rydde litt, og så er det vel straks leggetid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #197 Del Skrevet 18. mai 2009 Uhu, en som har bedt om privat visning i morgen... Dvs at vi har litt rydding foran oss igjen. Rotet formerer seg om natta, jeg er helt sikker på det! Litt skummelt-spennende dette her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 18. mai 2009 #198 Del Skrevet 18. mai 2009 Ooh, spennende med privat visning da! Jeg lurer veldig på hvilken leilighet som er deres.. Har du link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 18. mai 2009 #199 Del Skrevet 18. mai 2009 dalieo: Bilde av nye puter til Sitti-stolen. Mischa: Ja, for dere må ut der dere leier fordi den skal selges, ikke sant? Jeg vil jo påstå at det er eier som har ansvar for å få leiligheten presentabel, da, ikke dere! For det er en del jobb... Og h*n burde ihvertfall betale for evt mellomlagring! Vi har sendt alle bokhyllene våre på lager (de sto langs hele den veggen der det var én bokhylle nå), så vi måtte pakke ned en del, ja... Jeg kan si hvem vi brukte på PM, men det blir nok først i morgen. Vi har faktisk stort sett Ikea, forresten, er vel bare sofaen, salongbordet og klesstativ på kontor og soverom som ikke er Ikea... Og de to sistnevnte er fra Skeidar! Men på fotograferingen er det bare å flytte rundt på ting (bare å planlegge litt på forhånd), det er først til visning at man må få ting ut. Og hvis dere har en bod kan den utnyttes til det. Milla: Litt sent å si takk i like måte, men håper du har hatt en fin dag! Molo: Ditto. Anamelona: PM kommer! ..når jeg ser på måten du svarer så hadde jeg skjønt det tvert! Men ok, ditt gamle nick vil bli savnet, og du er nå på min nye liste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #200 Del Skrevet 19. mai 2009 Frk. Grønn: Link kommer! Anamelona: --- Haha, i dag har lillejenta oppdaget føttene sine. Utrolig komisk å se på - hun lå og kikket ned, og så litt overrasket ut hver gang føttene rørte på seg. Og sååå søt, selvsagt! Ellers er det nye store å få tak i ting for så å putte dem i munnen. Jeg blir litt imponert over alt hun får til! Fine lille jenta vår. :rødme: Nå er det vel forresten omtrent nøyaktig et år siden hun ble til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå