Gå til innhold

Honning igang med ivf


honning

Anbefalte innlegg

Nå er jeg tilbake fra tur :)

Ser du går noen spennede dager i møte. :duskedame: Heier på et positivt resultat over helga!

Så kjekt at dere er i gang med undersøkelsene! :hoppe:

Har funnet ut at når jeg er i festlige lag og det drikkes alkohol, så lar jeg bare vær å gjøre så mye utav at jeg ikke drikker. De fleste legger ikke merke til det før jeg skal kjøre hjem! :skratte: Lykke til! Håper du slipper for mange spekulasjoner. :lur:

:klemmer:

Hei Missiw!

Takk for godt tips. Lurt å ikke gjøre så mye utav det! Det gikk veldig bra med lønningspils. Jeg hadde vondt i hodet - og det hadde jeg faktisk (men det ble kommentert at jeg ikke drakk da... jaja)

Håper du koser deg på reise :klemmer:

Hei Blåmor!

Takk, jeg koste meg masse ja!!!

:hallo:

Her blir det spennende :duskedame: :duskedame:

Håper det er greit på reise. Jeg reiser en del i fb med jobb, og er borte nå for første gang etter at jeg fikk positiv test. Syns det er litt spesielt, siden ingen av mine kollegaer vet om dette, og man kommer forholdsvis nært innpå hverandre når man er bortreist.

Men men, går greit :) gleder meg til å komme hjem :)

:goodbye:

Hei!!

Det gikk bra på reise her ja, men må være enda mer spesielt med positivt resultat som du hadde! Håper det går fint på reisa di! :)

Ja oppdateringa mi er ikke så positiv; TR kom like før jeg skulle legge meg i går kveld, så da blir det hormontesting og sædprøve de neste ukene. Ørk, ble skuffa nok engang, men har heldigvis hvertfall utredninga og noe som skjer nå da. Så det kunne vært verre...

Hvordan regner dere når TR kommer så sent på kvelden, var da dag 1 i går eller i dag? Jeg skal ta blodprøve dag 2-4 sto det, og igjen dag 21 og 24 tror jeg det var, men er usikker på akkurat hvilke dager det blir.... Hm... Og så lurer jeg også på om jeg må ta blodprøve både dag 2, 3 og 4, eller bare en av de. Noen som vet? Jeg glemte å spørre gynekologen da jeg var der på onsdag. Får vel kanskje bare ta blodprøve på vei til jobb i morgen, så kan jeg spørre med en gang da. Hvis dag 2 er i dag og at jeg må ta dag 2, 3 og 4, så sliter jeg litt.... :sjenert:

Ellers har jeg hvertfall hatt ei veldig fin helg og kosa meg masse og jobba masse. Er litt sliten, så jeg må nesten oppdatere meg på andres dagbøker i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter å ha lest litt i forumet så ser jeg at det må være en av dagene 2-4 som jeg skal ta blodprøven, og ikke alle, så da var det sånn jeg egentlig trodde da tenker jeg. Får innom i morgen uansett og høre hvordan det regnes :) Ser ut som at jeg er borte dag 21, så jeg får høre litt hvordan jeg skal gjøre rundt det også samtidig.

Vel, nå er det leggetid for meg tror jeg. God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest litt i forumet så ser jeg at det må være en av dagene 2-4 som jeg skal ta blodprøven, og ikke alle, så da var det sånn jeg egentlig trodde da tenker jeg. Får innom i morgen uansett og høre hvordan det regnes :) Ser ut som at jeg er borte dag 21, så jeg får høre litt hvordan jeg skal gjøre rundt det også samtidig.

Vel, nå er det leggetid for meg tror jeg. God natt!

Hei Honning!! Lenge siden sist! Synd med TR - hun kom jo til meg også... bitch... Det er en av dagene du skal ta blodprøve ja, ikke alle! Trenger ikke å bli helt punktert heller! :fnise: Bra å komme i gang, men skikkelig dritt å være nødt til det... :klem: Nå skal jeg også lalle meg i seng! :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at tanta kom denne gangen også :(

Men godt dere er igang med utredningen da ;) Skjønner godt at sambo blir litt skremt av å måtte levere prøve ja...men greit å finne ut av ting :)

Genialt med gynkolog på kveldstid da, min er åpen fra åtte til halv tre min da....veldig lett å kombinere med jobben liksom :kjefte:

Jeg er en av de som har tatt blodprøve for å sjekke om jeg har hatt el :fnise:

Ha en super dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en god klem. :klemmer:

Kjipt at tanta kom. :( Kan hun ikke besøke dem som inviterer til besøk (meg) istedet for å fly dørene den hos folk som ikke vil ha henne på besøk??! Håper hun lærer snart! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager igjen til helg... Ikke at jeg teller ned, hehe....

Hei Honning!! Lenge siden sist! Synd med TR - hun kom jo til meg også... bitch... Det er en av dagene du skal ta blodprøve ja, ikke alle! Trenger ikke å bli helt punktert heller! :fnise: Bra å komme i gang, men skikkelig dritt å være nødt til det... :klem: Nå skal jeg også lalle meg i seng! :natti:

Hei Mayami!

Dumme tanta som ikke skulle ha kommet til oss ja. Den er noe dritt! Jeg tok blodprøve i går, og er øm i armen enda, så det er godt jeg ikke måtte ta 3 dager på rad ja :fnise:

Så dumt at tanta kom denne gangen også :(

Men godt dere er igang med utredningen da ;) Skjønner godt at sambo blir litt skremt av å måtte levere prøve ja...men greit å finne ut av ting :)

Genialt med gynkolog på kveldstid da, min er åpen fra åtte til halv tre min da....veldig lett å kombinere med jobben liksom :kjefte:

Jeg er en av de som har tatt blodprøve for å sjekke om jeg har hatt el :fnise:

Ha en super dag :klemmer:

Hei Lucky?!

Ja jeg er veldig glad for gynekolog på kveldstid. Jeg trodde ikke at sånt var mulig å få til. Er typisk at man aldri får gjort sånne ting utenom arbeidstida, så jeg er nok heldig der :)

Innom med en god klem. :klemmer:

Kjipt at tanta kom. :( Kan hun ikke besøke dem som inviterer til besøk (meg) istedet for å fly dørene den hos folk som ikke vil ha henne på besøk??! Håper hun lærer snart! :kjefte:

Ja hun dumme tanta forstår virkelig ikke at hun ikke er velkommen. Hun bør vel snart ta et hint vel? ;)

Jeg får innom et par dagbøker til og kikke før jeg tar kvelden. Skal prøve å legge meg tidlig i dag igjen, så da må jeg ikke innom for mange steder her...

Natta!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt at du slipper å være nålepute ja :fnise: Håper de finner ut noe fornuftig av prøvene :) Er det progrestreon nivået som skal analyseres?

Natta :klemmer:

Da tusler jeg også til sengs snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å sier hei jeg :vinke:

Så bra dere er kommet i gang med utredning, håper det ikke er så lenge til det sitter en liten spire da :jepp:

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det kveld igjen gitt. Prøver å la være å gå så mye innom KG i løpet av arbeidsdagen, for da kan jeg plutselig ha en kollega bak meg som får med seg litt for mye... Hihi.

Godt at du slipper å være nålepute ja :fnise: Håper de finner ut noe fornuftig av prøvene :) Er det progrestreon nivået som skal analyseres?

Natta :klemmer:

Da tusler jeg også til sengs snart

Heisann :)

Jeg er egentlig litt usikker på hva som skal analyseres, men gynekologen snakka om at hormonnivået mitt skulle sjekkes, så da kan det stemme med at det er progesteron sikkert. Jeg har så lite greie på det, og kom ikke på å spørre så mye heller da jeg var der. Jeg har aldri hatt en helt stabil syklus, så vi snakka litt om det da, så jeg vet ikke om h*n tenker på å måle litt i forhold til det. Er uansett veldig godt å være igang med utredninga ja :) Får nok snart begynne å mase på mannen om sædprøve også... :sjenert:

Innom å sier hei jeg :vinke:

Så bra dere er kommet i gang med utredning, håper det ikke er så lenge til det sitter en liten spire da :jepp:

Ha en fin dag :klemmer:

Hei Ananan!

Håper vi er blant de som blir gravide kjapt i utredninga, men har ingen forhåpninger for denne PP hvertfall. Nå er det fokus på blodprøver og sædprøve, og maling av hus her hjemme :)

Tror faktisk at jeg skal komme meg i seng nå. Kun to dager igjen til helg! Og neste onsdag kommer foreldrene mine hit for å bli med å male hele langhelga. Blir morro med besøk, og vi må få opp farten med å bli ferdige med å vaske huset (nesten ferdige) og garasjen i løpet av de neste par dagene så det får tørka noen dager.

I morgen skal jeg faktisk spille golf etter jobb. Jeg tok grønt kort i fjor, og syns faktisk at det er morro. Spilte ikke så mye i fjor da, og har ikke spilt noen ting i år enda, så jeg er ikke noe god, men det gjør godt å komme seg ut og være ute i fin natur på golfbanen noen timer hvertfall!

Natta :)

Endret av honning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta grønt kort nå, har en ihuga golfinteressert samboer, så har vært med en del ganger, og spilt litt selv også. Har innsett at dersom vi skal rekke å tilbringe tid med hverandre i sommerhalvåret, så må jeg pent begynne å spille golf jeg og. Men jeg synes jo det er moro, bare jeg får det til :jepp:

Håper du får sove godt i natt, drøm søtt :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta grønt kort nå, har en ihuga golfinteressert samboer, så har vært med en del ganger, og spilt litt selv også. Har innsett at dersom vi skal rekke å tilbringe tid med hverandre i sommerhalvåret, så må jeg pent begynne å spille golf jeg og. Men jeg synes jo det er moro, bare jeg får det til :jepp:

Håper du får sove godt i natt, drøm søtt :sove:

Ja, den golfen tar mye tid, så det er lurt å henge deg på med grønt kort du også! ;) Veldig morro når man får det til, og godt å være ute i frisk luft så mye sommerhalvåret. Jeg dro rett på golfbanen etter jobb i dag, og kom nettopp hjem igjen. Skikkelig sliten i beina og ryggen nå, men da får jeg nok sove godt i natt :gjeiper:

Nei nå orker jeg faktisk ikke å skrive mer. Ble jo helt utslitt jo :fnise:

God natt :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Dårlig tid eller altfor fint vær?! :) Har ikke akkurat vært kjempeaktiv på KG i det siste selv, så skal ikke rope i glasshuset! :sjenert: Hvordan går det med deg? :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Dårlig tid eller altfor fint vær?! :) Har ikke akkurat vært kjempeaktiv på KG i det siste selv, så skal ikke rope i glasshuset! :sjenert: Hvordan går det med deg? :klem:

Hei Mayami!

Dårlig tid og fint vær ;) Her går det bare bra, og jeg har kosa meg masse i helga. Har av og til vært innom og lest litt på KG, men ikke hatt tid til å skrive noe. Og så er det litt greit å prøve å ikke tenke for mye på denne prøvinga også iblant, for man kan jo bli gal av det. Hehe.

Bare bittelitt igjen av husvaskinga nå, og det skal jeg ut og få overstått nå tenkte jeg. Måtte bare slappe av litt etter middagen, rydde i litt papirer, og oppdatere meg på KG først... Det regner ute, så litt tiltak å gå ut og styre :sjenert:

Nå er det bare to dager til foreldrene mine kommer på besøk, og langhelg og maling! Gleder meg masse til det nå, men må få ræva i gir så jeg blir ferdig med alt jeg skal gjøre før de kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Langhelg er deilig :hjerte: Vi skulle egentlig til Bergen på besøk, men der har den ene blitt alvorlig syk, slik at vi utsetter hele turen. Men nå har vi så lyst til å reise ut på et eller annet, men det er ikke så mye ledig så tett oppi. Og da kan du jaddi me tro det er dyrt! Spørs om vi blir hjemme likevel. Det er sikkert mest fornuftig med tanke på eksamen, men jeg hadde gledet meg så til tur... Jaja, man kan ikke få alt hver gang.

Lykke til med forberedelser til helgen, tipper dere får en kjempfin weekend! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trur ikkje eg har lagt igjen spor her inne? :klø: Bedre seint enn aldri. Eller?

:vinke: *helse på*

Håpar nålene gjer underverker. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To arbeidsdager overstått, og en igjen før det er helg :hoppe:

Måtte innom og skrive litt her nå, for i morgen er det besøk og mye maling de neste dagene, så da vet jeg ikke hvor mye tid det blir til KG.

For det første, Sunny er gravid, og det er jo helt fantastisk!!!

Langhelg er deilig :hjerte: Vi skulle egentlig til Bergen på besøk, men der har den ene blitt alvorlig syk, slik at vi utsetter hele turen. Men nå har vi så lyst til å reise ut på et eller annet, men det er ikke så mye ledig så tett oppi. Og da kan du jaddi me tro det er dyrt! Spørs om vi blir hjemme likevel. Det er sikkert mest fornuftig med tanke på eksamen, men jeg hadde gledet meg så til tur... Jaja, man kan ikke få alt hver gang.

Lykke til med forberedelser til helgen, tipper dere får en kjempfin weekend! :klemmer:

Hei Blåmor!

Så dumt at Bergensturen deres ble utsatt. Det gjør godt å komme seg bort litt når man har langhelg, og hvertfall når man er innstillt på det. Håper dere får ei fin helg hjemme likevel! Når skal du ha eksamen(er)?

Vi har forberedt så mye vi kan til helga nå omtrent, og begynner å bli passe klar for helg, besøk og maling. Handla maling og utstyr til mange tusenlapper i dag... Jammen godt det ikke må gjøres hvert år. Skulle gjerne hatt ei avslappende helg i stedet, men blir godt å få jobbinga overstått, så er det jo langhelg igjen neste helg faktisk!

Eg trur ikkje eg har lagt igjen spor her inne? :klø: Bedre seint enn aldri. Eller?

:vinke: *helse på*

Håpar nålene gjer underverker. :nigo:

Hei dreia!

Så koselig med besøk! Absolutt bedre seint enn aldri ;)

Jeg er ikke igang med nåler enda, men vurderer å begynne med det. Alt er verdt et forsøk syns jeg nå etter å ha prøvt i over et år, men venter og ser hvordan denne PP går først. Litt godt å ha en PP hvor jeg faktisk ikke stresser nå, men neste uke er EL da, så da blir det til at jeg automatisk stresser likevel kjenner jeg meg rett. :fnise:

Skal prøve å ta kvelden nå snart jeg. Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er det lenge siden jeg har oppdatert her, og på tide med litt KG igjen. Hadde ei veldig bra, men slitsom, langhelg med maling fra morgen til kveld. Vi kom veldig langt da, så det er jeg godt fornøyd med.

Ellers går det bra her for tida. Hadde dette vært etter EL så hadde jeg vært på symptomjakt, for jeg er litt småkvalm innimellom, men det er bare bittelitt og ikke noe å bry seg med. Og så hadde jeg jo mensen for et par uker siden, så det er nok bare det at jeg har blitt vant til å kjenne etter på symptomer ;)

Tok min første EL-test av de billigtestene jeg kjøpte i går, og lurer på om den ble positiv. Hadde regna med at strekene kom til å være sterkere enn de var, og tror kanskje at de var nokså like sterke, men har ikke noe å sammenligne med, så jeg skal ta en ny test om litt for å se hvordan den ser ut. Hadde ikke regna med positiv test på et par dager enda, men jeg har jo ikke akkurat den mest stabile syklusen... Får hvertfall kjøre på med :sengekos: en del i dagene framover nå uansett :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :goodbye:

Her inne har jeg ikke vært før..

Måtte lese meg gjennom mesteparten, så nå er jeg oppdatert ;)

Lykke til med blodprøver, målinger og sædprøver framover..

Skrekkblandet fryd kan jeg tenke meg?

Kjekt å forhåpentligvis finne ut hva som gjør at det ikke klaffer, men skummelt kan jeg tenke meg...

Ha en fin kveld!!! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langhelg med maling fra morgen til kveld, det høres ut som min helg det, bortsett fra at vi har lakket lister. Litt kjedelig å bruke fridagene til sånt når det står på, men veldig deilig når det er gjort. :)

Spennende med EL. Dere får kose dere noen dager, så håper jeg på gode nyheter her om en to ukers tid. :lur:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...