Gå til innhold

Honning igang med ivf


honning

Anbefalte innlegg

Hei igjen :)

1 dag igjen så er det helg! Håper det fine været fortsetter i helga også, så det er mulig å være mye ute. Ser ut som at det er meldt fint hvertfall :hoppe:

Jeg starta med EL-testing i dag, og den var negativ. Klarte ikke å vente lenger siden syklusen er uberegnelig. Tror det blir EL en eller annen gang i løpet av den neste uka eller noe sånt. Nå er det bare å vente spent...!

Uff, skulle egentlig ha gjort mye i huset og jobba litt i kveld, men nå er klokka halv elleve alt og jeg har nesten ikke gjort noen ting... :fnise:

Hehe hja de tingene blir fort utsatt, men de drar jo ingen plass da :fnise:

Lykke til ;)

Begynner å kjenne meg LITT støl i puppene nå jeg hehe, håper ;)

Ha en god natt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅÅ såå gøøy ;) Fortsatt ingen tr så da måå du jo være gravid ;)

Satser på det vi :duskedame:

GOOOOD HEEEELG :strix:

:klemmer:

Turte ikke¨å teste i morrest alikevel,venter til i morgen eller søndag :fnise:

Gooo helg allesammen ja:)

Ingen tr enda nei;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELG!!! :duskedame:

Turte ikke¨å teste i morrest alikevel,venter til i morgen eller søndag :fnise:

Gooo helg allesammen ja:)

Ingen tr enda nei;)

:klemmer:

Masse lykke til, gunilla!! Blir spennende å se hvordan testinga di går i helga :)

Håper du får en helt nydelig helg, honning! Kos deg masse. Noen planer? :klemmer:

Hei Blåmor!

Takk det samme :)

Jeg satt akkurat og skreiv ei lang liste over ting som må gjøres, så håper at jeg/vi får gjort noe av det i helga hvertfall :fnise: Vi skal uansett ut og kjøpe husvask og prøve å begynne å vaske huset før vi skal male i vår/sommer. Blir litt av en jobb det, så det blir godt å komme litt igang hvertfall. Flott vær ute, så jeg skal hvertfall nyte været så mye som mulig.

Ha ei fin helg jenter! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja husvarm er greit å være ;) Tror det tok meg 2 dager eller noe :skratte: Var helt på tastaturet her i begynnelsen og sambo :kjefte: fordi jeg satt foran pc en hele dagen :fnise:

:duskedame: heier litt for deg ;)

Har du fått testene enda?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Innom og smitter over litt støv til deg nå som EL er rett rundt hjørnet :strix:

Vi skal også male huset i sommer, men skal prøve å få leid noen, hvertfall til å ta litt av det.

Hadde tenkt å begynne med det jeg, men er visst ikke bra for gravide å drive med maling og slikt :nei: ( prøver å unngå en miljøskadd unge ) :fnise:

Håper du har en fin helg :sol:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk gunilla, trenger lykkeønskinger nå ;)

Hei netta!!

Hihi, det er fort gjort å bli ivrig her inne ja ;)

Jeg har ikke fått testene enda nei, og fikk nok en negativ EL-test i kveld. Har bare en av de dyre testene igjen nå, så jeg håper at billigtestene kommer i posten på mandag så jeg slipper å kjøpe dyr test igjen mens jeg venter. Kommer vel til å bruke en haug med tester før EL kommer... :rødme:

Dyrt å ha ustabil syklus. Hehe.

Hei pusilus! Håper du har ei strålende helg med like fint vær som det er her!!

Jeg har hatt ei veldig fin helg så langt, Happy Feet!! :biggrin:

I går satt jeg og skreiv ei stor liste over alt som må gjøres her i huset, og litt etter så slokna jeg på sofaen en times tid, og så såg på Nytt på Nytt, og la meg tidlig igjen. Hihi. Hadde gjort en god jobb å skrive lista hvertfall... I dag har vi fått gjort en del av tingene vi skulle, og i tillegg vært ute på hytta til svigers og grilla for første gang i år. Det var deilig. Har til og med fått litt farge i kinna i det flotte været! :sol:

Tusen takk for støv, drømmer!! Jeg suger det til meg så godt jeg kan og håper at det hjelper masse ;)

Høres godt ut å leie noen til å ta malinga ja. Ikke lurt å gjøre det når du er gravid. Vi får hjelp fra foreldra hans og mine og ei søster mi, så vi satser på at det går unna noenlunde kjapt når vi først setter igang. Hadde jo håpa at jeg ble gravid før malinga jeg også da, så kunne jeg bare ha sett på at de andre mala og ordna med mat og drikke i stedet :fnise: Neida, det blir nok greit. Så lenge vi blir ferdige med skraping (heldigvis lite som må skrapes), husvask og maskering så er den verste jobben overstått syns jeg.

I morgen kommer jeg nok til å være støl etter raking i hagen i dag, og planlegger å vaske vinduer utvending, koste på verandaen og begynne å skrape litt på flassete maling i morgen. Og så skal vi ha svigers her på middag, så vi får vel diske opp med noe godt. Laks i sennepssaus blir det da, det er skikkelig godt! Håper det blir tid til å sitte på verandaen og nyte sola også.

Nå har jeg forresten forstått hvorfor jeg har vært så trøtt og humørsyk til tider i det siste. Det må være pollenallergien som slår inn mer enn noen gang. Er helt kake etter jobb, og det virker nok litt inn på humøret i tillegg. Tidligere har jeg bare klødd litt i øynene og ikke vært så påvirka, men jeg skulle visst ikke slippe så lett unna i år.

Tror jeg får gå og legge meg nå jeg. Har vært innom og titta litt i andre dagbøker, men ikke fått skrevet så mye de siste dagene siden jeg har vært sløv og trøtt. Skal prøve å bli flink til det i morgen kveld!

God natt! :)

Endret av honning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åneeeei er det pollen nå :murvegg: Da må jeg å kommt meg til apoteket ok kjøpe no zyrtec ;) har også hatt humørsvingninger men tror det er den don quaien som gjør det. Søkte litt men fant ikke noen andre som hadde hatt dette problemet så kanskje det er pollen :kjefte: Er ganske trøtt også :(

Godt det er noen som får kommet igang med ting å tang nå iallfall ;) Ustabil syklus kan bli dyrt i lengden ja men det er verdt å vite når el er da :)

Ses nok snart :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei *netta*

Pollensesongen er igang her hvor jeg bor hvertfall ja. Prøvte akkurat å sette meg ut litt og lese, men øyne og nese begynte å renne med en gang, så jeg satte meg inn igjen. Hva er don quai?

Det er absolutt verdt å vite når EL er ja, og jeg tok en EL-test igjen nå som var positiv, så nå blir det sengekos i kveld og et par dager framover ;) Så blir det et par uker med lang venting igjen. Utrolig så seint tida går mellom EL og IKM... Nå haster det hvertfall ikke å få billig-testene lenger :)

I dag har jeg skrapa maling av hus og stakittgjerde til vi skal male. Heldigvis lite å skrape av huset, mens gjerdet kommer det til å ta tid å skrape ferdig ser det ut som. Har også hatt en fyllesyk mann her i dag som har syns veldig synd på segselv, men det har vært null sympati for han å hente hos meg :fnise: Heldigvis så begynner formen hans å komme seg nå så han er klar for :sengekos: Hihi.

Ha en fin kveld videre. Det skal jeg ha :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe sambo synes som oftest også veldig synd på seg selv og så er det jo alltid melllom el og ikm han er ute så da drikker ikke jeg så skal han ha spesialbehandling neste dag :skratte: Han kunne vel drømme :murvegg:

Så blir han grinete av å til hvis jeg sier han får lage middag så begynner han med ja det skal jeg huske til neszte gang du er fyllesyk :fnise: Er sjeldent men klager ikke uasnett jeg pleier jo alltid lage middag når jeg er det så ganske fornøyd der ja ;)

Off hvor er det du bor henne siden pollen er så¨ille? KAnskje den er rett rundt hjørnet her da eeeek :sjokkbla: Apoteket here i come ;) Har blitt stamkunde der får vel snart rabatter :ler2:

:sengekos: blir det her i kveld å ;) Dårlig med husarbeid da :klø: Flinke dere er som fikser ute :hoppe:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja husvarm er greit å være ;) Tror det tok meg 2 dager eller noe :skratte: Var helt på tastaturet her i begynnelsen og sambo :kjefte: fordi jeg satt foran pc en hele dagen :fnise:

:duskedame: heier litt for deg ;)

Har du fått testene enda?

:klemmer:

Har ikke bestilt...har ikke kommet meg heelt dit enda :popcorn:

Totalt dilla på denne siden, må innom hver eneste dag.

min sambo klager over at jeg sitter mye i tlf og i tillegg på pcn, hehe mannfolk altså :rope:

Heier tilbake :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei *netta* :)

Ja de mannfolka vet virkelig å syns synd på segselv. Hehe.

Jeg bor på østlandet, og jeg er nok mer allergisk i år enn jeg pleier å være. Kjedelig, men men... Er vel ikke det verste :) Får håpe du slipper billigere unna pollenet!

Hei gunilla!

Jeg har heldigvis en mann som er enda verre på pcen enn det jeg er, så jeg slipper den klaginga her ;) Har dilla jeg også!

Hallo Blåmor :)

Jippi for positiv EL-test ja! Det er alltid gøy, for da er det jo håp igjen. :hoppe:

Honningbebis hadde vært helt fantastisk.... :rødme:

I dag kom billigtestene i posten, så nå krysser jeg fingrene for at det var bortkasta penger :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...