Gå til innhold

Honning igang med ivf


honning

Anbefalte innlegg

Så bra med positiv el test ;) Håper på positiv el test i morgen jeg da, så da blir det to spennende uker fremover nå ja ;) Masse lykke til i allefall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:duskedame:

Heier ffor at spiren sitter :hoppe:

:kose:

Tusen takk *netta*! Skal snart gjøre ny innsats for å prøve å få den til å sitte igjen her ;)

Her blir det spennende fremover :popcorn:

Hehe ja, det er litt for spennende dette her syns jeg. Forhåpninger og skuffelser hver måned, men man må jo ha håpet for at det skal klaffe også! ;)

Så bra med positiv el test ;) Håper på positiv el test i morgen jeg da, så da blir det to spennende uker fremover nå ja ;) Masse lykke til i allefall ;)

Å så spennende, Lucky?! Krysser fingrene for at det blir positiv test for deg i morgen, så er det bare å komme igang igjen. Lykke til til deg også!! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe du skal se den sitter nok snart og da blie vi så glade :hoppe:

Har du noen artige planer for tirsdagen da?

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spennende, Lucky?! Krysser fingrene for at det blir positiv test for deg i morgen, så er det bare å komme igang igjen. Lykke til til deg også!! :duskedame:

Det ble positiv test i dag ja, så nå håper jeg virkelig vi er rugere snart begge to ;)

Ha en super dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Hurra for positiv el.test! Da er det bare å legge bort PC`en og komme seg til sengs! :sengekos:

Håper de neste ukene går fort og at du snart kan komme med positive nyheter! :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe du skal se den sitter nok snart og da blie vi så glade :hoppe:

Har du noen artige planer for tirsdagen da?

:kose:

Hei *netta*! Ja nå håper jeg virkelig at det treffer denne PP! Lite artige planer for dagen i dag... Har vært på jobb, så til naprapat for å få fiksa litt på en vond rygg/skulder, spist middag, og nå lurer jeg på hva jeg skal finne på... Tror nok vi må ha en siste runde i senga som et siste desperat forsøk her... :fnise:

Det ble positiv test i dag ja, så nå håper jeg virkelig vi er rugere snart begge to ;)

Ha en super dag :klemmer:

Så morro da Lucky?! Krysser fingrene, og ikke beina, for at vi snart er rugere begge to! ;)

:hoppe:

Hurra for positiv el.test! Da er det bare å legge bort PC`en og komme seg til sengs! :sengekos:

Håper de neste ukene går fort og at du snart kan komme med positive nyheter! :jepp:

:klemmer:

Takk for det, Missiw! :)

Nå må snart pcen vekk litt ja, for nå er det sikkert i siste liten for å prøve å få til et forsøk før egget forsvinner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra du har hatt positiv EL-test. :hoppe: Blir spennende tider framover. Krysser alt jeg har for gode nyheter. :Nikke:

Virker som dere er mange her som har EL disse dagene, så nå håper jeg på en skikkelig babyboom om 14 dager. :babygutt::babyjente:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du har hatt positiv EL-test. :hoppe: Blir spennende tider framover. Krysser alt jeg har for gode nyheter. :Nikke:

Virker som dere er mange her som har EL disse dagene, så nå håper jeg på en skikkelig babyboom om 14 dager. :babygutt::babyjente:

:klemmer:

Ja!!! Jeg også!!!! :duskedame: Honning: bruker du WY denne PP? Fant ikke EL skikkelig jeg, så tør ikke å bruke sånn i tilfellet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du har hatt positiv EL-test. :hoppe: Blir spennende tider framover. Krysser alt jeg har for gode nyheter. :Nikke:

Virker som dere er mange her som har EL disse dagene, så nå håper jeg på en skikkelig babyboom om 14 dager. :babygutt::babyjente:

:klemmer:

Hei Happy Feet! Mange med EL i disse dager ser det ut som ja. Noen av oss BØR virkelig bli gravide denne PP ;)

Ja!!! Jeg også!!!! :duskedame: Honning: bruker du WY denne PP? Fant ikke EL skikkelig jeg, så tør ikke å bruke sånn i tilfellet...

Hei Mayami!

Jeg begynner med WY nå ja, så får vi se hvordan det går. Er nok tryggest for deg å vente til neste PP igjen når du ikke er sikker på når EL var denne gangen ja. Har allerede begynt å tenke på hva annet jeg eventuelt skal teste med neste PP... :gjeiper:

:lete::sengekos::lur:

Hihihi, Blåmor :fnise:

Det ble dessverre ikke noe :sengekos: i går kveld likevel. Mannen var så sliten at han orka ikke, og da ble jeg rimelig skuffa, men håper de to dagene før gjorde sitt. Nytta ikke å bli sinna på han heller, men jeg har jo lyst til å prøve hver eneste dag jeg når det kan være en liten sjanse for å bli *det ordet jeg nesten ikke tør å skrive om megselv*. Hehehe.

Håper de neste par ukene går kjapt!! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har en deilig kveld :klemmer:

Takk Blåmor, det har jeg! Håper du har hatt en fin kveld du også, og stor :klemmer: tilbake!

Reiste litt og var i møte med jobben i dag, og småjobba litt da jeg kom hjem, og nå etterpå har jeg egentlig bare sittet med KG mens mannen setter på en del god (og ikke så god) gammel musikk. Klarer ikke å løsrive meg fra KG i kveld jeg, og burde vel heller ha trena, men men...

I morgen er det siste dag med jobb så er det langhelg! :hoppe:

Fredag morgen skal vi stå opp tidlig, spise frokost og så dra på hytta! Gleder meg til det, og er meldt veldig fint vær. Da blir det et par dager uten KG og prøve å tenke på andre ting ;)

Leggetid her nå. Natta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi, det er langhelg og meldt knallvær i helga! :hoppe:

Avslapping på sofaen her nå, for jeg har sovet dårlig de siste par nettene og er passe trøtt. Håper på å få sove bedre i natt så jeg er mer opplagt i helga. Humørsyk igjen her i kveld, og det ser jeg ingen grunn til og irriterer meg litt. Fatter ikke hvorfor jeg har begynt å bli sånn i det siste, og bør egentlig ikke bli humørsyk før TR kommer. Jaja, det tar vel på med prøvinga. Lysere tider nå hvertfall, så jeg skal prøve å være blid framover (er stort sett det sånn generelt sett) og glede meg til sommeren som kommer ;)

Ha ei flott langhelg alle sammen!! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok ikke den eneste som sliter med søvnen for tiden :riste: jeg har hatt litt ekstra trøbbel med ryggen og finner ikke noe god sovestilling. Nå har jeg fått "kjeft" fra fysioterapeuten fordi jeg sover på magen :sjenert:

Håper du får slappe godt av i helgen og blir fin ug uthvilt til en ny uke starter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God helg på hyttetur, Honning! Jeg sliter også med komatryne om dagen, etter to netter på buss på tre dager.. Ikke akkurat å anbefale! Forhåpentligvis bedre snart! Hvordan gikk det med EL og :sengekos: da? Blir det noen lillehonning på dere snart? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei pusilus!

Jeg fikk sovet skikkelig ut på hytta i natt! Jeg pleier alltid å sove lenge der, så det gjorde skikkelig godt :) Håper ryggen din kommer seg ganske snart. Jeg hadde ikke kommet på at det var feil å sove på magen :forvirret:

Tusen takk Blåmor, og stor :klem: tilbake!

Hei Mayami, og takk for det! Det tar på å kjøre buss på nettene ja. Ørk. Håper du får sove godt ut i helga hvertfall :) Det gikk bra med EL og sengekos tror jeg, men spørs mer hvordan resultatet blir... :fnise: Min kjære var så sliten og orka ikke noe :sengekos: to dager etter positiv EL-test (muligens det var for seint også, for det var over 48 timer etter testen), men håper at kveldene før gjorde utslaget ;)

Vi dro tidlig til hytta i går morres så vi kunne nyte hele dagen ute i sola, og jeg klarte å bli ganske solbrent også... Jaja, gjør ikke så vondt, men ser ikke så fint ut å være sånn rødrosa :gjeiper: Fikk slappa skikkelig av, spist mye god mat, og begynte å høre på ei lydbok mens jeg satt ute i sola. I dag på vei hjem så kjøpte vi husvask og skal prøve å få begynt å vaske huset i morgen. Uff, det er skikkelig tiltak, men blir godt å komme igang hvertfall. Deilig med en ekstra fridag når jeg føler at det er søndag i dag!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Nei to dager etter EL test er kanskje litt sent, så det gjør sikkert ikke så mye! :klem: Det viktigste er jo de første 48 timene! Da får i alle fall ikke min sambo fred! :fnise:

Har du noen planer for neste uke da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Nei to dager etter EL test er kanskje litt sent, så det gjør sikkert ikke så mye! :klem: Det viktigste er jo de første 48 timene! Da får i alle fall ikke min sambo fred! :fnise:

Har du noen planer for neste uke da? :)

Hei :)

Det er viktig å ikke la mennene være i fred når vi har EL ja :fnise:

Neste uke er nokså travel for min del faktisk. I morgen blir det masse møter på jobb, prøve å fortsette å vaske huset etter jobb (fikk begynt litt i dag) og så på trening. Tirsdag håper jeg også å få vaska hus/garasje etter jobb, mens på onsdag blir det GU etter jobb. Er forberedt på at alt skal være ok der nede, så jeg blir nok litt satt ut om det ikke er som det skal ;)

Og så resten av uka og helga så skal jeg ut og reise med jobb, og i tillegg lønningspils med jobben der hvor vi skal... Det er en viss fare for at jeg får "vondt i hodet" da, siden IKM er søndag-tirsdag et eller annet sted like etter. Er vanskelig det der når de vet at jeg drikker syns jeg, men men..

Nå skal jeg skjære opp litt ananas og spise. Namme. Og så leste jeg et sted at ananas skal være et kjerringråd å spise 5 dager etter EL, og jeg er villig til å prøve alle kjerringråd jeg kommer over fremover. Sitter bare og lurer på hva jeg skal teste ut evt neste PP, så det er bare å komme med tips :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...