Gå til innhold

Honning igang med ivf


honning

Anbefalte innlegg

Gjest Roxie Hart

:vinke: Innom og hilser på!

edit:

For signatur:

Gå til ditt kontrollpanel.

"Vis meny" oppe til venstre.

Bla nedover listen til "personlig profil", og der finner du "endre signatur".

Dette ble sikkert unødvendig detaljert.. og som du kanskje ser, strever jeg ennå med å få til min signatur :ler:

Endret av Roxie Hart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og tusen takk for hjelp! Jeg kom ikke på å klikke på navnet mitt for å få opp kontrollpanelet... :flau: Får se om det fungerer nå.

Av og til lurer jeg på om jeg har nisser i PCen min... som tar vekk sånne ting og setter dem på plass igjen neste gang jeg leter... tror kanskje de ikke bare er i PCen heller....

Det var helt sikkert nisser her også forresten! Hihi.

Kjenner det er en veldig lite effektiv dag på jobb i dag... Skal jobbe helt til fire, og det kommer sikkert ikke til å være noe å gjøre nå etter lunsj. Jaja, får sitte og surfe litt og høre på musikk innimellom. Muligens det blir hjemmekontor de siste par timene også da...

Ellers så skal jeg komme meg på trening i dag igjen. Kan ikke huske sist jeg trena 3 dager på rad. Blir sikkert lenge til neste gang også. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt godt å se at det ikke bare er meg som jobber i dag :)

God påske honning :kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at du fikk til signatur og link! :) I morgen reiser vi på påskeferie med uviss nettilgang, så vil bare ønske deg lykke til med helga, og krysser fingre og tær for at TR holder seg borte fra både meg og deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt godt å se at det ikke bare er meg som jobber i dag :)

God påske honning :kaklehone:

Takk i like måte, pusilus! Føltes som at jeg var en av veldig få som jobbet i går, så jeg må si jeg syns synd på de som jobber i helsesektoren og jobber hver dag i året (selv om de har valgt det selv). Må være kjedelig når så mange andre har fri.

Bra at du fikk til signatur og link! :) I morgen reiser vi på påskeferie med uviss nettilgang, så vil bare ønske deg lykke til med helga, og krysser fingre og tær for at TR holder seg borte fra både meg og deg! :klem:

Lykke til du også! Her kom faktisk TR nettopp og flere dager for tidlig, så jeg håper du er myyyye heldigere enn meg! Litt irritert her nå... :frustrert:

Det er kanskje WYen som virka inn så det ikke tok normal tid. Ikke vet jeg. Forhåpningene mine hadde gått litt ned de siste par dagene uansett, men håpet var likevel ganske stort.

Da skal jeg hvertfall ta meg vin i påska og trøstedrikke litt ;) Prøver å være positiv, men ikke så lett akkurat nå... Kanskje jeg skulle tatt meg et glass vin allerede. Haha. Neida, jeg er ikke så ille som jeg høres ut. Bare litt frustrert, og det er vel lov. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk i like måte, pusilus! Føltes som at jeg var en av veldig få som jobbet i går, så jeg må si jeg syns synd på de som jobber i helsesektoren og jobber hver dag i året (selv om de har valgt det selv). Må være kjedelig når så mange andre har fri.

Lykke til du også! Her kom faktisk TR nettopp og flere dager for tidlig, så jeg håper du er myyyye heldigere enn meg! Litt irritert her nå... :frustrert:

Det er kanskje WYen som virka inn så det ikke tok normal tid. Ikke vet jeg. Forhåpningene mine hadde gått litt ned de siste par dagene uansett, men håpet var likevel ganske stort.

Da skal jeg hvertfall ta meg vin i påska og trøstedrikke litt ;) Prøver å være positiv, men ikke så lett akkurat nå... Kanskje jeg skulle tatt meg et glass vin allerede. Haha. Neida, jeg er ikke så ille som jeg høres ut. Bare litt frustrert, og det er vel lov. :)

I dag morges var det i alle fall ikke mange jeg møtte på vei til jobb nei :fnise:

På min arbeidsplass pleier det å være en roligere og mer avbalansert stemning på helligdager, men i finværet i dag kunne jeg tenkt meg og vært på sjøen :sukk:

*overtidsbetaling-overtidsbetaling-overtidsbetaling* :tommelsmil:

Umåtelig kjedelig at TR kom på besøk til deg igjen :kjempesinna: De to PP´ene jeg brukte WY hadde jeg noen av de korteste syklusene jeg har hatt, og med EL på CD18 er det ikke noe særlig med sykluser på 26 og 27 dager :riste:

Holder med deg med noen glass vin i påsken, det skal jeg også ta :) Håper det blir de siste på lenge :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

inne å snoket litt ;) Følger spent med videre og kryssey fingrende fo at det klaffer på neste forsøk hos dere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnet og skuffelsen roa seg heldigvis veldig i løpet av gårsdagen her :) Jeg måtte få litt trøst av min kjære mann, for denne gangen blei jeg skikkelig lei meg. Pleier å bli skuffa, men det er vel første gangen jeg har begynt å gråte til mannen min på grunn av dette. Så vi var ute og gikk tur og fikk lufta hodet, og har egentlig hatt en fin dag i det fine været. Fikk til og med klippa rosebuskene utfor huset også i dag. Godt å få det gjort.

Når det gjelder TR, så forvirrer hun meg litt denne måneden, for det er nesten bare spotting både i går og i dag så langt tror jeg. Og det kan jeg ikke huske at jeg har gjort før. Men det kommer nok sikkert mer i morgen eller i en av de neste dagene. (Vær så snill og ingen si til meg at det kan være et tegn og at jeg sikker er gravid, for jeg har ikke lyst til å få opp forhåpningene mine akkurat nå. Hehe). Jeg venter litt med vinen for å være på sikre sida hvertfall, så får det gå som det går. Jeg tenker nok enda at det er den WYen som tuller litt.

Umåtelig kjedelig at TR kom på besøk til deg igjen. De to PP´ene jeg brukte WY hadde jeg noen av de korteste syklusene jeg har hatt, og med EL på CD18 er det ikke noe særlig med sykluser på 26 og 27 dager

Holder med deg med noen glass vin i påsken, det skal jeg også ta. Håper det blir de siste på lenge

Takk for info. Det er tydelig at WY kan virke forskjellig på person til person ja. Jeg har vært oppi sykluser på ca 60 dager eller noe sånt tidligere (jeg slutta å telle), så akkurat da hadde jeg heller foretrukket sykluser på 25 dager. :fnise:

Kos deg masse med vin i påska pusilus, håper det er lenge til neste gang vi kan nyte det nå ja!!!

inne å snoket litt. Følger spent med videre og kryssey fingrende fo at det klaffer på neste forsøk hos dere

Hei *netta*! Koselig du er inne og hilser på! Håper virkelig at det snart klaffer ja. Hadde vært så kos!!

Får oppdatere meg på andre sine dagbøker etter hyttetur tenker jeg. Snart en sein frokost her, så er det avgårde på tur og treffe resten av familien. Jippi :biggrin:

Ha ei fin helg og fortsatt god påske folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så kjedelig med :kosteskaft: - trodde hun hadde forstått at hun ikke er ønsket lenger... Men kryss-kryss for neste PP! Skal du bruke WY igjen da også? Det har jeg planer om (så sant TR kommer).. God siste påskedager! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi tilbake fra hyttetur, og skal nyte en til dag hjemme før det er tilbake på jobb igjen.

Heihei Honning!

Er bare innm for å hilse på! :goodbye:

Blir spennende å følge med fremover. :popcorn::popcorn:

Hei Today!

Koselig med besøk :)

Gratulerer så masse som skal bli mamma! Er godt at det er noen som klarer det med en gang ;)

Uff, så kjedelig med :kosteskaft: - trodde hun hadde forstått at hun ikke er ønsket lenger... Men kryss-kryss for neste PP! Skal du bruke WY igjen da også? Det har jeg planer om (så sant TR kommer).. God siste påskedager! :klem:

Ja det var kjedelig. Hun kom for fullt på fredagen og var ikke bare spotting heller, så da har jeg trøsta meg med vin i påska likevel. Tenker jeg skal bruke WY en til PP ja, så får jeg heller se hvordan det blir videre framover. Bra at TR har holdt seg unna deg enda. Jeg skal prøve å holde henne her hos meg så godt jeg kan! ;)

Nå sitter jeg og sjekker opp priser til tur langtvekkistan til i sommer. Tenker å bestille i løpet av få dager, så det blir godt å ha noe sånt å se fram til nå! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på hvor man får tak i WY ? Kanskje jeg skal prøve det neste el, håper det ikke bli noe neste men hvis så er det greit med hjelpemidler ;) Dumt at tr kom, håper hun holder seg unna meg :( Om ikke så er det bare å forderede seg på neste pp...

Godt med en tur ja, skulle hatt en klar jeg å, men økonomien tillater det ikke :kjefte:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på hvor man får tak i WY ? Kanskje jeg skal prøve det neste el, håper det ikke bli noe neste men hvis så er det greit med hjelpemidler ;)

Jeg kjøpte WY på en vanlig helsekostbutikk.. Sunnkost, eller noe! Prøvde på et apotek, men de hadde veldig lite utvalg av remedier utover halspastiller og håndkrem... :fnise:

Nå skal jeg legge meg! :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følger spent med deg i jakten på en spire videre. Håper du har hatt en flott og deilig påske, og tok deg opptil flere glass vin med goood samvittighet! Her håper jeg på enten positiv test eller TR i løpet av uka, men vi får se hvor samarbeidsvillig kroppen min er. Den pleier ikke å gjøre som jeg vil akkurat. Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger spent med deg i jakten på en spire videre. Håper du har hatt en flott og deilig påske, og tok deg opptil flere glass vin med goood samvittighet! Her håper jeg på enten positiv test eller TR i løpet av uka, men vi får se hvor samarbeidsvillig kroppen min er. Den pleier ikke å gjøre som jeg vil akkurat. Ha en fin dag! :klem:

Hei Blåmor! Jeg hadde en veldig fin påske ja. Fikk slappa masse av, drakk flere glass med god vin med god samvittighet, og har spist veldig mye god mat. Jeg skal virkelig følge med i dagboka di disse dagene, og håper på fulltreffer hos deg! Er utrolig spennende å følge med på alle andre, og tar megselv i å gå og tenke på at jeg håper at folk her inne blir gravide selv om jeg ikke kjenner noen personlig (tror jeg).

Merka at jeg har fått slappa av, for jeg hadde til og med energi til å bake kake etter middagen i dag, og det er det skjelden jeg gjør uten noe spesiell grunn. Jeg har også sådd sommerblomster for første gang i dag og i går, så nå er jeg spent på om jeg får det til. Føler meg som ei skikkelig husmor.. :fnise:

Bare 3 dager igjen til helg nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å leser litt hos deg!

Håper WY funker neste PP og i mellomtiden kan du med god samvittighet kos deg med vin! Prøvd WY to PP, men ikke denne. Spendt på om det vil funke!

Lykke til! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hei :)

Håper du har hatt en fin påskeferie.

Jeg liker godt å kose meg med :vin:

Men ble ikke noe denne påsken med familiebesøk, små barn osv.

Og heldigvis for det, fikk positiv test i dag...:sjenert:

Lykke til i denne perioden :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til drømmer med positiv test! Håper det sprer litt lykke og babystøv til oss andre prøvere også :)

Hva slags sommerblomster plantet du ut i dag? Kake hørtes deilig ut :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å leser litt hos deg!

Håper WY funker neste PP og i mellomtiden kan du med god samvittighet kos deg med vin! Prøvd WY to PP, men ikke denne. Spendt på om det vil funke!

Lykke til! :klemmer:

Takk :) Håper WY funker neste gang ja, og om ikke så er det GU etterpå for å sjekke om ting ser greit ut og krysse fingrene for det. Er du langt unna IKM, Missiw? Jeg skal nok ta meg et glass eller to med vin igjen i helga ja, og håpe det er lenge til neste gang for oss begge to!

hei :)

Håper du har hatt en fin påskeferie.

Jeg liker godt å kose meg med :vin:

Men ble ikke noe denne påsken med familiebesøk, små barn osv.

Og heldigvis for det, fikk positiv test i dag...:sjenert:

Lykke til i denne perioden :klem:

Gratulerer så masse, drømmer!!!!! :hoppe:

Det var veldig morro å lese :biggrin:

Gratulerer til drømmer med positiv test! Håper det sprer litt lykke og babystøv til oss andre prøvere også :)

Hva slags sommerblomster plantet du ut i dag? Kake hørtes deilig ut :spise:

Hei Blåmor!

Jeg sådde tagetes, middagsblomster og en type til som jeg ikke husker navnet på i farta (veldig fargerike). Har bare sådd de inne så langt og lar det stå inne noen uker fremover. Har aldri gjort dette før, så jeg er litt spent på om jeg får de til. Tenker å plante de over i krukker etterhvert og ha på terrassen.

Nå får vi visst besøk her, så jeg får skynde meg å lukke ned KG ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...