Gå til innhold

Honning igang med ivf


honning

Anbefalte innlegg

Hei Honning :):goodbye:

Innom for å ønske deg lykke til på UL i morgen! Jeg tror du bare skal konsentrere deg om å glede deg! Vet at det kan være nervepirrende, jeg er helt håpløst flink til å bekymre meg.. :sjenert: Men som du sier, alt virker bra, og da er det nok det! Så, jeg synes du bare skal glede deg. Masse! Herlighet så vanvittig det er når du ser den lille som vifter med de små armene.. :rødme:

Omtrent 12 uker fullført nå!? :strix: Hurra!!

Gleder meg til å høre hvordan det gikk!! :)

:klem:

Takk for det, siebaeo :klemmer:

Innom med en kjapp oppdatering før vi stikker ut til svigers. Måtte hjemom og spise litt først...

UL gikk perfekt, og jeg kunne ikke vært gladere :strix: :strix:

Babyen var veldig fin sa gyn, og låg og sprella litt :rødme: Åh, så deilig dette var altså. Nå kan vi senke skuldrene her, og begynne å glede oss faktisk! Jeg syns det er for godt til å være sant, og klarer ikke å uttrykke det nok.

Så nå har jeg fått time til lege, jordmor og vanlig UL. Kommer innom igjen senere. Litt på farta her :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fantastiske nyheter :strix:

Såååå glad på dine vegne vennen :kose:

Tusen takk for det!! :kose:

Håper du snart følger etter meg nå da. Syns du hadde fortjent ei bolle i ovnen nå jeg :klemmer:

Deilig at jeg endelig kan la det synke litt inn her nå. Og jeg er så utrolig lykkelig at jeg vil nesten gråte av tanken på å bevegelsene til den lille på skjermen...

Tantungene på mannen si side og søstera hans ble veldig glade for nyheten, men størstejenta var ikke der da, og hun har venta på et søskenbarn i noen år nå, så jeg tipper at hun blir veldig glad når hun får vite det også :)

Og i helga skal jeg fortelle det til mine ekte tantunger da. Heldigvis så bestilte jeg togtur hjem til i morgen, for nå kommer ikke flyet til å gå uansett, så da kommer jeg meg hvertfall hjem. Var litt stressa ei stund på jobben i dag, og visste ikke om flyet kom til å gå eller ikke, og om det var nødvendig å kjøpe togbillett. Så jeg satt og styra med nsb.no som sleit noe veldig, og til slutt så måtte jeg ringe til kundeservice hos nsb og da fikk jeg hvertfall bestilt tur til slutt. Nå spørs det bare om jeg bør bestille returbillett også eller ikke. Jeg avventer litt til og ser, men plutselig så er det fullt på toget, så jeg bør nok ikke vente alt for lenge.

Får rydde litt og pakke her, så skal jeg prøve å ta meg en dagbokrunde etterpå :) Og så må jeg se Alt for Norge også på tv. Det var morsomt forrige uke syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å lese at alt gikk fint! :hjerte:

Kjedelige greier det med flytrafikken! Kjære har vært bort en uke på jobb og kommer seg ikke hjem og jeg er redd flyturen til varmere strøk på søndag går skeis og feriestarten vår blir utsatt. Tror jeg ville bestilt tog hjem og jeg...

Ha en flott helg med gode nyheter! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å lese at alt gikk fint! :hjerte:

Kjedelige greier det med flytrafikken! Kjære har vært bort en uke på jobb og kommer seg ikke hjem og jeg er redd flyturen til varmere strøk på søndag går skeis og feriestarten vår blir utsatt. Tror jeg ville bestilt tog hjem og jeg...

Ha en flott helg med gode nyheter! :klemmer:

Ja det var veldig betryggende, Missiw! :klemmer:

Dumt med den flytrafikken ja. Sidene til nsb er bare nede i kveld, så jeg får ikke sjekka hvordan det ligger an til søndag engang... Jaja, jeg får prøve igjen om ei stund.

Ble plutselig dårlig med KG-tid i dag også. Kom på at det var noe jobb jeg måtte få unna og som jeg ikke rakk å gjøre på jobb i dag, så jeg blei sittende og jobbe litt. Håper å komme sterkere tilbake neste uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for det!! :kose:

Håper du snart følger etter meg nå da. Syns du hadde fortjent ei bolle i ovnen nå jeg :klemmer:

Det håper jeg også :) Nå har vi jo rundet tre år som prøvere, selvom det siste halve året ikke tells sånt sett, så er jo tankene preget ;)

Så koselig at dere har begynt å fortelle det til familien deres :) Kan tenke meg din familie får en fin helg med denne supre nyheten i helgen :strix:

Kos deg i helgen :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Åååå, så morro å høre at du hadde en fin opplevelse!! Skulle gjerne kikket litt på den lille hver uke jeg.. :rødme:

Og JA, nå kan dere glede dere uhemmet!! Man SKAL glede seg! Gratulerer med vel utført første etappe!! :hoppe: :hoppe: :strix:

Ha en fin helg med familien!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å lese at alt gikk bra på Ul :strix:

Takk for det, Invicta! Gleder meg til det blir din tur også :klemmer:

Det håper jeg også :) Nå har vi jo rundet tre år som prøvere, selvom det siste halve året ikke tells sånt sett, så er jo tankene preget ;)

Så koselig at dere har begynt å fortelle det til familien deres :) Kan tenke meg din familie får en fin helg med denne supre nyheten i helgen :strix:

Kos deg i helgen :kose:

Selvfølgelig er tankene preget da ja. Tre år er alt for lenge å være prøver..!

Familien koser seg med nyheten ja, og jeg hadde ei veldig fin helg hjemme :Nikke:

:strix: Åååå, så morro å høre at du hadde en fin opplevelse!! Skulle gjerne kikket litt på den lille hver uke jeg.. :rødme:

Og JA, nå kan dere glede dere uhemmet!! Man SKAL glede seg! Gratulerer med vel utført første etappe!! :hoppe: :hoppe: :strix:

Ha en fin helg med familien!! :klem:

Ja, jeg skullle også veldig gjerne ha kikket litt på den lille hver uke :fnise:

Jeg har hatt ei veldig fin helg hjemme, og har fortalt nyheten til både tantebarn og mine beste venner. Veldig morro! Det ble tid til masse strikking og lydbok på toget fram og tilbake også, siden det ikke ble fly på meg, og det var jo litt praktisk ;)

I kveld har jeg faktisk klart å komme meg ut for å gå en tur uten at jeg var trøtt og uten at det var tiltak. Deilig å endelig ha litt overskudd igjen, og jeg håper at det fortsetter sånn.

I morgen skal vi i 30-års dag til ei venninne og få tapas. Gleder meg masse til det, for det er lenge siden jeg har hatt tapas, men det er vel en del ting der jeg ikke kan spise da. Jaja, koselig blir det uansett.

Ellers har jeg fått (les: kjøpt) meg ny mobil i dag, så nå skal jeg sette meg ned og leke med den :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Så godt å lese at ul-en gikk bra :strix:

Herlig med tur hjem til familie og venner, satser på at asken har lagt seg til jeg skal ut og fly første helgen i mai ;) (eller en del av meg håper vel på at jeg slipper å dra hjem med sprøyter, spray og forklaring i bagasjen :sjenert: )

Håper du får en strålende kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange hyggelige nyheter! Nå kan dere begynne å slappe og bare nyte det lille vidunderet som vokser seg stor og sterk inni deg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Så godt å lese at ul-en gikk bra :strix:

Herlig med tur hjem til familie og venner, satser på at asken har lagt seg til jeg skal ut og fly første helgen i mai ;) (eller en del av meg håper vel på at jeg slipper å dra hjem med sprøyter, spray og forklaring i bagasjen :sjenert: )

Håper du får en strålende kveld :)

Hei pusilus!

Får håpe at aska snart legger seg skikkelig ja. Er kjedelig å få turer avlyst pga det :Nikke: Jeg dro forresten hjem med spray i bagasjen, men det fikk ingen med seg. Enklere å snike seg unna og ta nesespray, enn å styre med sprøyte så ingen ser kanskje...?

Så godt å lese at alt sto bra til på UL. :klemmer:

Masse :klemmer: tilbake til deg, Happy Feet!

Her var det mange hyggelige nyheter! Nå kan dere begynne å slappe og bare nyte det lille vidunderet som vokser seg stor og sterk inni deg :rødme:

Ja her er alt bare flott for tida egentlig! :rødme:

Har gått litt i ett her i det siste, og jeg har nå sittet og jobba overtid hjemme litt for å kunne slappe av litt mer i helga. Var noen ting jeg bare måtte gjøre ferdig.

I dag fortalte jeg nyheten på jobb. Jeg ringte og sa det til hun ene som ikke jobber fullt lenger (student) også, og hun blei veldig glad. Da hun fikk høre at det var prøverør så fikk hun dårlig samvittighet over at hun hadde masa så mye på meg om å få unger (akkurat det jeg håpa på, for hun har masa mye uten å vite hva vi har gått gjennom. For all del, hun er superkoselig, men det er greit at folk får vite hvilke konsekvenser sånne ting kan ha :)).

Sliten her i dag etter en litt for slitsom dag på jobb, så nå skal jeg legge meg på sofaen og slappe av litt og legge fra meg pcen som jeg har sittet foran hele dagen i dag. Satse på at jeg får oppretta meg graviditetsdagbok i løpet av helga kanskje?? :lur:

God helg alle sammen! Skal seriøst snart skjerpe meg og få tatt en dagbokrunde....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei pusilus!

Får håpe at aska snart legger seg skikkelig ja. Er kjedelig å få turer avlyst pga det :Nikke: Jeg dro forresten hjem med spray i bagasjen, men det fikk ingen med seg. Enklere å snike seg unna og ta nesespray, enn å styre med sprøyte så ingen ser kanskje...?

Spray er det ikke noe problemer å ha med seg over det meste, trening-jobb-venninnebesøk ++.

Håper det blir like greit med sprøyten, er vel kanskje greiest å ta den sammen med morgensprayen? Da er det fremdeles bare to klokkeslett å huske på. Litt sløv i husken for tiden :fnise:

Håper du får en fin-fin kveld på sofaen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spray er det ikke noe problemer å ha med seg over det meste, trening-jobb-venninnebesøk ++.

Håper det blir like greit med sprøyten, er vel kanskje greiest å ta den sammen med morgensprayen? Da er det fremdeles bare to klokkeslett å huske på. Litt sløv i husken for tiden :fnise:

Håper du får en fin-fin kveld på sofaen :klemmer:

Jeg tok sprøyten samtidig med morgensprayen ja, for å slippe nok et klokkeslett å forholde meg til. Syns det var enklest å gjøre det sånn, og da kunne jeg ta den hjemme også :)

Ha en flott kveld du også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da erklærer jeg herved prøverdagboka mi for lukket, og dere finner meg igjen i overetasjen! (Føler jo egentlig at det er her jeg hører hjemme, så det er litt rart ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...