Gå til innhold

Honning igang med ivf


honning

Anbefalte innlegg

Håper du har hatt en fin kveld :kose:

Takk, det hadde jeg :kose:

Endelig helg igjen :hoppe: Litt før kl 16 fikk jeg telefon fra fertilitetsklinikken om at de måtte endre på UL-timen, så nå skal vi inn kl 9 på mandag i stedet for 13:15! Passa bra det, og jeg er veldig spent på hvordan det kommer til å bli. Regner med at det blir vanskelig å se så mye siden det er så tidlig enda, men håper hvertfall at vi får sett et hjerte som banker :hjerte:

Nå sovna akkurat kjære på sofaen her som vanlig, og jeg tenker å legge meg litt nedpå jeg også foran tven her. Deilig med fredag og sløvekveld :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere får se lille plommesekken, fostervann og et :hjerte:

:strix:

En flott opplevelse

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!!

Bare 2 dager igjen til du får se din lille reke!!

Det er ganske spennende ja, men man ser ikke så mye annet enn som Devilina skriver. Vi fikk bilde da som vi viser frem. Hehe... Med en rar reke på!! :hoho:

Ser ut som at formen vår er ganske lik... litt kvalme iblandt på kvelden og trett...

Håper du ikke blir værre! :)

Kos deg masse på mandag!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får se lille plommesekken, fostervann og et :hjerte:

:strix:

En flott opplevelse

Så flott ja. Så lenge jeg får sett et lite hjerte, så forlanger jeg ingenting mer :rødme:

Heia!!

Bare 2 dager igjen til du får se din lille reke!!

Det er ganske spennende ja, men man ser ikke så mye annet enn som Devilina skriver. Vi fikk bilde da som vi viser frem. Hehe... Med en rar reke på!! :hoho:

Ser ut som at formen vår er ganske lik... litt kvalme iblandt på kvelden og trett...

Håper du ikke blir værre! :)

Kos deg masse på mandag!!

:klem:

Hei SøsterLiten!

Ja tenk, det er bare 2 dager igjen jeg får sett reka mi :nigo:

Om ikke formen blir værre, så har jeg ingenting å klage over syns jeg. Bare deilig å ha en ekstra unnskyldning til å være sløv på kveldene også, for det er jeg ofte fra før, bare at jeg er enda litt sløvere nå :fnise:

I dag har vi vært en tur i byen, jeg fikk kjøpt meg strikkepinner så jeg kan begynne på armene til genseren etterhvert, og så var vi på kafè og hadde lunsj. Deilig vær ute, så det var godt å gå litt i byen.

I kveld skal vi bare ha hjemmekveld og se film og spise spaghetti carbonara. Føler ikke jeg gjør annet enn å sløve for tida, men jeg fikk hvertfall moppa noen golver og vaska en maskin med klær før vi stakk til byen i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten... Noen som har tips til ei god påskekrim-bok? Jeg skal velge bok til bokklubben på onsdag, og tenkte at det hadde passa med påskekrim denne gangen. Gjerne ei bok som ikke er ekstremt lang også, for det har vært en del litt for lange bøker i bokklubben i det siste, så noen av oss sliter med å klare å lese ferdig til neste gang.

Tips tas gjerne imot med takk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 uker. :rødme: Så herlig. Håper UL-timen din går fint. :jepp:

Dersom Hodejegerne av Jo Nesbø er krim, så ville jeg garantert anbefalt den. Den er kjempespennende og veldig morsom. Ellers liker jeg alt av Harlan Coben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En stund siden jeg har vært innom nå :sjenert:

Gratulerer med 7 uker hvertfall !!! Det blir spennende med UL :jepp:

Håper du har en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 uker. :rødme: Så herlig. Håper UL-timen din går fint. :jepp:

Dersom Hodejegerne av Jo Nesbø er krim, så ville jeg garantert anbefalt den. Den er kjempespennende og veldig morsom. Ellers liker jeg alt av Harlan Coben.

Morgendagen blir en spennende dag for oss begge ja :Nikke:

Hodejegerne har jeg allerede lest, og er et veldig bra tips ja. Likte også den utrolig godt. Harlan Coben har jeg bare lest ei bok av tror jeg, og den var bra, så noe av han kan det godt være at det blir. Jeg fikk den nyeste hans hjem i posten her en dag, men er usikker på om jeg skal ta ei så ny bok siden det blir vanskelig å få tak i på biblioteket, og det er kanskje ikke alle som vil kjøpe bøkene. Kan kanskje ta ei eldre bok av han :) Tusen takk for tips!

En stund siden jeg har vært innom nå :sjenert:

Gratulerer med 7 uker hvertfall !!! Det blir spennende med UL :jepp:

Håper du har en fin helg :klem:

Takk for det. Håper de neste 5 ukene går fort ;)

Jeg har ei fin helg, med mye avslapping og sløving :gjeiper:

Klarte ikke å holde meg våken til lenger enn halv 11 i går kveld, så måtte jeg bare komme meg i seng. Stakkar mannen, det er ikke så ofte det blir noe på han for tida, for jeg er jo så trøtt. Så han har funnet ut at han må få meg med på soverommet på dagtid eller veldig tidlig på kvelden for at det skal bli noe action :fnise:

Nå venter jeg på at han skal komme seg ned så vi kan ha oss en god og sein frokost :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra UL og sitter bare og gliser :nigo: Vi fikk sett og hørt hjerteslag, den lille var 17,2mm, og var stor og fin fikk vi beskjed om. Alt såg bra ut, og vi fikk med bilde hjem som jeg sitter og ser på nå. Det er helt fantastisk!!

Jobber hjemmefra resten av dagen i dag, og det er kanskje like så greit siden jeg sitter og gliser sånn :ler:

Nå krysser jeg bare fingrene for Belle og håper på oppdateringer fra henne snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig! Gratulerer! :strix:

Eg kjenner godt til det å gå rundt med eit stooooort glis om munnen etter ein slik opplevelse. Nyt det! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig! Gratulerer! :strix:

Eg kjenner godt til det å gå rundt med eit stooooort glis om munnen etter ein slik opplevelse. Nyt det! :nigo:

Ja det var deilig. Jeg sov dårlig i natt i frykt for at ting ikke var som de skal, men det var de jo :strix:

Å, så herlig da Honning. :rødme:

Gikk ikke så bra med oss... :sjenert:

Det var en fin opplevelse ja :rødme:

Neste forsøk så SKAL dere komme etter. Tenker på deg, Belle :kose:

Så hærlig da :rødme:

Gleder meg til jeg og skal på UL, selv om det er leeenge til :fnise::sjenert:

Ja tenk, nå har vi vårt første bilde av den lille reka til å sette inn i albumet :rødme: Er bare å glede seg, men er jo ei stund til enda ja :gjeiper:

Masse å gjøre i dag på jobb, for jeg prøver å få unnagjort mye ting som jeg ikke får fred og ro til når jeg sitter på kontoret og jobber med masse mas rundt meg ;) Deilig å kunne sitte hjemme og jobbe iblant, og når klokka blir 16 så er jeg faktisk hjemme og slipper å bruke tid på hjemtur i tillegg :)

Humøret til både kjære og meg ble utrolig godt i dag. Vi gleder oss så masse til å fortelle det til noen nå. 2 uker til, så skal foreldrene våre få vite det i syden! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk :rødme: :hug:

Ja det var en utrolig opplevelse! Håper du ikke kommer lenge etter!! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å lese! :strix:

Kos deg masse med lykkefølelsen, kjenner igjen den herlige følelsen etter en vellykket UL. Man svever vikrelig på en sky. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra UL og sitter bare og gliser :nigo: Vi fikk sett og hørt hjerteslag, den lille var 17,2mm, og var stor og fin fikk vi beskjed om. Alt såg bra ut, og vi fikk med bilde hjem som jeg sitter og ser på nå. Det er helt fantastisk!!

Jobber hjemmefra resten av dagen i dag, og det er kanskje like så greit siden jeg sitter og gliser sånn :ler:

Nå krysser jeg bare fingrene for Belle og håper på oppdateringer fra henne snart!

ikke sant det er en deilig opplevelse og ikke minst en deilig beskjed å få!!! :strix: Er så rart å tenke på at den lille reka der med det flotte :hjerte: skal bli en baby :hug:

Vi tok UL akkurat på dagen 8 uker og da var CRL 18-19 og det stemte.

Gled deg, du har masse fint i vente :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å lese! :strix:

Kos deg masse med lykkefølelsen, kjenner igjen den herlige følelsen etter en vellykket UL. Man svever vikrelig på en sky. :hjerte:

Ja, det var helt utrolig, og så veldig rart å tenke på :nigo:

Jeg gliste mer i dag enn når jeg fikk positiv graviditetstest jo, men da forsto jeg ikke at jeg faktisk var gravid heller :fnise:

Gratulerer med vellykket UL og at lille reka har det bra!!! :babysmokk:

Takk for det, pinkpus :klemmer:

ikke sant det er en deilig opplevelse og ikke minst en deilig beskjed å få!!! :strix: Er så rart å tenke på at den lille reka der med det flotte :hjerte: skal bli en baby :hug:

Vi tok UL akkurat på dagen 8 uker og da var CRL 18-19 og det stemte.

Gled deg, du har masse fint i vente :klemmer:

Ja det var virkelig deilig!! Fascinerende at det skal bli en baby, VÅR baby!! :rødme: Det er for godt til å være sant, rett og slett :)

I dag er jeg 7+5, og de målte reka til å være litt større enn det som var vanlig faktisk, så den var stor og fin. Kongereke kanskje? Hehe, litt barnslig humor her nå :ler:

Humøret er hvertfall på topp nå, det kan ingen ta fra meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kongereka ja :ler:

Så bra at alt så fint ut med den lille :hjerte:

Har ingen boktips dessverre...leser veldig lite bøker :sjenert:

Ser ut som om du har hatt en deilig helg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...