Gå til innhold

Honning igang med ivf


honning

Anbefalte innlegg

Virkelig tungt med måking om dagen ja...så våt snø :( Men godt du lot det meste av snøen ligger og gikk til butikken i stedet da :) Tungt å gå i all denne snøen ja...men deilig med litt trim ;)

Kjedelig med triste nyheter da, håper det ordner seg for de det gjelder :)

Ha en super helg vennen :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hug: god helg!!!!

God helg til deg også, Devilina :hug:

Virkelig tungt med måking om dagen ja...så våt snø :( Men godt du lot det meste av snøen ligger og gikk til butikken i stedet da :) Tungt å gå i all denne snøen ja...men deilig med litt trim ;)

Kjedelig med triste nyheter da, håper det ordner seg for de det gjelder :)

Ha en super helg vennen :kose:

Det var nok godt at jeg lot mesteparten av snøen ligge ja, for ellers hadde jeg bare vært bekymra. Jeg er faktisk støl i armene av det lille jeg tok, så det er tydelig at jeg må komme igang med trening igjen snart :fnise: Var godt med trimmen jeg fikk av gåturen hvertfall ;)

Ha ei super helg du også :klemmer:

Det blei 3mila på meg i går, og nok en medalje til Marit Bjørgen. Veldig spennende og morro. I 11-tida så klarte jeg ikke å holde øynene åpne lenger, så da måtte jeg bare komme meg i seng. Deilig å legge seg i reint sengetøy. Nå er alle dyner og puter ferdig vaska, så jeg skal få på sengetøyet til mannen også.

Siden jeg ikke kommer meg ut med bilen, så må kjære ta taxi hjem fra bussen når han kommer hjem i dag. Det føles litt feil å ikke måke når jeg føler meg i form til det, men han forstår meg heldigvis godt, og vi har ikke lyst å ta noen sjanser noen av oss.

I dag er planen å vaske klær, lese bok, gå tur og ellers ta det med ro. Jeg skal forresten også prøve å planlegge middager for neste uke og handling for i morgen så vi klarer å være litt økonomiske denne uka ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er planen å vaske klær, lese bok, gå tur og ellers ta det med ro. Jeg skal forresten også prøve å planlegge middager for neste uke og handling for i morgen så vi klarer å være litt økonomiske denne uka ;)

Høres ut som en deilig dag :)

Lurt å prøve å planlegge middager en tid fremover ja, blir fort dyrt hvis man ikke gjør det...

Ha en super søndag vennen :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en deilig dag :)

Lurt å prøve å planlegge middager en tid fremover ja, blir fort dyrt hvis man ikke gjør det...

Ha en super søndag vennen :kose:

Det er en fin dag ja :)

Ha en super søndag du også :klemmer:

Nå har jeg gjort alt jeg hadde planer om utenom å planlegge middager. Kjære kommer hjem om ca en halvtime, og inntil da tenker jeg å lese mer av boka mi mens tven fremdeles er av ;)

Siden jeg ikke fikk handla i går, så blir det kinamat til middag her i dag. Kjære må bare måke den tunge snøen først så vi kommer oss ut :)

Ha en flott søndag videre alle sammen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin søndag Honning! Jeg har både lagd varm sjokolade og skifta på senga i dag.. ;)

Hei Line!

Flink du var i går da, og herlig med varm sjokolade :sikle:

Nå var ny uke igang igjen, og knallhard start på uka med en ekstremt travel dag på jobb. Så det var godt å komme hjem fra jobb i dag. Vi fikk også storhandla til middager og lunsjer og alt etter jobb, så nå har vi vært flinke syns jeg.

Denne uka skal vi ha:

Mandag: fiskepinner

Tirsdag: jeg skal ut og spise med jobben

Onsdag: hot curry (oppskrift på matprat)

Torsdag: kylling med mango chutney-saus og ris

Fredag: tacotubs med kyllingkjøttdeig, salat, guacamole, m.m.

Rekkefølgen på dagene er vel egentlig ikke helt bestemt, mens rettene er bestemt hvertfall :)

Nå skal jeg legge meg nedpå litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Middagslister er kjempegode å ha! :jepp: Om du kanskje ikke følger den helt slavisk, så har du ihvertfall ingredienser til alle måltidene. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middagslister er kjempegode å ha! :jepp: Om du kanskje ikke følger den helt slavisk, så har du ihvertfall ingredienser til alle måltidene. :strix:

Hei Belle!

Middagslister er veldig gode å ha ja, og den hot curryen som vi spiste i dag var kjempegod. Mannen har lyst å ha det samme igjen i morgen :ler: Vi får vente noen dager til før neste gang da, men det er morsomt å prøve noe nytt iblant.

I dag er jeg sliten etter en hysterisk travel dag på jobb. Sofaen resten av kvelden her tror jeg, men bør egentlig komme meg ut og gå en tur. Får se om jeg klarer å psyke meg opp til det.

I går så var jeg ute og spiste med jobb. Jeg hadde ikke bil og kjørte ikke, så jeg fikk kommentaren om at "du honning, du kan jo ta deg vin til maten". Jeg svarte ja, og at jeg begynner med litt vann jeg... Det er jo umulig å ikke bli kommentert på sånne ting syns jeg. Alltid skal folk kommentere om man drikke eller ikke, jeg forstår ikke hvorfor det skal være sånn.. Men det var ingen som spurte mer enn det etterpå, så da trengte jeg ikke å vri meg unna noe mer hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja rart det der at folk alltid skal kommentere at man ikke drikker alkohol til maten liksom... men har litt mer flaks der jeg da. HATER å drikke alkohol til mat, det smaker ikke godt.. Nå er ikke jeg typisk vin eller øl drikker heller... går i mere drinker om jeg skal ha.

Hvordan er det med deg og kroppen din? Mye symptomer og sånt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en uting at alle kommenterer når man ikke drikker vin til maten ja. Jeg har det nok greit sånn når vi er ute og spiser med jobb, det er som oftest ukedag og jeg har trening i etterkant. Tar seg liksom ikke ut å komme på trening med rødvinsånde synes jeg ;)

Håper du har flotte dager honning, og koser deg med spiren i magen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at det vokser en liten spire i magen din :rødme:

Ja tenk det, Blåmor. Det er rart og koselig å tenke på :rødme:

Innom med en liten :hug:

:hug: tilbake til deg også, frkhøne!

Ja rart det der at folk alltid skal kommentere at man ikke drikker alkohol til maten liksom... men har litt mer flaks der jeg da. HATER å drikke alkohol til mat, det smaker ikke godt.. Nå er ikke jeg typisk vin eller øl drikker heller... går i mere drinker om jeg skal ha.

Hvordan er det med deg og kroppen din? Mye symptomer og sånt? :)

Jeg er veldig glad i rødvin til mat, så det er vanskelig å si at jeg ikke har lyst på, for det stemmer jo ikke i det hele tatt :fnise:

Det går veldig bra med meg, og formen er veldig fin så langt hvertfall. Er litt trøtt, har vært littegrann småkvalm et par ganger som ikke er noe å snakke om, og ellers bare litt småsymptomer. Så jeg skal ikke klage. Har lest at det er en del som blir kvalm rundt disse tider, så jeg får vente og se ;)

Det er en uting at alle kommenterer når man ikke drikker vin til maten ja. Jeg har det nok greit sånn når vi er ute og spiser med jobb, det er som oftest ukedag og jeg har trening i etterkant. Tar seg liksom ikke ut å komme på trening med rødvinsånde synes jeg ;)

Håper du har flotte dager honning, og koser deg med spiren i magen :rødme:

Det tar seg ikke ut å trene med rødvinsånde nei :ler: Hadde vi hatt to biler, så hadde jeg nok kjørt så jeg hadde en grei unnskyldning, men mannen trengte bilen.

Jeg har noen fine dager ja, og en herlig kjære som jeg får mye kos av for tida :rødme:

Nok en utrolig travel dag på jobb. Denne uka har vært noe skikkelig dritt på jobb, med alt for mye å gjøre, og jeg har vært sliten når klokka blir 16 hver dag. Så det har blitt noen timer sløving på sofaen kveldstid her i det siste. Jeg burde ha jobba overtid på kveldene, men har ikke orka tanken på det, og vil heller prioritere å stresse ned på kveldene.

I går kveld så låg kjære å leste i boka si i senga når vi hadde lagt oss, og han flira og lo mange ganger, og leste høyt. Slo tydeligvis an den boka :nigo: Og så koste han meg litt på magen mens han leste. Veldig koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går kveld så låg kjære å leste i boka si i senga når vi hadde lagt oss, og han flira og lo mange ganger, og leste høyt. Slo tydeligvis an den boka :nigo: Og så koste han meg litt på magen mens han leste. Veldig koselig!

:rødme: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme: :fnise:

:fnise:

Nå er forresten spira på størrelse med en oliven :) Forstår enda ikke helt at det er noe inni der, og går og bekymrer meg for om det kommer til å bra. Men på den andre siden så har jeg litt troa på at det kommer til å gå bra også, så jeg er litt splitta. Har så lyst at de neste ukene skal gå veldig veldig fort så jeg kan flytte meg inn i etasjen over her ;) Nå er det hvertfall bare halvannen uke til UL og rett over 3 uker til påskeferie og sydentur, så jeg får se fram til de tingene først og fremst :hoppe:

Nå har jeg akkurat tatt opp ei bolle fra frysa og varma opp og spist, og sitter med en kopp te :kaffekopp: En dag til så er det helg!!! Åh som jeg gleder meg. Har ingen planer for helga, og det er vel det jeg ser fram til; slippe å jobbe og slappe mye av :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Planfrie helger er det aller beste jeg vet, da kan alt og ingenting skje, og begge deler er helt greit :)

Nå fikk jeg lyst på boller, men får ta litt :popcorn: i stedet

Gooood helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har lyst til å kjøpe bok til min kjære. Det er bare det at jeg ikke tør. Føler jeg jinxer hele dritten dersom jeg gjør det. *ventingen har virkelig gått til hodet på meg :fnise: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken bok er det dere snakker om?

Denne boka: http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt....oduktId=2594506

Veldig koselig, morsom og mye bra info :Nikke:

Planfrie helger er det aller beste jeg vet, da kan alt og ingenting skje, og begge deler er helt greit :)

Nå fikk jeg lyst på boller, men får ta litt :popcorn: i stedet

Gooood helg :klemmer:

Ja det er jeg enig i. Planfrie helger er deilige, og nå er det helg!! :hoppe:

God helg til deg også :klemmer:

Jeg også har lyst til å kjøpe bok til min kjære. Det er bare det at jeg ikke tør. Føler jeg jinxer hele dritten dersom jeg gjør det. *ventingen har virkelig gått til hodet på meg :fnise: *

Forstår godt hva du mener :fnise: Jeg angra litt etter å ha kjøpt boka selv også, for den blei liggende veldig lenge før jeg fikk gitt den. Jeg fant kvitteringa for noen dager siden, og såg at jeg hadde kjøpt den i november 2008 :ler: Jeg fikk hvertfall gitt den til slutt ;)

Endelig helg etter ei hard uke på jobb :nigo: I dag var det heldigvis ikke så ille på jobb, så jeg var faktisk ikke stressa eller sur på vei hjem i dag som jeg har vært i det siste :fnise:

Nå har vi hatt taco til middag, og slapper av på sofaen. Tror jeg skal legge meg nedpå litt ;)

God helg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med helg nå ja :) Trenger noe dager å slappe av på etter en stressende uke ;)

Så bra at boka slo ann hos mannen da :)

Ha en super helg vennen :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...