Gå til innhold

Honning igang med ivf


honning

Anbefalte innlegg

Nå er en travel arbeidsdag overstått :hoppe:

Er jammen godt at denne uka er travel for min del, for jeg har ikke hatt tid til å grue meg til GU enda, og tenker faktisk ikke på IKM absolutt hele tida heller (mindre enn forrige gang hvertfall, og tida går litt fortere enn sist PP også).

Men jeg har jo begynt å kjenne etter på symptomer som vanlig, og prøver å skyve unna det jeg kjenner så godt som mulig, for det har jeg blitt lurt av før ;)

Spørs om jeg klarer å få med meg mannen ut å vaske hus nå da. Han har mer lyst til å spille Buzz på playstation.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og nå har jeg vondt nede i magen. *Nei, honning, ikke tenk at det kan være festesmerter :fy_fy: * (må kjefte litt på megselv ;))

Uff jeg blir gal av dette her... Er jo mest sannsynlig noe annet. Tror jeg må komme meg bort fra KG et par timer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hååååper det er baby på gang hos deg ;):duskedame:

MÅ BARE HEIE LITT ;)

Tr kan bare prøve å nærme seg !!!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hååååper det er baby på gang hos deg ;):duskedame:

MÅ BARE HEIE LITT ;)

Tr kan bare prøve å nærme seg !!!!

:klemmer:

Hei *netta*!

Takk for heiing :klem:

Det hadde vært fantastisk ja. Sikkert bare luft i magen det jeg kjente/kjenner i dag, eller at jeg kjennte litt for mye etter. Men det er vanskelig å la være å kjenne etter altså! Enda ca ei uke igjen til IKM................

Uff, nå har jeg holdt meg unna KG ca et par timer, men klarte jo å være innom å lese i et annet forum i stedet, og leste gjennom masse symptomer i en tråd der. :klaske:

Og så ble det ikke verken husvask eller trening i kveld, så da har jeg ikke god samvittighet i kveld heller. Oj, det ble en del sutring her i dag. Egentlig ikke sånn ment, for humøret er bra, men ble sløv av at mannen ikke orka husvask :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola skinner og jeg er i godt humør og tar faktisk ting nokså med ro nå mellom EL og IKM. Rare greier. Begynner vel snart å stresse meg opp når IKM nærmer seg enda mer. Har noen dager igjen enda :)

I kveld har vi hvertfall fått vaska videre på huset, og sitter nå og spiser oppkutta ananas (igjen) og hjemmelaga ostechips. Namme. Jeg gruer meg faktisk ikke for GU-en i morgen enda og er ganske rolig til det, men det blir veeeldig godt å få det overstått. Er ikke akkurat det morsomste jeg gjør... :gjeiper:

Nå skal vi se frustrerte fruer her (nedlasta)! Ja, mannen ser faktisk på han også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! :vinke:

Takk for hilsen i boka mi, og lykke til med prøvinga! Skal du teste snart? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper og regner med at GU går bra. Blir spennende her nå frem mot IKM, når er det? Her er også symptomjakten for fullt i gang, men jeg må bare holde meg unna alle lister, man kan jo bli gal av mindre. Og det er klart at det er veldig mange symptomer jeg har når jeg først vet om at de finnes :ler:

Nei, har det skjedd så har det skjedd -og da er det HURRAAAAAAAAAA :bolldeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Måtte innom å hilse på, siden du har vært på besøk hos meg ;)

Masse lykke til på GU i dag !!

Og nå har jeg vondt nede i magen. *Nei, honning, ikke tenk at det kan være festesmerter :fy_fy: * (må kjefte litt på megselv ;))

Uff jeg blir gal av dette her... Er jo mest sannsynlig noe annet. Tror jeg må komme meg bort fra KG et par timer :fnise:

Jeg kjenner meg så godt igjen... Denne symptomjakten er grusom !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det??! Ser du er logget på nå, så det kommer vel en oppdatering snart! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og tusen takk for mange koselige hilsener siden sist :hoppe:

Hei hei! :vinke:

Takk for hilsen i boka mi, og lykke til med prøvinga! Skal du teste snart? :)

Hei LilleRamona!

Tusen takk for det. Jeg skal prøve å vente med å teste til etter IKM, som er et sted rundt søndag-tirsdag tror jeg. Tenker egentlig at jeg skal vente til neste onsdag, men får se om jeg klarer det da... Er bortreist fra i morgen til søndag, så det blir uansett ikke testing før på mandag :)

Lykke til i dag :klemmer:

Tusen takk for det, og :klemmer: tilbake!!

Håper og regner med at GU går bra. Blir spennende her nå frem mot IKM, når er det? Her er også symptomjakten for fullt i gang, men jeg må bare holde meg unna alle lister, man kan jo bli gal av mindre. Og det er klart at det er veldig mange symptomer jeg har når jeg først vet om at de finnes :ler:

Nei, har det skjedd så har det skjedd -og da er det HURRAAAAAAAAAA :bolldeig:

Hei! Det gikk bra i dag ja, og skriver mer under her om GUen. Deilig å få det overstått. IKM er søndag-tirsdag en gang. Skal jeg følge sist PP med WildYam, så blir det på søndag, så får vi se... Spennende greier dette her, men skulle ønske jeg ikke kjennte sånn etter på symptomer ja :fnise:

:hallo: Måtte innom å hilse på, siden du har vært på besøk hos meg ;)

Masse lykke til på GU i dag !!

Jeg kjenner meg så godt igjen... Denne symptomjakten er grusom !!!

Tusen takk for det, ^^Sunny^^!!! Symptomjakten er forferdelig ja. Det skulle vært umulig å få symptomer den første måneden. Hehe.

lusker innom for å se hvordan GU´en gikk..

Koselig med besøk pusilus!! :klem:

Ja nå kommer en oppdatering. Var på GU nå i kveldinga faktisk, så jeg slapp å ta meg fri fra jobben. Gynekologen var veldig grei, og h*n tok sånne standard celleprøver og innvendig UL. Eneste var om det muligens var noen småcycter der, men jeg var hvertfall ikke standard cyctetilfelle (ikke helt sånn h*n formulerte seg, men...). Får svar på det når prøvene kommer tilbake hvertfall. Neste PP skal jeg igang med å ta hormonprøver, og mannen må ta sædprøve, og så skal vi tilbake igjen til gynekologen igjen i slutten av juni. Da får vi svar på prøvene våre, og en samtale om hvordan vi skal gjøre det videre.

Så nå er jeg så glad for at utredninga er igang, og at neste konsultasjon er før sommerferien sånn at det skjer noe! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Tror min kjære ble litt satt ut av at han skal ta sædprøve allerede og er veldig bekymra for at det er noe galt med han. Det virker som at de fleste mannfolk syns det er verst om det er noe galt med svømmerne sine enn om det er noe galt meg dama. For min del er det like kjedelig begge deler, men håper jo at alt er i orden med oss og at vi snart blir gravide på vanlig vis!

Nå skal jeg nyte resten av kvelden, kanskje gå en tur, og gjøre meg klar til tur med jobben tidlig, tidlig i morgen. Så kommer jeg tilbake igjen søndag kveld. Litt usikker på hvor mye tid det blir til KG de dagene..

Stor :klem: til dere alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så godt å være i gang :)

Min kjære ble også satt ut etter at jeg var til legene i februar, da ville nemlig legen at kjære skulle ta sædprøve før han sendte henvisningen videre til sykehuset. Vanskelig når legen til kjære bare har kontortid 3 dager i uken og kjære er ukependler. Da jeg var til legen min i forrige uke sendte han henvisningen på tross av at kjære ikke har vært hos legen enda (mistenker han for at han ikke ville sende henvisning før det hadde gått et år :sjenert: ) Kjære senket skuldrene godt da jeg fortalte at henvisningen var sendt og at han ikke trengte å levere prøve enda.

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sambo syntes heller ikke noe om dette med sædprøver, men han gjorde det likevel (etter en del utsettelse, med påfølgende dytting fra meg). Jeg er glad for at det viste seg at det ikke er han som er problemet, for jeg tror ikke han hadde taklet det så bra...

Så lettvint med GU på kveldstid da! Veldig bra at dere "er i gang" nå, håper dere blir sendt videre i tide før sommerferien, da! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så godt å være i gang :)

Min kjære ble også satt ut etter at jeg var til legene i februar, da ville nemlig legen at kjære skulle ta sædprøve før han sendte henvisningen videre til sykehuset. Vanskelig når legen til kjære bare har kontortid 3 dager i uken og kjære er ukependler. Da jeg var til legen min i forrige uke sendte han henvisningen på tross av at kjære ikke har vært hos legen enda (mistenker han for at han ikke ville sende henvisning før det hadde gått et år :sjenert: ) Kjære senket skuldrene godt da jeg fortalte at henvisningen var sendt og at han ikke trengte å levere prøve enda.

Veldig godt å være igang ja :)

Kan godt forstå de mannfolka med sædprøvene jeg. Mannen min må først ringe til der hvor sædprøven skal leveres for å avtale når han kan komme med den, og sa at det blir litt spesielt å ringe "for å høre om han kan runke nå" :fnise: Vi lo litt av det da. Hehe. Men å ta sædprøve i et glass sånn kan nok enhver få prestasjonsangst over. Godt din kjære slapp å få det presset på seg, så har han tid til å psyke seg opp ;)

Sambo syntes heller ikke noe om dette med sædprøver, men han gjorde det likevel (etter en del utsettelse, med påfølgende dytting fra meg). Jeg er glad for at det viste seg at det ikke er han som er problemet, for jeg tror ikke han hadde taklet det så bra...

Så lettvint med GU på kveldstid da! Veldig bra at dere "er i gang" nå, håper dere blir sendt videre i tide før sommerferien, da! :klem:

Mulig det blir litt dytting fra meg her også ja, og jeg håper virkelig at mannen min heller ikke er problemet hos oss. Er nok tungt for de mannfolka det.

GU på kveldstid var genialt :Nikke: , og neste gang når vi skal dit sammen så blir det også på kveldstid! Ble veldig glad for det, så slipper jeg å si på jobb at jeg skal til legen "hele tida". Er nok hinting på jobben om sånne ting. Ørk... Ikke bare mot meg da. Vi er veldig mange unge der jeg jobber, og noen har fått barn de siste åra, så oss som ikke har barn enda blir hinta litt til for å si det sånn... Det er noe dritt, men nå er jeg i godt humør og trenger ikke å klage over det før TR kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå er jeg så glad for at utredninga er igang, og at neste konsultasjon er før sommerferien sånn at det skjer noe! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Å, så godt å lese! :hoppe: Godt å være i gang og vite hva som skjer framover. Håper selvfølgelig at dere ikke trenger noen utredning. Tanta di er jo trygt plassert hos meg, så hun dukker nok ikke opp denne måneden og heller ikke på maaange måneder. :lur: Krysser alt jeg har for det! :Nikke:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå fikk jeg endelig skvisa inn bittelitt KG uten at noen ser meg :fnise:

Å, så godt å lese! :hoppe: Godt å være i gang og vite hva som skjer framover. Håper selvfølgelig at dere ikke trenger noen utredning. Tanta di er jo trygt plassert hos meg, så hun dukker nok ikke opp denne måneden og heller ikke på maaange måneder. :lur: Krysser alt jeg har for det! :Nikke:

:klemmer:

Hei Happy Feet!

Utrolig bra at tanta mi kan være hos deg altså. Det setter jeg stor pris på ;)

Veldig godt å være igang med utredningen nå ja, så vet vi at noe skjer og kan sjekke opp om det er noe feil med noen av oss.

2-4 dager igjen til IKM nå... Er veldig glad at jeg er på reise akkurat nå og ikke får tid til å tenke så mye på det. Har det travelt med jobbing, og så er det annerledes jobbing enn det jeg pleier til daglig, så det er igrunn bare morro syns jeg. Deilig med litt avbrekk. Sto opp klokka 4 natt til i går for å reise, og jobba til 19, så det var en laaang dag.

Lønningspils her i kveld da, så jeg sliter litt med hvordan jeg skal snike meg unna, men det går seg nok til på et vis. Har hatt litt vondt i hodet de siste kveldene, så jeg får ha det i kveld også selv om jeg ikke egentlig har det :ler:

Ha en flott fredag alle sammen! Her skinner sola og er deilig :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du går noen spennede dager i møte. :duskedame: Heier på et positivt resultat over helga!

Så kjekt at dere er i gang med undersøkelsene! :hoppe:

Har funnet ut at når jeg er i festlige lag og det drikkes alkohol, så lar jeg bare vær å gjøre så mye utav at jeg ikke drikker. De fleste legger ikke merke til det før jeg skal kjøre hjem! :skratte: Lykke til! Håper du slipper for mange spekulasjoner. :lur:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Her blir det spennende :duskedame: :duskedame:

Håper det er greit på reise. Jeg reiser en del i fb med jobb, og er borte nå for første gang etter at jeg fikk positiv test. Syns det er litt spesielt, siden ingen av mine kollegaer vet om dette, og man kommer forholdsvis nært innpå hverandre når man er bortreist.

Men men, går greit :) gleder meg til å komme hjem :)

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...